Fabricke dizne ti rade na 2 bar max tako da nikako u njima ne mozes da povecas pritisak i da oces.Rail je pod vecim pritiskom!Kroz dizne ce ti proci onoliko goriva koliko im komp kaze,ne mogu one da pisaju ako im mapa ne kaze.Rail ne puca,nego pusti na kraju gde ima neku gumicu,a creva pucaju samo ako su stara,ti ces svakako tu imati pritisak veci od 3 bar jer zasto si inace kupio stelujuci fpr?Na gornjoj strani fpr imas malo crevo iz usisa sto ide,tu ga turbina puni vazduhom i taj ti pritisak pusta visak nazad u rezervoar kad je pun gas(digne membranu skroz),treba da bude kao u railu da bi sto pre odveo to gorivo nazad.Bice oko 3.5-3.8 sa 68 remenicom,radio sam to pre 7 god pa znam da je ovo sigurica da sacuvas motor.Ovo je samo jedna sigurna preventiva od koje nes crci.Sns su majka chipovi samo ih je tesko nabaviti,lik koji ih pravi se zove SAM BROWN,verovatno je na putu nekom pa se ne javlja,inace g-werks su njihovi distributeri za evropu pa probaj preko njih.Ma stavi 65 remenicu sa vecim tockicima za mali kais,nema sanse da kais pukne,steta je neiskoristiti te dizne,a par konja na takav tuning je samo plus.Nadam se da ces sve to dobro uklopiti,jer to ce biti strava