VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: djwlada Decembar 30, 2020, 10:12:04 pre podne
-
Forumasi
U pitanju je passat 1.6tdi, visoko je kvacilo i tvrdo. Auto normalno ide medjutim desava se nekada kada se zagreje auto kada pustas kvacilo cuje se neki zvuk. Zvuk kao da se cuje neki metal da kaci nesto, i kada se krece prvom i u rikverc. Zvuk kao da se zavrti nesto i drlja metal onako sto bi rekli majstori. Da li je imao neko slicna iskustva, da li je zamajac, lamela ili nesto trece?
Pozdrav
-
To za huk/struganje je najjverovarnije druk lezaj i meni tako, pa je počeo da pišti/skviči. A tvrdo kvačilo moze biti do korpe. Da li ti osetis neke vibracije/tresanje kada kreceš?
-
Forumasi
U pitanju je passat 1.6tdi, visoko je kvacilo i tvrdo. Auto normalno ide medjutim desava se nekada kada se zagreje auto kada pustas kvacilo cuje se neki zvuk. Zvuk kao da se cuje neki metal da kaci nesto, i kada se krece prvom i u rikverc. Zvuk kao da se zavrti nesto i drlja metal onako sto bi rekli majstori. Da li je imao neko slicna iskustva, da li je zamajac, lamela ili nesto trece?
Pozdrav
Ako je 2013+ nema zamajac. To se cuje ležaj.
-
@djwlada, ako se cuje kada je pusteno kvacilo (i u 1. i rikvercu) to je mozda lezaj u menjacu
Druk lezaj se cuje kada je pritisnuto kvacilo.
-
Trese da kada se krece i kvacilo je veoma visoko...narednih dana idem kod majstora da to resim. Proveravao po broju sasije i nema zamajac ali videcemo kada majstor skine sve delove...
-
Otišla korpa..
-
Trese korpa, nema sta drugo da bude a struze drug lezaj/lager od korpu. Zameni set kvacila sada i miran si...
-
Ležaj kupi nov, a korpu i lamelu slobodno remontuj.
-
Kako lepi saveti, plati ruke 12000
Pa posle opet plati ruke 12000 kad rikne remont
-
Mnogo je 100e za ruke, lepo ga savetujes.
Korpu i lamelu slobodno remontuj, trajaće duže nego novi pojedini brendovi.
-
Moj savjet je nov set i to Luk i fino si miran imas i garanciju. A ja konkretno u taj remont ne vijerujem (ne kazem da nije dobra opcija) ali ja nesto sumnjam u to. Gledao sam kako to remontuju i sve je to drzi vodu dok majstori odu tako da moj glas ide za nov set.
-
Remont je doveden do savršenstva, u Bg postoje dva vrhunska servisa koja to rade. Za zamajac ima raznih iskustva, ali su korpe u lamele doktorirali potpisujem da će duže trajati nego luk i sachs treće kategorije koji se prodaje u Srbiji.
-
Koja je cijena remonta?
-
Sto se tice delova po prodavnicama delova "tuga"
Pre par godina zamenio set kvacila na Alhambri ,nov SACH i nije izdrzao 1 god.
A za reparaciju mislim da je bacanje para,i gubljenje vremena.
Ako moze od preko da se nabavi moze da bude ok. Ako ne samo u ovlascenom servisu kupiti deo a menjati kod svog majstora.
-
Koja je cijena remonta?
Oko 200e je komplet remont
-
Pa nije to znacajno jeftinije jer sa popustom kupis korpu, lamelu i druk lezaj za iste pare. Ne znam svako ima svoje ali ja bih ipak uzeo novo. Remontovao bih samo u slucaju da hocu prodati auto pa da me prodje sto jeftinije.
-
setkvacila.rs
Kod njih kupio Luk set za Sharana TDI 130ks, prije par godina, groma nije čuo. Vukao prikolicu, teret. Godina pisane garancije, itd.
Sad kad budem uzimao za Golfa, isto ću kod njih.
Remont nikako.
-
Pa nije to znacajno jeftinije jer sa popustom kupis korpu, lamelu i druk lezaj za iste pare. Ne znam svako ima svoje ali ja bih ipak uzeo novo. Remontovao bih samo u slucaju da hocu prodati auto pa da me prodje sto jeftinije.
Poenta je u kvalitetu, meni se bolje pokazalo remontovano nego novo u kit komercu.
-
Koji su to servisi usavršili remont ako nije tajna? Ja radio više puta kod Marčetića, i imam i dobra i loša iskustva. Sve zavisi od kvaliteta obloge a i od toga da li se nituje mašinski ili ručno. Ono što se radilo ranije u garažama gde se stavi nova obloga i nitne čukaju čekićem.. Mislim ako se tako i dalje radi....
-
Od mene svaka preporuka za gajić kvacila.
-
Код Гајића сам ја још 2009 или 2010 ремонтовао ламелу за голфа 3 1.8. Проблем је био тај што је почела да ми проклизава јер је неки семеринг пустио уље и постојеће "месо" на њој натопио, а била је и прилично истрошена.
Завршили су је за можда сат времена и предали је у буквално фабричком стању. То је моје искуство код њих за ту ситницу.
Већ за замајце не знам какви су, али верујем да их раде добро
Sent from my vw mk5