Autor Tema: Passat B6 2.0 CR TDI ... gasi se pri jacem kocenju u maloj brzini 5-10km/h  (Pročitano 2493 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže .:R32

  • VW Početnik
  • Poruke: 74
  • Age: 46
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
    • https://www.facebook.com/groups/rise.and.shine.serbia/
Passat B6 2.0 CR TDI ... gasi se pri jacem kocenju u maloj brzini 5-10km/h
« poslato: Jul 14, 2016, 09:41:38 pre podne »
Drugari ajd treba mi jedna pomoc (malo strucnijeg lica po mogucstvu). Radim jedan auto i toliko me *ebe da je to nenormalno :)
U pitanju je passat B6 2.0 TDI 103KW 2008. (CBAB kod motora). Problem sa njim je u tome da se ugasi pri svakom ostrijem, tj naglom, kocenju pri brzni ne vecoj od 5-10 km/h. I to u najboljem slucaju se ponovi nekoliko puta ali jednom kad se desi vise nece da upali. Onda se na tabli javi "Parking Brake Fault" (ima el. rucnu koja bez obzira na prijavljenu gresku radi bez problema), i jednostavno nece ni za zucne kad probam da zaverglam. Ima KESSY sistem tj nema klasican kljuc vec daljinksi koji se stavlja u leziste i pritiska pri paljenju. Sta god da mu radim... skidam kleme na 5-10-15 minuta, vadim-vracam osigurace, ljuljam motor i ceo auto i slicno nema saaaaaaaaasne da zavergla dok dooobro ne odstoji (do ujutro recimo) i onda na prvo probanje upali kao da nista nije bilo.
Mislio sam da ima neki prekid u instalaciji pa da se pri kocenju napne negde i izgubi "struju" medjutim kad povucem rucnu i pocnem da "ljuljam" auto u prvoj ili u rikvercu uopste se ne ugasi kao ni pri naglom kocenju kada auto vozim u rikverc.

--- e sad malo deo za stucnije forumase ---
Kada radi ocitam auto VCDS-om i onda nema gresaka ... cim se desi da nece da upali ocitam opet i svi moduli mi se odazovu samo ne motorni racunar, gde cak i svi moduli prijave da nemaju komunikaciju sa ECU
Prateci semu iz WIN ELSE za taj model auta:
- provereni svi osiguraci i relei takodje - ispravno
- proverene i ociscene (za svaki slucaj) sve mase u motornom delu - ispravno
- proverena instalacija napajanja motornog racunara (i plusevi i mase) / u 94tvoro pinskom konektoru mot.racunara |+| pinovni 3,5 i 6 ka osiguracu br. 14 od 30A i |-| pinovi 1, 2 i 4 ka masi. Osigurac SB14 ka releju (J317 u istoj osigurackoj kutiji - motorni deo) takodje ima vezu tj nije u prekidu.
E tu mi se desava misterija... na osiguracu SB14 (koji kao sto rekoh vodi dalje ka napajanju racunara) postoji napon po kontaktu, onog trenutka kad ne zeli da upali tu vise nema napona ni po kontaktu ni po verglanju i nije ni cudno sto se racunar ne odaziva posle. Rele je ispravan. Skidao sam osiguracku kutiju proveravao i ispravna je skroz.
Probao sam sve snovope instalcije da razmrdam dok je auto pod konatkom ali ni da trepne na trenutak napon na osiguracu... onda auto odstoji duze i upali pri prvom paljenju (naravno napon na tom osiguracu se pojavi) i posle 2-5 gasenja pri naglijem kocenju iz male brzine desi se totalno gasenje i opet Jovo na novo  badmood
I jos jedna misterija mi nije jasna... Rele koji daje napajanje racunaru se, po instalaciji, aktivira preko istog racunara?! Kako samog sebe pali ako vec nema napon? Tacnije obe veze pobude relea idu u motorni racunar gde se jedna racva ka direktnom plusu tj 30-ci (ajd da ukapiram to je napajanje pobude relea) a druga veza ide direktno u racunar (logicno, racunar kroz sebe tu zatvori masu i aktivira rele).

Neka moja sumnja je da motorni racunar pravi problem jer je simptomaticno da posle duzeg stajanja (bez pomeranja auta) sve proradi a kad se zainati ko magarac ne pomaze ni "klasicno" skidanje kleme ... ali ne mogu 100% da budem siguran. Sta znam, mozda neko ima isto ili slicno iskustvo pa eto da mi pomogne da resim problem.
Ili me *ebe neka totalno banalna stvar oko instalacije (sto nije iskljuceno) koju ne mogu da provalim  lost006
To sto mi prijavljuje da EPB (el. rucna) ne radi me ne buni jer u tom trenutku kada odsece napajanje taj vod od relea napaja jos nekoliko osiguraca sem tog SB14 pa ni onda ni jos neki moduli ne rade...

Prokuvah dva dana na ovih 40C :31 da resim magarca koji se inati ali ne ide  :30 :30 :30
« Poslednja izmena: Jul 14, 2016, 10:01:23 pre podne od strane .:R32 »

Van mreže .:R32

  • VW Početnik
  • Poruke: 74
  • Age: 46
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
    • https://www.facebook.com/groups/rise.and.shine.serbia/
Odg: Passat B6 2.0 CR TDI ... gasi se pri jacem kocenju u maloj brzini 5-10km/h
« Odgovor #1 poslato: Jul 14, 2016, 09:56:23 pre podne »
Mala dopuna...
probao sam i da iskljucim EPB modul misleci da on ne pravi neki problem tj prespaja pa odvlaci napajanje racunaru, takodje probao sam sa zamenom EPB prekidaca (po nekom TSB-u volkswagena kad se javi ta greska "Parking Brake Fault")
Probah i sa deaktiviranim ABS-om (izvadjen osigurac)
Probao sam sa zamenjenim senzorom polozaja kvacila isto...
 ail bez rezultata - isto se ponasa  angry2
« Poslednja izmena: Jul 14, 2016, 10:02:52 pre podne od strane .:R32 »

Van mreže .:R32

  • VW Početnik
  • Poruke: 74
  • Age: 46
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
    • https://www.facebook.com/groups/rise.and.shine.serbia/
Odg: Passat B6 2.0 CR TDI ... gasi se pri jacem kocenju u maloj brzini 5-10km/h
« Odgovor #2 poslato: Jul 14, 2016, 12:36:06 posle podne »
vergla nece ni da upali i kad mu dovedem rucno + na taj osigurac za napajanje ECU...

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1789
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Passat B6 2.0 CR TDI ... gasi se pri jacem kocenju u maloj brzini 5-10km/h
« Odgovor #3 poslato: Jul 14, 2016, 01:24:03 posle podne »
Procitao sam nekoliko tema na stranim forumima sa istim problemom i svi su resavani sa zamenom ECU.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže .:R32

  • VW Početnik
  • Poruke: 74
  • Age: 46
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
    • https://www.facebook.com/groups/rise.and.shine.serbia/
Odg: Passat B6 2.0 CR TDI ... gasi se pri jacem kocenju u maloj brzini 5-10km/h
« Odgovor #4 poslato: Jul 14, 2016, 01:56:04 posle podne »
ma neka je i to samo da ne bude da menjam coveku ECU a posle CVRC opet isto :)

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Passat B6 2.0 CR TDI ... gasi se pri jacem kocenju u maloj brzini 5-10km/h
« Odgovor #5 poslato: Jul 15, 2016, 04:56:02 posle podne »
Ja bih tražio uzrok kvara.
Stvar se dešava prilikom naglog stajanja pri 5 do 10 kmh, meni to zvuči da zgaziš kočnicu skroz, tj da je zakucaš. Moguće je (sad nagadjam jbga) da se aktivira brake assistant, čini mi se da je to zaseban modul od modula abs-a ili je integrisan u ECU. Možda on pobrlja sa ručnom. Probaj u long coding, disable brake assistant.
Takodje jesi gledao blokove ručne na vcdsu? Trebalo bi da ima function test opciju.
Prepostavka: moguće da je nešto labavo u osiguračkoj kutiji ili ona cela i da se pomeri zbog nagle inercije i napravi prekid dovoljan da šlogira ecu.

Aj pa javi šta si uradio...
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4818
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Passat B6 2.0 CR TDI ... gasi se pri jacem kocenju u maloj brzini 5-10km/h
« Odgovor #6 poslato: Avgust 13, 2016, 11:14:34 posle podne »
desava se da motorici rucne nisu vraceni diagnostikom nego ruskim sistemom i prepoznaje da je potegnuta rucna i auto se gasi
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup