VW Klub

VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Marko_Nis Februar 08, 2012, 01:14:40 posle podne

Naslov: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Marko_Nis Februar 08, 2012, 01:14:40 posle podne
Ljudi imam problem sa Golficem.
Ja mislim da me zeza karburator,kada ga upalim ujutru on trokira kao da radi na 3 svecice i izbacuje pomalo crni dim pa i skroz slabo ide.Posle 4-5 kilometra voznje,osetim kao da auto "probije" i onda radi normalno i nema onog crnog dima i lepo vuce. To mi se desava vise puta u toku dana,tj svaki put kad ga upalim. 
Ne znam dal' je problem do svecice ili karburatora.Inace motor je 1.3 55ks i ima "pittburg" karburator.
Ako neko zna u cemu je problem neka se javi,svaki predlog je dobrodosao   bicedobro
I zaboravio sam da napisem,da auto dosta vise trosi otkako mi se pojavio ovaj problem i to bas dosta vise.   angry2
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Veka Februar 08, 2012, 01:19:48 posle podne
proveri svecice i kablove pre svega
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: blackwood91 Februar 08, 2012, 02:07:20 posle podne
To se meni zbog vlage desavalo, promenio sam komplet kapu,ruku i kablove i sad radi kao sat...
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: RaDiO LJuBaV Februar 08, 2012, 02:08:52 posle podne
ne radi ti saug,kad je hladan motor
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Sasa90 Februar 08, 2012, 02:15:29 posle podne
Koje ti je godište auto?Jel ima automatski sauh?
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Vasko-Mk Februar 08, 2012, 02:38:39 posle podne
Ljudi imam problem sa Golficem.
Ja mislim da me zeza karburator,kada ga upalim ujutru on trokira kao da radi na 3 svecice i izbacuje pomalo crni dim pa i skroz slabo ide.Posle 4-5 kilometra voznje,osetim kao da auto "probije" i onda radi normalno i nema onog crnog dima i lepo vuce. To mi se desava vise puta u toku dana,tj svaki put kad ga upalim. 
Ne znam dal' je problem do svecice ili karburatora.Inace motor je 1.3 55ks i ima "pittburg" karburator.
Ako neko zna u cemu je problem neka se javi,svaki predlog je dobrodosao   bicedobro
I zaboravio sam da napisem,da auto dosta vise trosi otkako mi se pojavio ovaj problem i to bas dosta vise.   angry2

Prijatelju imao sam potpuno isti problem sa mojim Golfom-2  1,3. Odmah posle prvog palenja motor se ponasao kao da radi na 3 svecice, drma, gusi se,  trokira , ne prima gas i posle 3-4 minuta, odjednom " probije " i pocne da radi normalno tako da posle toga nema nikakvih problema niti sa palenjem niti u voznji. Potrsosnja se povecala na vise od 15 l na 100km gradska voznja, dok se na otvorenom putu kretala oko 8 l.  Karburator je bio PIERBURG 2 EE sa automatskim sauhom koji je funckionisao odlicno, to sam proverio, samo sto ja vise vozim kroz grad sa pauzama ,tako da je motor radio vise pod sauhom.
Problem sam resio ugradnjom Weberovog karburatora od Zastave ( 101, Yugo -55 ) sa mehanickim sauhom i od tad nemam nikakvih problem niti sa palenjem niti u voznji, motor sasvim normalno pali i radi a sauh je regulisan iz kabine sajlom. Nisam primetio da motor gubi snagu, a inace nisam pristalica brze voznje i trke na putevima ( vozac sam autobusa vec 18g ) tako da mi uopste nije bitno sto je sad maksimalna brzina 140km/h umesto prethodnih 160/h.
To je moje iskustvo i ja sam zadovoljan, sto ne mora da znaci da i ti moras na ovaj nacin da resis problem. Mozda iskusniji u strucnjaci imaju drugacije resenje.
Puno pozdrava iz Makedonije pa pisi kako si resio problem ...
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: bure1 Februar 08, 2012, 02:53:49 posle podne
ja sam isto resio to kao i vasko.meni je bio problem sto mi je na karbu pukao nosac opruge za automatski sauh.jbg izgubio je snagu stavljanjem kecevog karba,ali boze moj ne idem na trke.
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Marko_Nis Februar 08, 2012, 03:45:29 posle podne
Hvala momci puno,da u pitanju je automatski sauh.
Videcu sad sa caletom,pa ce auto najverovatnije kod majstora kasnije.
Ako je jos neko imao slicni problem neka kaze,svaki predlog je dobrodosao  big_boss
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Sasa90 Februar 08, 2012, 04:10:56 posle podne
Pitao sam te jel automatski,pošto postoji mogućnost da ne znaš kako da "upališ" sauh.Dok ti je na kontaktu stisnu jednom gas do kraja i pusti,tad će da ti upali sauh i našpricaj mu gorivo 2 puta.Tad pali bez ikakvih problema i bez davanja gasa.
E pošto sam ja sličan problem imao do skoro,ja sam mu servisirao karb i sad je odlično pali i radi bez ikakvih problema.Jedino nisam još potrošnju testirao
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Marko_Nis Februar 08, 2012, 04:17:45 posle podne
Znam ja da palim druze,nije meni to problem.Auto pali kao mina,nemam problema oko paljenja ni na -20.Rekoh vec gore svoj problem,videcu da se javi jos neko pa mozda i stavljam drugi karburator zato sto sam sve vise i vise siguran da je do karburatora   boodala
Moj drug ima isti motor u Golfu,i njegova potrosnja je dosta manja dok meni bukvalno guta gorivo.  angry2
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Sasa90 Februar 08, 2012, 04:24:26 posle podne
Ok.
Servisiraj ti karb prvo pa vidi onda kako se ponaša
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: shone357 Februar 08, 2012, 04:47:48 posle podne
Druze moj trebao si da prvo pogledas sve teme vezane za karburator, naime i ja sam imao isti problem kao i ti, znaci kad upalim auto on trokira treba da mu se doda malo gas, gusi se, izlazi crn dim na auspuh, znaci jednom recju nemoguca situacija i to sve dok se ne zagreje, kad se zagreje on da radi ok..... oterao sam kod majstora za karb i servisirao ga, mene je sve ukupno izaslo 80eur, ali samo ciscenje karba i zamena svih membrana i dihtunga je 3000din, onda sam ja morao da menjam vakum na karbu koji regullise automatski sauh on se krece kineski 1000din do 2400 nemacki, ja sam naravno uzeo ovaj nemacki, i imao sam zamenu drzaca karban na usisnoj jer se gumica raspala, i da meni je slivao benzin u karter i dizao mi nivo ulja, pa sam tom priliko menjao i ulje i filter ulja..... Ukoliko zelis dacu ti broj mog majstora i videces da ces biti zadovoljan..... Pozzz  beer
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Marko_Nis Februar 08, 2012, 04:57:19 posle podne
Radio bih uzeo broj druze,ali sam prilicno daleko od Beograda tako da cu to da odradim u Nisu  biggrin
Najverovatnije ce da padne servisiranje karburatora ili pak zamena karburatora za ovaj sa Yuga.
Hvala na predlogu.  beer
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: kruska Februar 08, 2012, 05:02:11 posle podne
i ja imam taj problem, ali samo na prvom jutarnjem paljenju, i to samo zimi.. to traje minut,2 i onda sve normalno radi.. Ali sam primjetio da kad vozim prethodnu noc vise na benzinu neg na plinu da mi se to ne desava.. a npr jutros kada sam upalio kola(a na plinu su ostala sinoc) nikakav problem nisam imao.. A majstor mi je rekao da je to do automatskog sauha, i da nista ne diram posto taj problem nestane posle minut,2 .. a potrosnja mi se nije mijenjala uopste.. pozz
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Marko_Nis Februar 08, 2012, 05:20:50 posle podne
Razlika je u tome sto ja ne vozim na plin,a i prevelika mi je potrosnja.Kao da vozim 1.8 16v a ne 1.3CL :)
Tako da moram sto pre to da sredim  boodala
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Vasko-Mk Februar 08, 2012, 08:20:37 posle podne
ja sam isto resio to kao i vasko.meni je bio problem sto mi je na karbu pukao nosac opruge za automatski sauh.jbg izgubio je snagu stavljanjem kecevog karba,ali boze moj ne idem na trke.

Prijatelju, kod mene se ne primecuje da je puno izgubio snagu, testirao sam ga sam i  prazan, bez tereta. Jedino sam primetio da je izgubio brzinu za oko 20 km/h
sto je po meni zanemarljivo u odnos na potrosnju, bolje palenje i mehanicki regulisanog sauha. Znaci radi se od Weberovim karburatorom, onaj koji nosi Zastava 101 ili Yugo 55, mislim da kod Yuga 45 postoji razlika u velicini nekih dizni ( mozda gresim ).
Pozdrav
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Marko_Nis Februar 08, 2012, 08:41:18 posle podne
Najverovatnije cu da stavim taj karburator,to mi izgleda kao najbolja opcija  :huh:
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Vasko-Mk Februar 08, 2012, 09:01:06 posle podne
Najverovatnije cu da stavim taj karburator,to mi izgleda kao najbolja opcija  :huh:

Jedan savet . Ako odlucis da ugradis Webera prvo izmeri  debljinu reducir - plocice i prostor koji ti ostaje od karburatora da haube, kako bi imao prostora da
postavis originalni vazdusni filter od Zast. 101 odnosno Yugica.
Pozdrav
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Marko_Nis Februar 08, 2012, 09:06:57 posle podne
Hvala druze.Pa ja mislim da mi je bolja a i isplativija opcija da stavim taj karburator.Za opravku mog karburatora trebace mi oko 70-80eura,a i mozda bude ponovo pravio problem.A i nisam neki zaludjenik za brzinu,da sam hteo brzi auto uzeo bi GTI-a,tako da mi svakako odgovara ova opcija sa karburatorom sa 101.
Kako si ti zadovoljan sa njim,ne pravi ti nikakav problem i kakva ti je potrosnja?  :rolleyes:
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: bure1 Februar 08, 2012, 09:28:38 posle podne
vasko meni je golf 1.6,a karb od 1.1 tako da se mora osetiti gubljenje snage pogotovo kada ga vozis na benz.
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: acakololec Februar 08, 2012, 09:42:10 posle podne
U Nisu imas par majstora koji dobro poznaju karburatore i vw fozila tako da ti je moj savet da probas da sredis tvoj karb. Na golfu 1.3 je karbuator Pierburg 2E3 i za razliku od modela 2EE koji je skoro nemoguce bar kod nas popraviti ovaj 2E3 moze da se sredi. Ja sam servisirao moj karb kod majstora koji zivi preko puta regrutnog centra u Nisu, pored Nisave neznam tacno kako se zove ulica, majstor se zove Radisa a inace je profesor mehanike u Tehnickoj skoli, nije skup, radi korektno. Od majstora kojih imas u Nisu su i Dalibor Flojd koji je zaista odlican majstor za vw vozila i njega su mi preporucivali za karb ali ja posto nisam stalno u Nisu i kad odem nezadrzavam se mnogo nisam imao vremena da odem do njega, i ima jos jedan u Pasi poljanu, majstor  Beli, i naravno Korado karb servis mada jednom sam bio kod njih i nikad vise, iskreno nisam zadovoljan kako rade.
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Sasa90 Februar 08, 2012, 09:42:39 posle podne
@bure1 Pa dobro,ako je 1.6,normalno je da će se osetiti.Na Kecu je ipak motor od 1100ccm i 55ks,što odgovara Golfovom 1.3 po snazi,tako da se kod Marka to neće puno osetiti
@marko93 Mene je servis karburatora izašao malo više 30e
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Mihajlo Stankovic Februar 08, 2012, 09:49:26 posle podne
korado ne a ovaj profesor radi dobro ;)
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Marko_Nis Februar 08, 2012, 09:52:53 posle podne
Pricao sam sa caletom,i dogovorili smo se da ipak oteram kola u servis i da majstor pokusa da napravi taj karburator.Ako i dalje bude isto radio,moracu da ga promenim..  boodala
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: kadi Februar 08, 2012, 09:57:54 posle podne
pravi bre nego sta,nego stavi od juga,ej bre to nikad ne bi uradio,ja imam golfa sa 2ee karburatorom,nemam problema,nemoguce ga napraviti??verujte da je moguce,nego je malo komplikovan a nasi majstori nece mnogo da se muce jer znaju da ne mogu uzet dosta para za to,veruj da je fabrikana najbolji,i manje je komplikovan od 2ee,moze da se uradi,a to da sa karb od juga isto ide ili slicno...mozda nizbrdo :rolleyes:
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Marko_Nis Februar 08, 2012, 10:05:43 posle podne
Ma nema nista bez fabrike,mora to da se popravi  wub
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Twister Februar 08, 2012, 11:37:49 posle podne
Moze li sta ovo pomoci?

http://www.limundo.com/kupovina/Auto-i-Moto/Rezervni-delovi/Automehanika/AUTO-TUNING-KARBURATOR-PIERBURG-2E-za-VW/4466120 (http://www.limundo.com/kupovina/Auto-i-Moto/Rezervni-delovi/Automehanika/AUTO-TUNING-KARBURATOR-PIERBURG-2E-za-VW/4466120)
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Marko_Nis Februar 09, 2012, 12:58:28 pre podne
Ma nije potrebno...za sad  biggrin
Masina ide kod majstora,nadam se da ce on da servisira karburator kako valja  bicedobro
Javicu ja sta sam napravio  :rolleyes:
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Vasko-Mk Februar 09, 2012, 02:08:18 posle podne
Hvala druze.Pa ja mislim da mi je bolja a i isplativija opcija da stavim taj karburator.Za opravku mog karburatora trebace mi oko 70-80eura,a i mozda bude ponovo pravio problem.A i nisam neki zaludjenik za brzinu,da sam hteo brzi auto uzeo bi GTI-a,tako da mi svakako odgovara ova opcija sa karburatorom sa 101.
Kako si ti zadovoljan sa njim,ne pravi ti nikakav problem i kakva ti je potrosnja?  :rolleyes:

Ja sam do sad super zadovoljan. Ne pravi nikakav problem, osim sto je brzina manja ( po meni to nije problem ). Potrosnja je u gradu oko 9 - 10l, sad kad su temperature oko - 10 a na tvorenom putu 6,5 - 7l. Pali odlicno, treba mu pun saug. Sve zavisi kakvog je kvaliteta i taj sto bi ugradio. Siguran sam da novi Weber kosta isto i koliko servisiranje Pierburga. Samo da napomenem da ja svog Golfa vozim pretezno sam, retko kad su dvoje ili vise ljudi unutra a od tereta ima jedino obaveznu tehnicku opremu, nista vise. Puno pozdrava
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Vasko-Mk Februar 09, 2012, 02:10:52 posle podne
U Nisu imas par majstora koji dobro poznaju karburatore i vw fozila tako da ti je moj savet da probas da sredis tvoj karb. Na golfu 1.3 je karbuator Pierburg 2E3 i za razliku od modela 2EE koji je skoro nemoguce bar kod nas popraviti ovaj 2E3 moze da se sredi. Ja sam servisirao moj karb kod majstora koji zivi preko puta regrutnog centra u Nisu, pored Nisave neznam tacno kako se zove ulica, majstor se zove Radisa a inace je profesor mehanike u Tehnickoj skoli, nije skup, radi korektno. Od majstora kojih imas u Nisu su i Dalibor Flojd koji je zaista odlican majstor za vw vozila i njega su mi preporucivali za karb ali ja posto nisam stalno u Nisu i kad odem nezadrzavam se mnogo nisam imao vremena da odem do njega, i ima jos jedan u Pasi poljanu, majstor  Beli, i naravno Korado karb servis mada jednom sam bio kod njih i nikad vise, iskreno nisam zadovoljan kako rade.

Na mom Golfu - 2  1,3  iz 87 g je bio karburator Pierburg 2 EE, vise puta su majstori pokusavali da ga poprave ali bezuspesno, tako da je pala odluka da se zameni Weberovim. Pozdrav
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Vasko-Mk Februar 09, 2012, 02:13:06 posle podne
@bure1 Pa dobro,ako je 1.6,normalno je da će se osetiti.Na Kecu je ipak motor od 1100ccm i 55ks,što odgovara Golfovom 1.3 po snazi,tako da se kod Marka to neće puno osetiti
@marko93 Mene je servis karburatora izašao malo više 30e

Bure1 je u pravu, Zastava ima 1116 sm3 a Golf - 2   1,3 benz. ima 1262 sm3, tako da je razlika neprimentna. To je moje iskustvo.
Pozdrav
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: kadi Februar 09, 2012, 03:07:07 posle podne
U Nisu imas par majstora koji dobro poznaju karburatore i vw fozila tako da ti je moj savet da probas da sredis tvoj karb. Na golfu 1.3 je karbuator Pierburg 2E3 i za razliku od modela 2EE koji je skoro nemoguce bar kod nas popraviti ovaj 2E3 moze da se sredi. Ja sam servisirao moj karb kod majstora koji zivi preko puta regrutnog centra u Nisu, pored Nisave neznam tacno kako se zove ulica, majstor se zove Radisa a inace je profesor mehanike u Tehnickoj skoli, nije skup, radi korektno. Od majstora kojih imas u Nisu su i Dalibor Flojd koji je zaista odlican majstor za vw vozila i njega su mi preporucivali za karb ali ja posto nisam stalno u Nisu i kad odem nezadrzavam se mnogo nisam imao vremena da odem do njega, i ima jos jedan u Pasi poljanu, majstor  Beli, i naravno Korado karb servis mada jednom sam bio kod njih i nikad vise, iskreno nisam zadovoljan kako rade.

Na mom Golfu - 2  1,3  iz 87 g je bio karburator Pierburg 2 EE, vise puta su majstori pokusavali da ga poprave ali bezuspesno, tako da je pala odluka da se zameni Weberovim. Pozdrav
na tvom golfu je bio 2e3,2ee nema sanse ,ide samo na 1,6 motor
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: nikolat Februar 09, 2012, 04:39:58 posle podne
I ja imam 2ku 1.3 sa perburg 2e3 i tokom prvog minuta rada se auto trese (više lijeva strana), a kasnije je sve normalno. Karburator je čišćen i naštelovan, a potoršnja je na otovorenom 6.5l do 7l. Interesantno je da nikako ne mogu da utrefim aktiviranje sauga i tzv fast idle jer šta god da uradim moram da mu dam gas da i upalio i da ga držim na leru 10ak sekundi da bi radio kako treba (u vožnji i tako hladnog nema problem). I da, tada mi na auspuh ne baca ništa (dim je gotovo pa bezbojan). Uvijek pritisnem pedalu do kraja da bih aktivirao saug i samo mi je jednom uspjelo da digne obrtaje na 2000 i tako ih drži. DA li neko ima ovog 1.3 da se u prvom minutu rada ne trese?
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Sasa90 Februar 09, 2012, 05:16:56 posle podne
@Vasko-MK Pa da,to sam i rekao
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: spaske_ Februar 09, 2012, 06:02:58 posle podne
Da li neko zna koja je oznaka na mom golfu 2 1.8 iz '86? Ima mehanicki sauh.
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: gridcaha Februar 09, 2012, 07:16:17 posle podne
Ako ti je slovna oznaka motora RH karb ti je 2E2 PIERBURG!

(http://img36.imageshack.us/img36/992/karbd.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/36/karbd.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: blackwood91 April 15, 2012, 11:39:10 posle podne
pravi bre nego sta,nego stavi od juga,ej bre to nikad ne bi uradio,ja imam golfa sa 2ee karburatorom,nemam problema,nemoguce ga napraviti??verujte da je moguce,nego je malo komplikovan a nasi majstori nece mnogo da se muce jer znaju da ne mogu uzet dosta para za to,veruj da je fabrikana najbolji,i manje je komplikovan od 2ee,moze da se uradi,a to da sa karb od juga isto ide ili slicno...mozda nizbrdo :rolleyes:

Kadi je potpuno u pravu...Kod mog majstora vidjam dosta njegovih kolega, koji cak ni posle mnogo mnogo godina rada ne mogu da srede karburator kako valja, a drugo sto Kadi kaze, retko ko danas hoce da se zeza sa tim...
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: geniusnet April 16, 2012, 12:37:04 posle podne
I ja sam u mog golfa stavio weberov od zastave i resio sve probleme a taj pierburg 2ee sam i ja imao i gde sve nisam bio sta sve mu nisam radio ma nikad nije radio kako treba i nebi ga stavio vise pa nov sad da mi daju. Ako vozis na plin ma nema boljeg karburatora od kecevog a na benzinu malko slabije vuce ali gotovo zanemarljivo. Drugo taj kecev karburator i ako pocne da preliva ili zeza nesto netreba ti ni majstor ni ovaj ni onaj, toliko je prosto sve na njemu da sve mozes sam da uradis. Ja sa vremena na vreme tj kad se setim i kad me nemrzi skinem ocistim cisto preventivno pregledam sve i teraj nikad nije problem pravio.
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: blackwood91 April 16, 2012, 04:15:24 posle podne
Zar nije bolja solucija naci 2e2, takav ide fabricki u 1.6 EZ, potpuno mehanicki, bez elektronike... Meni ne pravi nikakav problem ni na plinu ni na benzinu...Naravno, slabije vuce na plinu zbog samog goriva ali nema trzanja, seckanja, ˝rupe˝ u davanju gasa itd...

A Weber nije Zastavin karburator,  cisto da ne bude zabune, samo se ugradjivao u njih (pojedini modeli) i odlicni su karburatori, ali bas Zastavin karburator da stavljam na VW, nema boga da me nesto na to natera...
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: GOLF77 April 16, 2012, 08:38:09 posle podne
Sta vi ljudi hocete, posle 20-25 godina da vam karburator i automatski sauh rade bez greske!
Imate dva resenja, da komplet reparirate original pierburg,ultrazvucno ciscenje, zamena svih membrana i sl. i ako auto ide i na gas, obavezno prvo paljenje na benzin, zbog stradanja delova koje sam naveo usled voznje na gas. Celo zezanje oko reparacije moze da izadje od 50 do 80e.
Drugo je ugradnja weberovog karburatora, koji je otporniji na gas, ciji kompletan set za reparaciju kosta 15e i ima rucni sauh, preko sajle. Kad njega ugradite, nije to to, jer nije original i kuciste filtera ce vam zbog ugradnje medjuploce gotovo udariti u haubu i kod vece kubikaze ko sto je neko rekao gubi se na snazi. Dobar polovan weber ide oko 30e,plus ploca i ugradnja oko 50e na kraju.
Za ovo drugo se vise ljudi odlucuje jer je jeftinije, zahteva manju brigu oko odrzavanja ali je ruznije i nije to to, nije original.
Ja sam ugradio weber,auto palim na benzin, samo kad je -15 i nize.
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: blackwood91 April 16, 2012, 09:08:17 posle podne
Ma jok....Ubacis od stojadina ali u obzir dolaze samo oni iz serije 1989-1993, ti su...

@GOLF77 Potpuno te razumem ali ovde izgleda neki misle da je karburator deo toliko bitan koliko i 1 od 45 srafova u tabli...Samo me zanima sta rade kad generalka dodje na red, verovatno pakuju motor od jugica i to po mogucstvu stranca... biggrin
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: uros89n Oktobar 29, 2012, 11:19:10 posle podne
Zdravo drugari , jel mozete da mi kazete od cega se pravi medju ploca i gde moze da se napravi , kupi, za karburator od zastave 101, yuga , hvala
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Pile Oktobar 30, 2012, 09:25:02 pre podne
kod strugara napravi medju plocu
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: kruska Oktobar 31, 2012, 11:28:45 pre podne
Imam i ja problem pa da ne otvaram novu temu pitacu odje.. i to samo kad je napolju hladno..cijelo ljeto nisam imao ovaj problem i evo ga opet sad.. Ujutru kad ga hladnog upalim na benzin prvih 30 sekundi kao da radi na 3 cilindra.. a kad ga hladnog upalim na plin radi kao sat.. znaci problem je samo na benzin kad radi.. i posle tih 30 sekundi auto cijeli dan perfektno radi i na benzin i na plin.. drug mi kaze da uradim reparaciju neku karburatora  i da cu tako rijesiti taj problem.. Sta vi mislite? a nesto mi se to ne radi ako je skupo jer cekam abf da stigne da ubacm..
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Twister Oktobar 31, 2012, 11:39:43 pre podne
drug ti je  u pravu, isti problem sam imao pre dve godine, platio oko 2000din. drugar mi odvezao kod nekog majstora u Rakovici i uvece mi vratio preporodjen auto.
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Artur Decembar 14, 2013, 11:18:51 posle podne
Drustvo, da ne otvaram novu temu, zna li neko gde moze da se kupi sledeci deo za karburator za golf 2, mislim da je u pitanju model pierburg a da ovaj deo sluzi za regulaciju sauha

(http://www4.slikomat.com/13/1214/2d-1.jpg)

(http://www4.slikomat.com/13/1214/j83-2.jpg)

(http://www4.slikomat.com/13/1214/bag-3.jpg)
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: gedora Decembar 14, 2013, 11:21:38 posle podne
6400din je kostao. u julu ove godine sam kupio nov za neku dvojku
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Artur Decembar 14, 2013, 11:36:06 posle podne
Masala  majstor1, ovaj sa slike sam polomio i kada sam ga skinuo vidim da je procureo antifriz unutra, vidi se trecoj slici
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: gedora Decembar 14, 2013, 11:41:41 posle podne
isti slucaj. i ja sam polomio. kad sam vidio koliko kosta smrklo mi se pred ocima. mozes naci na otpadu od starijeg tipa dvojke aluminijski samo ga dobro okupaj i namontiraj
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: GOLF77 Decembar 15, 2013, 11:11:17 pre podne
Kruska, tako radi i meni ujutru kad je hladno.
Zapusene dizne , zaprljan karburator od ne vozenja na benzin i prljavog goriva.
Odradi se servis,dizne i sl, ocisti se karburator, obavezno se zameni filter benzina i bice sve u redu.
Kod ovog mog karburatora od zastave, ceo set za reparaciju kosta 15e, tj da se sve izmenja, plus ruke majstora naravno.
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: zorancile Decembar 15, 2013, 11:20:36 pre podne
Izgleda da nisi u toku... ovo je post od prošle godine, Kruska sad ima ABF motor koji nema karburator.
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Artur Decembar 15, 2013, 05:53:57 posle podne
isti slucaj. i ja sam polomio. kad sam vidio koliko kosta smrklo mi se pred ocima. mozes naci na otpadu od starijeg tipa dvojke aluminijski samo ga dobro okupaj i namontiraj

Nasao sam jedan aluminijumski polovan, izgleda da ovaj "termoregulator" može da se menja i to jednostavno pa shodno tome meni je bitno samo kuciste jer sam polomio jednu lulicu. Valjda cu ovo nekako prepakovati. Ovu sliku sam nasao na netu

(http://img194.imageshack.us/img194/8546/or2t.jpg)
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: slavko.delic Decembar 17, 2013, 09:43:38 posle podne
ajd i ja da se ubacim, ako neka zna gde ima set za reparaciju karburatora (dihtunzi i membrane) za pierburg 2e automatski saug, za golfonji 1.6
i koliko se krecu cene
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: sssaaajjj Decembar 18, 2013, 02:57:28 posle podne
Imam ja ovo jedno kuciste gde ovaj termostat stoji.A termostat se odvija iz ovog kucista.
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Ivan Gavrilko Avgust 01, 2014, 09:26:13 pre podne
Pozzz SAJ dal imas mozda jos ovo kuciste kao na slici???
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: sssaaajjj Novembar 10, 2014, 04:21:59 posle podne
Gavrilko,treba li ti jos uvek ovo kuciste sa slike?
Naslov: Odg: Problem sa karburatorom Mk2 .
Poruka od: Ivan Gavrilko Novembar 14, 2014, 07:37:22 posle podne
Treba mi sajjj, reci mi jel imas sa tim kurcem unutra ili je bez toga??