E pirke svaka ti cast za objasnjenje!
Moracu ovo da odstampam pre nego krenem u akciju, mislio sam da je mnogo prostije!
A za stelovanje, odem u AMSS i oni to nasteluju preko one sprave i srafcigerom za male pare.
Sto se tranzistorskog paljenja tice, meni je bilo bitno da cuva platine, tj da ne moram da ih menjam svakih 3-500km.
To je pocelo opasno da me smara, prvo se manifestovalo u secanju uzbrdo i slabijom vucom tada.
Toga vise nema, evo vec vise od 3000km, tako da sam zadovoljan. Kao trebalo bi da smanjuje i potrosnju, to nesto nisam primetio, ali ranije kad mi odu platine zezala je i potrosnja, tako da moze da se kaze da i tu indirektno pomaze tranzistorsko paljenje. E sad sto se instaliranja tice, mozes da primetis, pogledaj slike, da nista nije uklanjano, samo je dodat tranzistor i to je to. Cak nije uklonjen ni kondenzator, iako sam ja mislio da on treba da se skloni. Elektricar je odradio ceo posao, posto mi nije ni palo na pamet da sam to izvodim, ipak je to struja i malo komplikovanije.
E da, pogledaj i link koji sam postavio, tu je neki lik detaljno objasnio instalaciju i funkciju ove vrste paljenja.
Da rezimiram, naravno da je bolje pravo elektronsko paljenje, ali je to vise zajebancije, treba naci ispravan komplet, da pase na bregastu, a i skuplje je nego ovo.