Po etki, za tvoj broj šasije, išao je nosač alternatora na koji ide automatski španer i PK kaiš dužine 1045. Na tvoj motor, ali sa drugim brojevima šasije, išao je i nosač na kom je španovanje ručno, i tada ide kaiš dužine 923. Mnogi su sami prepravljali sa automatskog na ručno, menjali nosače. Znači da mogu oba da rade posao uz odgovarajući kaiš. Kakvu si remenicu na radilici PK kaiša kupio, kakva je ona? Ona izmedju metala ima gumu i zna da škripi kad je motor hladan. Nova je jako skupa, kakva ti je ta polovna, da nisu tu kanali nešto sjebani?
Evo slika za nosač, imaš broj šasije, pa sam proveri. Do broja šasije 1HP110784 je išao nosač sa automatskim španerom, a od 1HP110785, taj nosač ide na vozila sa klima uredjajem a na ostala ide običan nosač. Po tome onda ispada da bi na tvoj auto trebao ići neki Bosch alternator.... Ali opet to sve nije razlog da se kaiš tako brzo jede...