VW Klub
VW - Forum => Automobili Članova => Golf 5 / Jetta => Temu započeo: vladar Maj 16, 2020, 01:59:47 posle podne
-
Pozdrav drugari :45,
Pre neki dan kupih tu peticu.... 2.0 TDI 16V BKD motor 103 KW.... i spolja i unutra baš baš lepo sačuvana .... nemam jos nekih slika ... ali....
Imam jednu muku.... ne znam da li je neko već pisao ovde na tu temu...
Dešava se nešto što sam čitao na dosta foruma da se tim motorima to dešava dosta redovno a to je problem kod paljenja kada je motor topao.... vergla onako malo duže pa upali i to malo grublje..... kada je hladan pali ko mina extra, al kad je topao pravi brlju. U radu je normalan.... ide, vuče extra, potrošnja po bordu je 5,6 itd i sl.... to sve ostalo mi deluje kako treba..... Samo to kada je topao je šlogirano kod paljenja.
Pa negde čitam da je u pitanju senzor položaja bregaste ( u nekim katalozima ga zovu i senzor, impuls paljenja ), negde piše da može nešto u mapi da se promeni tj kopiraju se valjda vrednosti hladnog paljenja.... negde čitam da je možda i anlaser, umori se vremenom.....
Sve to ja čitam po forumima, u Lav autu mi nisu baš pomogli. Jel rešavao neko ovakvu muku? Kontam da probam sa tečnim azotom, imam u spreju.... pa da hladim senzor po senzor da vidim da li će imati promene jer to kad je hladan pali extra.....
Hvala u svakom slučaju :)
-
Pozdrav mahac
Kod mene je 1.9 tdi imao isti problem na dijagnostici pokazao senzor bregaste zamenio pali ekstra ako nije to onda programiras "hot start" a mogu biti i vec istrosenje cetkice.
-
Vladare, konacno si presao na 16v, jos 4 svecice samo ubacis i to je to :)
Daj koju sliku da vidimo, nece biti problem ako se pojavi i dvojka crvena u pozadini beer
-
Sad je u repertoaru dvica koja ce nazalost u staro gvozdje jer sam ja to jel te onomad pravio od 1.3 ubacio 1.8 i dalje se vodi na 1.3 i.... eb ga.... dvici nije sudjeno.... jednog dana cu uzeti drugu KR-a pa cu da se igram.... dvica je dvica... za srce mi prirasla :)
Imam cetvorku 1.9 TDI ASV motor... to je 110 hp stara varijanta sa BOSCH pumpom.... i sa tim autom sam prezadovoljan.... da kucnem u drvo nista ga ne muci.... to samo ide....
I sad ovu peticu uzeo... Juce sam merio akumulator... sasvim slucajno reko ajde da proverim kakvo mu je stanje i.... pao je dosta kapacitet.... nesto oko 430A po ENu .... pa cu danas da uzmem nov akumulator.... nisanim Vartu silver, ona ima 750A udar ( vecina akumulatora od 74Ah su na 680A ), pa cu da vidim hoce li biti bolje. Ako nije to onda cu da matletiram nekog majstora :) .... Anlaser iznenadjujuce nije nesto skup nov.... naravno neka kopija ali to je to sto imamo na trzistu..... 9500 - rabat + PDV.... ne ujeda mnogo za dusu :D pa ako bude i do njega ko ga ebe.... cu ga uzmem.
Inace sve ostalo sto se tice petice je ko zmajic..... bas lepo utegnuta.... slikam danas kada dodjem kuci sa posla.
Utisak izmedju cetvorke i petice..... cini mi se da je gepek u cetvorci za koji cm mozda duzi ( od dupeta ka zadnjim sedstima kad se gleda ), sad kad sam ubacivao gume letnje, pa nekako u cetvorku lakse stanu nego u peticu... mozda i gresim.... i u cetvorci imaju lepo ona vratanca sa strane da se drzi prva pomoc i oprema, a u petici ima samo ona span guma, pa se to vidi onda u gepeku visi ko dzigerica :) ali zato mi se cini da petica ima tih par cm vise mesta pozadi za sedenje.... moj polozaj vozackog sedista i pozadi se sedi skroz ok.
Neko mi rece da kod petica ko nema tempomat i komande na volanu moze da se kupi samo volan sa komandama i rucica ablendera sa tasterima za tempomat i to je to.... samo se ubode i auto ima tempomat. To mi je par njih reklo... nisam probao.... :) sta vi kazete? :)
A ti Madison-e posto si sada BG dodjos neku kafu da organizujemo... nisam te video 10 godina :)
-
Da prodje ovaj virus, pa ce biti nekog grupnog druzenja nadam se beer
Cetvorka pozadi nema mesta uopste, cini mi se kao da je i dvojka imala vise. Kad neko sedne iza mene, nije mi bas prijatno za voznju, iza suvozaca je malo bolja prica.
Sto se tice akumulatora, na kecu imam odlicno iskustvo sa nekim jeftinim Top-line, evo krece 4. godina ja mislim. Na cetvorci sam stavio Toplu, za sad zadovoljan.
-
Meni se do sada pokazala najbolja opcija najeftiniji akumulator sa najduzom garancijom.
-
A bre ispisah ovde sad svasta i kliknem nesto i refresne mi stranicu.....
Nego... najnovije iskustvo.... Varta Silver 74Ah 750A po EN.... merim je.... 670A.... punim je... isto.... uzmem drugu sa gomile.... manje vise isto.... Imam i Bosch iz te Silver serije i ista prica..... Definitivno te Varte tj ta Silver serija nije bas kao sto pise..... Uzeo sam akumulator naseg brenda sto radim ovde u firmi.... radi ga ista fabrika sto radi i Vartu i Bosch i Energizer itd (Johnson Controls ).... ona crna serija.... pise 680A, udara 675 i eto... 4000 mi je jeftiniji od Varte.
Merkao sam i EXIDE 77Ah 760A PREMIUM 40 meseci garancija ali me mrzi da se mlatim da idem po njega.... ovo mi u firmi :)
-
Vladar cestitke na kupovini. Isti problem vezano za paljenje imam i ja na mojoj petici samo je 1.9 ali nisam radio dijagnostiku ali svakako cu proveriti. Da se nadovezem mozda neko pomogne. Imam problem sa klimom tj. radi super 2,3 sata i posle toga mrtva, znaci nema hladjenja uopste bez obzira na temperaturu i brzinu ventilatora, klima je napunjena, ugasim jedno sat vremena i opet upalim i radi pola sata i opet ista stvar. Jedino pri prvom ukljucenju radi dobro tj kada auto stoji malo duze ali sam prosle godine prokuvao do Grcke :)
-
Meni se to isto dešavalo posle sat dva vožnje pri većim brzinama, iako nije bilo logično na nagovor sam promenio hladnjak klime i stvarno je sve posle radilo normalno.
-
Resio sam paljenje.....
Ovo sam gledao na YT i na to sam najviše i sumnjao..... ANLASER....
Ne znam zašto al ni jedan majstor mi to nije pogledao dok nisam otisao kod jednog i sam tražio da mi pokaže live ocitavanje u momentu verglanja gde sam video da mi anlaser krene sa 160 obrtaja, pa digne na nekih 200 i kusur i onda se strese sav kada pali.... ponavljam, teže je palio samo kada je motor topao....
Otišao sam u drugi servis koji se bavi remontom anlasera, čovek mi je izremontovao bukvalno za sat vremena, popio sam kafu na obližnjoj pumpi i auto sada pali normalno.
I on mi kaže.... ili akumulator ili anlaser....
Ova muka čak nije uopšte vezana samo za 2.0 TDI niti čak samo za VW motore.... koliko sam citao to je slucaj kod mnogih.... Sestric od moje zene ima isti problem na Fiat Bravo onaj njihov JTD.... isto kada je topao. Citao sam isto to i za Citroene itd....
Ako neko ima slicnu muku otidjite kod majstora koji moze da vam očita live u momentu verglanja i eto proverite... ako je ispod 280, a akumulator vam je dobar ondak anlaser.... ili remont ili nov.....
-
Imao sam slican problem sa kecom (1.8 16v benzin), ali kod mene nije hteo skoro uopste da vergla kad je vruc motor. Cudi me da je kod tebe verglao, samo duze, ali isto je bio anlaser i kod mene. Na kraju stavili od dizela i sad pali extra. Navodno kad je zagrejan nabije kompresiju i treba vise snage da se zavrti motor.
-
Sad kad je izremontovan alnaser hoce biti neka slika auta Vlado? :26
-
Valjda sam uspeo..... ovo su od prvog dana kada sam ga uzeo, nema ni tablica tu još :).... Žena ga vozi, pa ne stignem ni da slikam :)
U principu auto nije baš baš ništa budžen, izuzetno čist. I baš sam zadovoljan kako su sedišta očuvana, čak i vozačevo... nema onih tragova nagnječenja na kadicama.... to na vozačevoj strani obično bude onako malo pohabanije....
Sad kako po nekad vozim i ovu peticu tako mi fali šesta brzina u četvorci... jaoooooo
(https://i.postimg.cc/v1tz2kg7/0-02-05-e14c74ba3717a65e3f32287ad411961e4975439732482807e1a1f41b073543e4-d6fab107.jpg) (https://postimg.cc/v1tz2kg7)
(https://i.postimg.cc/pyTZk028/0-02-0a-7952e7a8c8e7b81b98ecbcc53d9d9a332bfcc5f1342f56e005dcb3b5724bce1c-acbb5ac7.jpg) (https://postimg.cc/pyTZk028)
(https://i.postimg.cc/Ppqm3xkh/0-02-0a-26c7aeacc6ac12cc10276ac4b4fd6186c1a70c0971445985145b4b7757a69187-f1c401b8.jpg) (https://postimg.cc/Ppqm3xkh)
-
Isti kao moj (imas jaci motor a ja malo vise opreme) biggrin neka te lepo sluzi thumbup
-
Imao sam identican problem i isto resio remontom anlasera. Bilo pisano vise puta ovde o tome...
-
Bio je to lep golf :( ..... dok se kamiondzija nije zabio u njega.... jos mi zena vozila, odsekao sam se kad me nazvala :(
cekam da mi dodje procenitelj pa menjam sve... ne peglam niti ispravljam ista. Zadnje krilo cu uzeti drugo, raspunktovacu sa nekog pa po fabrickom punktu da uradim ma moj. Vrata druga, branik drugi, krilo drugo i prednja desna vrata druga. Znam da cu da se koljem sa ovima iz osiguranja al naostrio sam se i za njih.
(https://i.postimg.cc/F7N3GBG4/IMG-71c4ef7b8120053bb1b6159bb1cd60e8-V.jpg) (https://postimg.cc/F7N3GBG4)
(https://i.postimg.cc/xNyHnvfh/IMG-afa9e8b1be7b3f14d6e15433ec2260e7-V.jpg) (https://postimg.cc/xNyHnvfh)
(https://i.postimg.cc/mhQ7YsYj/IMG-b565ba3ee23136e7d6ff1d56a8e3cbf9-V.jpg) (https://postimg.cc/mhQ7YsYj)
-
Pitanje ako neko zna .... gt branik prednji kompletan ima li ko za prodaju? Samo polovan, fabricki.... nov imam kod mene u nabavci al ne bih da se mucim sa uklapanjem posle i sa luftovima....
-
Mislim da imas oglas ovde na forumu.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Au, nadam se da je zena dobro, popravice se auto. beer
-
Hvala bogu dobro je, sve se to desilo pri maloj brzini i iza nje je udario. Ali se uplasila bas. Nije lep prizor gledati grdosiju od kamiona kako te gura na drugu kamion
-
Sve se to popravi, vidim da si iz Pazove. Raspitaj se kod Saleta limara 062329266 .. Nije to mnogo udareno da mora da se menja ceo deo. Ili bar tako izgleda na slikama..
-
U pravu su kolege,sve se popravi,bitno je da je glava na mestu.I sam sam imao sličan udes pre mesec dana,svu štetu snosio je osiguranje ,policiju smo zvali .Napravili su službenu belešku,mi popunili evropski izveštaj i za 3 dana procenitelj je slikao auto i dao procenu.Upućen sam kod limara,sve ostalo je on odradio i nazvao me kad je auto bio završen.
-
Nesto sam bio zeznuo pass pa nisam mogao dugo da se ulogujem.....
Opravljena petica..... Na kraju sam farbao sve sem haube, krova i gepek vrata.... resio sve grebice, tackice i sl. A boja je katastrofa.... rekao bi čovek obična siva al.... puna neke glupe perle.... malo vuče na zeleno iz nekog ugla iz drugog na plavo, nekako i na ljubičasto..... Po broju boje niko nije napravio kako treba, pa su neki momci u BGu nesto trt mrt i napravili kako treba.
Sve us vemu zacin C.... sada je to kako treba. Evo i koja slicica....
(https://i.postimg.cc/k6Jzh0tc/0-02-05-19f4f12fb7abf99dff0f02ea0834569d52043b26491310f20088adfb156280e2-7b2da612.jpg) (https://postimg.cc/k6Jzh0tc)
(https://i.postimg.cc/R6gyrg7z/0-02-05-81ccdfc1c56d974b0e8ca03a2fbecd237c2436ff610375bb3612cb827d0f22e1-e3dde7f2.jpg) (https://postimg.cc/R6gyrg7z)
(https://i.postimg.cc/dZDXJG6Z/0-02-05-81f84a98cc1a2d0f60b1a0dbe80a43e44f18b2f9a8c73b699774151a9fd10d04-7b9d3620.jpg) (https://postimg.cc/dZDXJG6Z)
-
Fino deluje na slikama, kako je uzivo? Sta je ono narandzasto u pozadini? :)
-
lepo ispalo na slikama formidable verujem da je uzivo jos lepsa
jer ono neki SAAB iza narandzasto ???
-
Uživo je..... ko da nikad ništa bilo nije. Kum mi je farbar, njegov brat limar..... uradili mi ko sebi. Sve je razmontirano, ofarbano, sklopljeno.... nema nikakvih linija od traka, kedera, ušpricavanja i sl.
Narandžasto u pozadini je oldtimer..... BMW onaj čudni, jako redak..... Ceo prednji kraj su mu kao "vrata"..... kad se otvara sve mu se pomera, volan, sve..... dosta je oldtimera radio :)
-
Ovakav
(https://i.postimg.cc/PNhLbDz0/bmw.jpg) (https://postimg.cc/PNhLbDz0)