Deo procedure kaže da se vozi u zoni od 3 ipo do 4 hiljade obrtaja, ali SAMO kad je pokrenuta regeneracija, jer tada mu ECU daje mnogo vise goriva, a da bi stvorio dovoljno visoku temperaturu u DPFu, kao uslov da se čađ zapali i kao pepeo izađe napolje. Bez pokrenute regeneracije može da ga vozi do bezsvesti, ali džaba.
Reče čovek da ga je skinuo, onda nafta, brener i You tube, potraži na jutjubu kako se čisti skinut DPF, biće tu podosta dima.
Treća opcija je ukidanje DPF, iliti DPF delete, mora da se odradi softverski i naravno da se ukine hardversdki, što mu dođe malo jeftinje od kupovine novog filtera . . .
A pre svega ovoga je trebalo proveriti i senzor pritisaka od samog DPFa, jer i on ume da zabaguje, a i cevčice na koje se kači senzor, umeju da zapuše, posebno gornja. Ukoliko je cev zapušena ili je senzor zabagovao, onda daje netačne podatke ECU i on konta je DPF zapušen . . .
Pa ti sad vidi šta ti je činiti ...