VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Wind Septembar 07, 2021, 12:14:09 posle podne
-
Prijatelji, braćo možda mi možete pomoći. Naime auto je Seat Alhambra 2.0 tdi 103 kw BRT motor 2008 godište sa Dpf filterom. Potrošnja u leru bez opterećenja je 1.4 l. Majstor kod koga sam išao kaže da je softverski loše isključen Dpf. Ja odem kod drugog majstora on ga isključi ali potrošnja ostaje ista. Obrtaji su na oko 900 rpm. Takodje na auto putu na ravnom pri brzini od 120 km/h u šestoj brzini pokazuje izmedju 9 i 10l.Proverene su digne majstor kaže da ima malo odstupanja ali u granicama normale. Auto lepo vuče ne dimi ne troši ulje nema trzavica u radu. Ako imate neki predlog gde otići ili odakle početi. Unapred hvala. Inače iz žNiša sam pa ako neki ima neki predlog...
-
Napunis pun rezervoar, predjes 100km normalno i opet napunis isto pun i budes siguran kolika ti je potrosnja
-
Probao tako više puta i u proseku mi je potrošnja 10l
-
to je puno meni je na Sharanu oko 8l
ko ti je Zupcio to tj vel servis kad si radio -za 1 zub je dovoljno da ga ne uzupci sve radi funkcionise normalno ali potrosnja raste
mozda treba na dobru dijagnostiku da odes kod nekog u Nisu ...
-
I ja kao laik sam posumnjao na to ali majstor kaže da je dobro uzubljen, a svaki majstor mi svoju priču priča
-
Na koliko obrtaja u 6. brzini ide kod vas 120 na sat kod mene ide na 2500 možda je to uzrok povećane potrošnje.
-
To nebi trebalo, moj Golf u petoj na 120km/h je po GPS-u na nekih 2200 obrtaja.
-
Mada ne može da se pomjeri odnos brzina, osim zamjenom zupčanika u mjenjaču, to može jedino da ti bude uzrok veće potrošnje na autoputu, a u mjestu nikako ne može da igra ulogu. Koji je procenat pepela u DPF-u? Možda je to uzrok.
-
Na koliko obrtaja u 6. brzini ide kod vas 120 na sat kod mene ide na 2500 možda je to uzrok povećane potrošnje.
to je OK za 2.0 tdi 103 KW /140 konja u 6. brz
-
Nisam vozio Sharan ili Alhambru sa tim motorom, ali znam da na Passatu sa tim motorom u 6-oj brzini 120 ide na malo preko 2000 obrtaja. Ali znam da je drugačiji prenos, isto kao recimo na Golfa i Tourana, na Touranu je znatno kraći prenos, iako ima brzinu više od Golfa.
-
Passat B7 2.0 140hp CR TDI u 6. brzini na 2500 obrtaja ide 160 po satu.
Na 120 je oko ili malo ispod 2000 obrtaja.
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
-
Kod mene je malo manje obrtaja :58
(https://i.postimg.cc/nXZt28DQ/20210909-091747.jpg) (https://postimg.cc/nXZt28DQ)
-
Kod mene 2500 u utorak ide kod majstora valjda će mi rešiti problem
-
ajde pa javljaj sta je bilo kod majstor1
-
E pa auto sam juče preuzeo od majstora i stvari stoje ovako:
Kad kupujete auto obavezno dobrog majstora sa sobom, ja sam kupio auto od čoveka koji se kleo da je sve u super stanju pritom me odveo kod majstora koji mu je održavao auto koji se takodje kune da je auto u top stanju. Medutim moj majstor me prvo pozove kaže pola šrafova nema na motoru, zatim prednja dekla radilice oštećena, deo gde se namešta alat za zubljenje polomljena i na tom mestu vlaži ulje. Zamenimo polovnom,onda šok kad je skinuo karter sito na pumpu za ulje puno nekakvim komadima silikona izolir trakom. I osovina na pumpi za ulje zamenjena ali majstor nije stavio osigurač i krenula da se izvlači, što znači da sam još malo vozio ispala bi i bilo bi belaja. Bregastu je zamenjena novom ali kineskom kopijom i verovatno ima i ona uticaja na potrošnju. Uspeo je da mi podesi potrošnju u leru na 0.9 l/h a u vožnji istestiraću ali definitivno moraću sve da sredim
-
Како такви људи после мирно спавају...
Sent from my vw mk5
-
boodala boodala boodala Wind... to je bilo skrpljeno samo da se proda
ko zna sta te jos ceka ... ako mislis da zadrzis auto za sebe uradi to sve kako treba
ako ti treba negde nesto u vezi delova itd ...saveta pisi na p/p a mogu i ovde da ti posaljem sta gde itd treba oko Alhambre :46
-
Možda bi ti bilo najpametnije da prodaš Alhambru, ako već nisi počeo sa radovima na motoru.
-
Uradio je majstor sve što je bilo neophodno ostalo ću u nastavku sredjivati. Majstor mi kaže da auto nije u lošem stanju i uz odredjena ulaganja biće ok. Možda je tako bolje jer ću znati da je sve sredjeno i mogu mirno da vozim.
-
Gde naći kvalitetne pogače za prednje amortizera, majstor kaže da su generalno lošeg kvaliteta i ne traju dugo. Lemforder bilstein febi kaže da su sve istog kvaliteta samo razlika u ceni
-
Pa i jeste tako najbolje. Znaćeš šta voziš na kraju i bićeš miran određeno vrijeme. Možda bi trebo d apogledaš cijene u ovlašćrnom za pogačice za prednje amortizere, ili kod nekog od ovlašćenih distributera.
-
ja vozim vec god i jace jos imam nisko profi gume nista sve top sa Lemforder - imas u mojoj sekciji pa pogledaj prelistaj takodje od kolega koji voze alhambru -sharana
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=73863.msg855510#msg855510
sve polako resi i onda ces znati sta vozis posle samo odrzavanje
ili je dosao tako zapusten NE odrzavan ili su ga kod nas ti prethodni izrabovali ... ali sad ti to majstor1 dovedi da bude kao pracka :84
odlican je to auto ...
-
Provjeriti torsion value u VCDS. Mora da bude oko 0.
Inace ne moze se racunati mjenjac od Sharana i Passat/Golf. Sharan ima drasticno kraci mjenjac, a i kodna oznaka je drugacija. Golf 02M, Sharan 02N. I Sharan mislim da ima speru, ali nisam 100% siguran.
Kineska bregasta je smece, tako sam cuo, znaju i da puknu.
Ne bih da te razocaram, ali i ja se slazem sa predlogom da taj auto prodas i bacis se u potragu za nekim drugim Sharanom/Alhambrom. Glavobolja je to, prosao sam kroz to sa Golfom.
Sto se djelova za trap tice, iskljucivo Lemforder. I moze TRW ili Febi kao alternativa
-
Tako je, stvarno je i gubljrnjr vremena steđivati sve to, pri tome kad radiš to za sebe uzimaš kvalitetnije djelove, daš dosta novca, utrošiš vremena. Nakon toga ne možeš više da smisliš taj auto kad se sjetiš šta si sve promijenio i koliko si novca dao. Na kraju ćeš ga ubrzo potdati i sve to što si uradio bukvalno pokooniti nekom drugom, a pri tom ćeš izgubiti 1000-2000 eura koje si dao za fjelove i majstore.
-
mur3633 Sharan ima drugaciji kraci i jaci tj vece zupcanike i jako tesko crkava sam menjac ...jer je dosta tezi kao auto a speru klasicnu nema( sem 4x4 ) ...
ali ima dodatak-onaj kratki nastavak sa zubcanikom na desnoj poluosovini koji potpomaze mnogo itd itd u voznji pri opterecenju itd
ali ovde je dosta bitno da je clan Wind otkrio sta je sa kolima ...ako je samo ta mehanika resice se ...ako je karoserija i utegnustos Alhambre dobra
onda ce se slatko navozati ... opet zavisi za koje potrebe ga je kupio
jer je odlican kao univerzalni porodicni auto ...
pa primer u Guzvi u Gradu po Beogradu primer lakse parkiras nas model nego passata karavana -primer navodim a gde su druge stvari ...u komforu
tovarnom prostoru itd ... ali da ne Idemo u OFF
-
Ja sam već ušao u priču sredjivanja, a i majstor koji mi je ovo sredjivao je temeljan i pedantan i on mi je rekao da je auto u prilično dobrom stanju i da vredi to srediti. Pomislio sam i ja da ga prodam ali bi mene neko posle psovao i kudio. Ovako srediću sve što treba i imaću auto za neko izvesno vreme. Da prodam ovaj ko zna šta ću naći posle možda i gori od ovog jer činjenica je da dobar auto star 13 godina je teško naći, na zapadu dobar auto sa servisnim istorijom i malom kilometražom košta mnogo više nego kod nas.
-
E to je problem, tačno, kod nas je teško naći auto koji je star 13 godina u dobrom stanju. Mi na Balkanu se lijepomo za kilometraže, ne za realno stanje, nećemo da je auto prešao 300 000km... Ako je već to oko motora samo, onda je to ok, bar ćeš znati šta voziš na kraju.
-
Pogače i ležajevi iz originala kod ovlašćenog distributera u kompletu 12000 din. Lemforder pogače nisam našao u Nišu, a jeftinije su 3 puta u odnosu na ove iz originala, ne znam šta je pametnije...
-
Potraži malo iskustva na koliko km to od prilike na Alhambrama ide sa fabričkom ugradnjom. Ako je dugotočno rješenje to u ovlašćrnom,onda ti je bolje kupit jednom original, nego 5 puta ove OEM.
-
@Wind
Gde kupujes delove i ko ti servisira auto?
-
Delove gde nadjem najpovoljnije a auto od sada održava ko Saleta kod Bogoslovije, vrlo temeljan i pedantan majstor
-
Delove imas najpovoljnije a "krstene" u kombi klub, par lokala pre kit komerca.
O njemu sam cuo dobre stvari. Imam zakazano i ja kod njega po prvi put. Moj brat servisira kod njega, ja kod Dejana iz Čalija. Nego je onaj krcat, nesto se razboleo...
Jel onaj crni saran-alhabra, tvoj auto? Bio u garazi desno, kad sam ja isao da zakazem. Levo stajala upaljena tojota rav 4. Kaze da curi ulje na karteru, ili nesto vezano za to...
Ja trebam da menjam grejace i da pregledamo trap
-
Da to je moja Alhambra
-
Ja sam prezadovoljan s onim što mi je uradio evo par dana pratim šta se dešava sa potrošnjom i po bordu je smanjena oko 1,5 l na 100 u proseku. Inače veoma pedantan majstor
-
Posle popravke potrošnja neverovatna, pun do čepa prešao 950 km i ponovo punio do čepa stalo60 litara na silu. Po mojoj računici je to 6,3 l prosek a po bordu kaže 7,5.