Nigde ni nema problema... samo kad se desi neka nesreca, a i to bi trebalo zanemariti jer se retko desava.
deda mrzi me da kopam post gde si pisao kolko si isao kroz grcku .. nemoj dvojne standarde :P
ako ja zelim da idem 400km/h po praznom putu i rizikujem samo svoju glavu, gde je tu problem?
veci je bilmez onaj koji ide kroz centar grada 100km/h nego po onoj pisti tih 200+
Nadji molim te i nadji gde sam rekao da ne vidim problem sto vozim toliko koliko vozim. I koliko sam to vozio. Jednom na kratkoj deonici vozio 170 sa trojkom, jednom 200 sa cetvorkom isto kratak period i priznao sebi i zeni da je uzasno naporno voziti konstantno tako jer moram da predvidjam potencijalne probleme dosta ranije sto dovodi do napetosti. Mozda je nekome super, meni nije. 120-140 je neka moja mera za brzinu da kazem da mogu koliko toliko da imam stvari pod kotrolom, ako nesto podje po zlu. Naravno govorim o otvorenom putu.
Ti pretpostavljas da ce sve biti idealno, da nista na putu ne moze da se desi od kvara na vozilu, da nece ptica da ti udari u soferku (ovo se desilo meni 2x), da nece neko govece ili pas da pretrcava autoput (kao sto se izlomio i to u dzipu profesionalni vozac ex ministra policije), da nece Turkinja ispred tebe da zafljaci kesu kroz prozor i da te pogodi u soferku (desilo mi se), da nece kamion da se prevrne iz suprotne trake itd itd sto mi je samo pokazatelj tvog neiskustva za volanom. Bar ovih snimaka iz Rusije ima koliko hoces, pa vidi kakve se gluposti desavaju u saobracaju. Ljudi ginu kad su najsigurniji u sebe jer se opuste.
A to sto ti hoces da se ubijes je veliki problem za svaku drzavu. Jos da uzmemo pretpostavku da hoces samo sebe da ubijes, jer u saobracaju najcesce ubijes i jos neke osobe koje su htele da zive. Mortalitet je negativna stvar za svaku drzavu. Povecavaju se troskovi drzave, smanjuje se produktivnost i prirastaj. Nisi valjda mislio da su ZOBS i sve ostalo pravili iz ljubavi prema svom narodu?