Autor Tema: Reparacija tandem pumpe  (Pročitano 3101 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže reXma1301

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi a4 b7 2.0 tdi
Reparacija tandem pumpe
« poslato: Januar 09, 2020, 10:42:15 pre podne »
Kakva su iskustva sa reparacijom tandem pumpe, da li vredi da se radi? Vlazi po malo, ujutro je tvrda kocnica, i malo teze upali. Da li je neko mozda uzimao one setove sto ima na KP, kakav je kvalitet? U pitanju je 2.0 tdi 8v, audi a4 b7

Da napomenem i da sam primetio povecanje nivoa ulja u motoru, vodu ne trosi. Koliko sam informisan postoje moguca tri uzrocnika za to: DPF, Tandem pumpa i Dizne, to ako uzmemo kao mogucnost da je pomesao ulje i naftu i zbog toga podigo nivo, posto vodu ne trosi. Dpf je cesto radio regeneracije, na dijagnostici ne pokazuje ni jednu neuspelu. Ne znam kolike su sanse da je zbog vece kolicine ubrizgavanja nafte prilikom regeneracije neki deo ostao nesagoren i pomesao se sa uljem? S obzirom da uglavnom vozim gradsku resio sam da ga skinem i iskljucim, zajedno sa egr-om, auto je trenutno kod majstora da se to odradi. Tandem pumpa je pomalo slinava, kao sto sam reko imam tvrdu kocnicu ujutru, i malo teze paljenje, i ponekad mi se desava da nece da upali turbinu pri jacem gasu, pustim, dodam opet gas i tada pali, to bi moglo da bude povezano sa curenjem vakuma... Skoro je isto menjana racva rashladne tecnosti koja se nalazi ispod tandem pumpe, posto je curila tecnost, mozda je to od nafte koja curi iz tandem pumpe pa je nagrizla gumicu racve, sve mi je to nekako povezano. Sto se tice dizni proveravao sam ih na dijagnostici nema nekih vecih odstupanja u mestu a i u voznji.

Izvinjavam se na duzem postu, i zamolio bih za neki savet u vezi problema.  :)
« Poslednja izmena: Januar 09, 2020, 02:14:16 posle podne od strane Modus »