VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Marko_Nis Februar 08, 2012, 01:14:40 posle podne
-
Ljudi imam problem sa Golficem.
Ja mislim da me zeza karburator,kada ga upalim ujutru on trokira kao da radi na 3 svecice i izbacuje pomalo crni dim pa i skroz slabo ide.Posle 4-5 kilometra voznje,osetim kao da auto "probije" i onda radi normalno i nema onog crnog dima i lepo vuce. To mi se desava vise puta u toku dana,tj svaki put kad ga upalim.
Ne znam dal' je problem do svecice ili karburatora.Inace motor je 1.3 55ks i ima "pittburg" karburator.
Ako neko zna u cemu je problem neka se javi,svaki predlog je dobrodosao bicedobro
I zaboravio sam da napisem,da auto dosta vise trosi otkako mi se pojavio ovaj problem i to bas dosta vise. angry2
-
proveri svecice i kablove pre svega
-
To se meni zbog vlage desavalo, promenio sam komplet kapu,ruku i kablove i sad radi kao sat...
-
ne radi ti saug,kad je hladan motor
-
Koje ti je godište auto?Jel ima automatski sauh?
-
Ljudi imam problem sa Golficem.
Ja mislim da me zeza karburator,kada ga upalim ujutru on trokira kao da radi na 3 svecice i izbacuje pomalo crni dim pa i skroz slabo ide.Posle 4-5 kilometra voznje,osetim kao da auto "probije" i onda radi normalno i nema onog crnog dima i lepo vuce. To mi se desava vise puta u toku dana,tj svaki put kad ga upalim.
Ne znam dal' je problem do svecice ili karburatora.Inace motor je 1.3 55ks i ima "pittburg" karburator.
Ako neko zna u cemu je problem neka se javi,svaki predlog je dobrodosao bicedobro
I zaboravio sam da napisem,da auto dosta vise trosi otkako mi se pojavio ovaj problem i to bas dosta vise. angry2
Prijatelju imao sam potpuno isti problem sa mojim Golfom-2 1,3. Odmah posle prvog palenja motor se ponasao kao da radi na 3 svecice, drma, gusi se, trokira , ne prima gas i posle 3-4 minuta, odjednom " probije " i pocne da radi normalno tako da posle toga nema nikakvih problema niti sa palenjem niti u voznji. Potrsosnja se povecala na vise od 15 l na 100km gradska voznja, dok se na otvorenom putu kretala oko 8 l. Karburator je bio PIERBURG 2 EE sa automatskim sauhom koji je funckionisao odlicno, to sam proverio, samo sto ja vise vozim kroz grad sa pauzama ,tako da je motor radio vise pod sauhom.
Problem sam resio ugradnjom Weberovog karburatora od Zastave ( 101, Yugo -55 ) sa mehanickim sauhom i od tad nemam nikakvih problem niti sa palenjem niti u voznji, motor sasvim normalno pali i radi a sauh je regulisan iz kabine sajlom. Nisam primetio da motor gubi snagu, a inace nisam pristalica brze voznje i trke na putevima ( vozac sam autobusa vec 18g ) tako da mi uopste nije bitno sto je sad maksimalna brzina 140km/h umesto prethodnih 160/h.
To je moje iskustvo i ja sam zadovoljan, sto ne mora da znaci da i ti moras na ovaj nacin da resis problem. Mozda iskusniji u strucnjaci imaju drugacije resenje.
Puno pozdrava iz Makedonije pa pisi kako si resio problem ...
-
ja sam isto resio to kao i vasko.meni je bio problem sto mi je na karbu pukao nosac opruge za automatski sauh.jbg izgubio je snagu stavljanjem kecevog karba,ali boze moj ne idem na trke.
-
Hvala momci puno,da u pitanju je automatski sauh.
Videcu sad sa caletom,pa ce auto najverovatnije kod majstora kasnije.
Ako je jos neko imao slicni problem neka kaze,svaki predlog je dobrodosao big_boss
-
Pitao sam te jel automatski,pošto postoji mogućnost da ne znaš kako da "upališ" sauh.Dok ti je na kontaktu stisnu jednom gas do kraja i pusti,tad će da ti upali sauh i našpricaj mu gorivo 2 puta.Tad pali bez ikakvih problema i bez davanja gasa.
E pošto sam ja sličan problem imao do skoro,ja sam mu servisirao karb i sad je odlično pali i radi bez ikakvih problema.Jedino nisam još potrošnju testirao
-
Znam ja da palim druze,nije meni to problem.Auto pali kao mina,nemam problema oko paljenja ni na -20.Rekoh vec gore svoj problem,videcu da se javi jos neko pa mozda i stavljam drugi karburator zato sto sam sve vise i vise siguran da je do karburatora boodala
Moj drug ima isti motor u Golfu,i njegova potrosnja je dosta manja dok meni bukvalno guta gorivo. angry2
-
Ok.
Servisiraj ti karb prvo pa vidi onda kako se ponaša
-
Druze moj trebao si da prvo pogledas sve teme vezane za karburator, naime i ja sam imao isti problem kao i ti, znaci kad upalim auto on trokira treba da mu se doda malo gas, gusi se, izlazi crn dim na auspuh, znaci jednom recju nemoguca situacija i to sve dok se ne zagreje, kad se zagreje on da radi ok..... oterao sam kod majstora za karb i servisirao ga, mene je sve ukupno izaslo 80eur, ali samo ciscenje karba i zamena svih membrana i dihtunga je 3000din, onda sam ja morao da menjam vakum na karbu koji regullise automatski sauh on se krece kineski 1000din do 2400 nemacki, ja sam naravno uzeo ovaj nemacki, i imao sam zamenu drzaca karban na usisnoj jer se gumica raspala, i da meni je slivao benzin u karter i dizao mi nivo ulja, pa sam tom priliko menjao i ulje i filter ulja..... Ukoliko zelis dacu ti broj mog majstora i videces da ces biti zadovoljan..... Pozzz beer
-
Radio bih uzeo broj druze,ali sam prilicno daleko od Beograda tako da cu to da odradim u Nisu biggrin
Najverovatnije ce da padne servisiranje karburatora ili pak zamena karburatora za ovaj sa Yuga.
Hvala na predlogu. beer
-
i ja imam taj problem, ali samo na prvom jutarnjem paljenju, i to samo zimi.. to traje minut,2 i onda sve normalno radi.. Ali sam primjetio da kad vozim prethodnu noc vise na benzinu neg na plinu da mi se to ne desava.. a npr jutros kada sam upalio kola(a na plinu su ostala sinoc) nikakav problem nisam imao.. A majstor mi je rekao da je to do automatskog sauha, i da nista ne diram posto taj problem nestane posle minut,2 .. a potrosnja mi se nije mijenjala uopste.. pozz
-
Razlika je u tome sto ja ne vozim na plin,a i prevelika mi je potrosnja.Kao da vozim 1.8 16v a ne 1.3CL :)
Tako da moram sto pre to da sredim boodala
-
ja sam isto resio to kao i vasko.meni je bio problem sto mi je na karbu pukao nosac opruge za automatski sauh.jbg izgubio je snagu stavljanjem kecevog karba,ali boze moj ne idem na trke.
Prijatelju, kod mene se ne primecuje da je puno izgubio snagu, testirao sam ga sam i prazan, bez tereta. Jedino sam primetio da je izgubio brzinu za oko 20 km/h
sto je po meni zanemarljivo u odnos na potrosnju, bolje palenje i mehanicki regulisanog sauha. Znaci radi se od Weberovim karburatorom, onaj koji nosi Zastava 101 ili Yugo 55, mislim da kod Yuga 45 postoji razlika u velicini nekih dizni ( mozda gresim ).
Pozdrav
-
Najverovatnije cu da stavim taj karburator,to mi izgleda kao najbolja opcija :huh:
-
Najverovatnije cu da stavim taj karburator,to mi izgleda kao najbolja opcija :huh:
Jedan savet . Ako odlucis da ugradis Webera prvo izmeri debljinu reducir - plocice i prostor koji ti ostaje od karburatora da haube, kako bi imao prostora da
postavis originalni vazdusni filter od Zast. 101 odnosno Yugica.
Pozdrav
-
Hvala druze.Pa ja mislim da mi je bolja a i isplativija opcija da stavim taj karburator.Za opravku mog karburatora trebace mi oko 70-80eura,a i mozda bude ponovo pravio problem.A i nisam neki zaludjenik za brzinu,da sam hteo brzi auto uzeo bi GTI-a,tako da mi svakako odgovara ova opcija sa karburatorom sa 101.
Kako si ti zadovoljan sa njim,ne pravi ti nikakav problem i kakva ti je potrosnja? :rolleyes:
-
vasko meni je golf 1.6,a karb od 1.1 tako da se mora osetiti gubljenje snage pogotovo kada ga vozis na benz.
-
U Nisu imas par majstora koji dobro poznaju karburatore i vw fozila tako da ti je moj savet da probas da sredis tvoj karb. Na golfu 1.3 je karbuator Pierburg 2E3 i za razliku od modela 2EE koji je skoro nemoguce bar kod nas popraviti ovaj 2E3 moze da se sredi. Ja sam servisirao moj karb kod majstora koji zivi preko puta regrutnog centra u Nisu, pored Nisave neznam tacno kako se zove ulica, majstor se zove Radisa a inace je profesor mehanike u Tehnickoj skoli, nije skup, radi korektno. Od majstora kojih imas u Nisu su i Dalibor Flojd koji je zaista odlican majstor za vw vozila i njega su mi preporucivali za karb ali ja posto nisam stalno u Nisu i kad odem nezadrzavam se mnogo nisam imao vremena da odem do njega, i ima jos jedan u Pasi poljanu, majstor Beli, i naravno Korado karb servis mada jednom sam bio kod njih i nikad vise, iskreno nisam zadovoljan kako rade.
-
@bure1 Pa dobro,ako je 1.6,normalno je da će se osetiti.Na Kecu je ipak motor od 1100ccm i 55ks,što odgovara Golfovom 1.3 po snazi,tako da se kod Marka to neće puno osetiti
@marko93 Mene je servis karburatora izašao malo više 30e
-
korado ne a ovaj profesor radi dobro ;)
-
Pricao sam sa caletom,i dogovorili smo se da ipak oteram kola u servis i da majstor pokusa da napravi taj karburator.Ako i dalje bude isto radio,moracu da ga promenim.. boodala
-
pravi bre nego sta,nego stavi od juga,ej bre to nikad ne bi uradio,ja imam golfa sa 2ee karburatorom,nemam problema,nemoguce ga napraviti??verujte da je moguce,nego je malo komplikovan a nasi majstori nece mnogo da se muce jer znaju da ne mogu uzet dosta para za to,veruj da je fabrikana najbolji,i manje je komplikovan od 2ee,moze da se uradi,a to da sa karb od juga isto ide ili slicno...mozda nizbrdo :rolleyes:
-
Ma nema nista bez fabrike,mora to da se popravi wub
-
Moze li sta ovo pomoci?
http://www.limundo.com/kupovina/Auto-i-Moto/Rezervni-delovi/Automehanika/AUTO-TUNING-KARBURATOR-PIERBURG-2E-za-VW/4466120 (http://www.limundo.com/kupovina/Auto-i-Moto/Rezervni-delovi/Automehanika/AUTO-TUNING-KARBURATOR-PIERBURG-2E-za-VW/4466120)
-
Ma nije potrebno...za sad biggrin
Masina ide kod majstora,nadam se da ce on da servisira karburator kako valja bicedobro
Javicu ja sta sam napravio :rolleyes:
-
Hvala druze.Pa ja mislim da mi je bolja a i isplativija opcija da stavim taj karburator.Za opravku mog karburatora trebace mi oko 70-80eura,a i mozda bude ponovo pravio problem.A i nisam neki zaludjenik za brzinu,da sam hteo brzi auto uzeo bi GTI-a,tako da mi svakako odgovara ova opcija sa karburatorom sa 101.
Kako si ti zadovoljan sa njim,ne pravi ti nikakav problem i kakva ti je potrosnja? :rolleyes:
Ja sam do sad super zadovoljan. Ne pravi nikakav problem, osim sto je brzina manja ( po meni to nije problem ). Potrosnja je u gradu oko 9 - 10l, sad kad su temperature oko - 10 a na tvorenom putu 6,5 - 7l. Pali odlicno, treba mu pun saug. Sve zavisi kakvog je kvaliteta i taj sto bi ugradio. Siguran sam da novi Weber kosta isto i koliko servisiranje Pierburga. Samo da napomenem da ja svog Golfa vozim pretezno sam, retko kad su dvoje ili vise ljudi unutra a od tereta ima jedino obaveznu tehnicku opremu, nista vise. Puno pozdrava
-
U Nisu imas par majstora koji dobro poznaju karburatore i vw fozila tako da ti je moj savet da probas da sredis tvoj karb. Na golfu 1.3 je karbuator Pierburg 2E3 i za razliku od modela 2EE koji je skoro nemoguce bar kod nas popraviti ovaj 2E3 moze da se sredi. Ja sam servisirao moj karb kod majstora koji zivi preko puta regrutnog centra u Nisu, pored Nisave neznam tacno kako se zove ulica, majstor se zove Radisa a inace je profesor mehanike u Tehnickoj skoli, nije skup, radi korektno. Od majstora kojih imas u Nisu su i Dalibor Flojd koji je zaista odlican majstor za vw vozila i njega su mi preporucivali za karb ali ja posto nisam stalno u Nisu i kad odem nezadrzavam se mnogo nisam imao vremena da odem do njega, i ima jos jedan u Pasi poljanu, majstor Beli, i naravno Korado karb servis mada jednom sam bio kod njih i nikad vise, iskreno nisam zadovoljan kako rade.
Na mom Golfu - 2 1,3 iz 87 g je bio karburator Pierburg 2 EE, vise puta su majstori pokusavali da ga poprave ali bezuspesno, tako da je pala odluka da se zameni Weberovim. Pozdrav
-
@bure1 Pa dobro,ako je 1.6,normalno je da će se osetiti.Na Kecu je ipak motor od 1100ccm i 55ks,što odgovara Golfovom 1.3 po snazi,tako da se kod Marka to neće puno osetiti
@marko93 Mene je servis karburatora izašao malo više 30e
Bure1 je u pravu, Zastava ima 1116 sm3 a Golf - 2 1,3 benz. ima 1262 sm3, tako da je razlika neprimentna. To je moje iskustvo.
Pozdrav
-
U Nisu imas par majstora koji dobro poznaju karburatore i vw fozila tako da ti je moj savet da probas da sredis tvoj karb. Na golfu 1.3 je karbuator Pierburg 2E3 i za razliku od modela 2EE koji je skoro nemoguce bar kod nas popraviti ovaj 2E3 moze da se sredi. Ja sam servisirao moj karb kod majstora koji zivi preko puta regrutnog centra u Nisu, pored Nisave neznam tacno kako se zove ulica, majstor se zove Radisa a inace je profesor mehanike u Tehnickoj skoli, nije skup, radi korektno. Od majstora kojih imas u Nisu su i Dalibor Flojd koji je zaista odlican majstor za vw vozila i njega su mi preporucivali za karb ali ja posto nisam stalno u Nisu i kad odem nezadrzavam se mnogo nisam imao vremena da odem do njega, i ima jos jedan u Pasi poljanu, majstor Beli, i naravno Korado karb servis mada jednom sam bio kod njih i nikad vise, iskreno nisam zadovoljan kako rade.
Na mom Golfu - 2 1,3 iz 87 g je bio karburator Pierburg 2 EE, vise puta su majstori pokusavali da ga poprave ali bezuspesno, tako da je pala odluka da se zameni Weberovim. Pozdrav
na tvom golfu je bio 2e3,2ee nema sanse ,ide samo na 1,6 motor
-
I ja imam 2ku 1.3 sa perburg 2e3 i tokom prvog minuta rada se auto trese (više lijeva strana), a kasnije je sve normalno. Karburator je čišćen i naštelovan, a potoršnja je na otovorenom 6.5l do 7l. Interesantno je da nikako ne mogu da utrefim aktiviranje sauga i tzv fast idle jer šta god da uradim moram da mu dam gas da i upalio i da ga držim na leru 10ak sekundi da bi radio kako treba (u vožnji i tako hladnog nema problem). I da, tada mi na auspuh ne baca ništa (dim je gotovo pa bezbojan). Uvijek pritisnem pedalu do kraja da bih aktivirao saug i samo mi je jednom uspjelo da digne obrtaje na 2000 i tako ih drži. DA li neko ima ovog 1.3 da se u prvom minutu rada ne trese?
-
@Vasko-MK Pa da,to sam i rekao
-
Da li neko zna koja je oznaka na mom golfu 2 1.8 iz '86? Ima mehanicki sauh.
-
Ako ti je slovna oznaka motora RH karb ti je 2E2 PIERBURG!
(http://img36.imageshack.us/img36/992/karbd.jpg) (http://imageshack.us/photo/my-images/36/karbd.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
pravi bre nego sta,nego stavi od juga,ej bre to nikad ne bi uradio,ja imam golfa sa 2ee karburatorom,nemam problema,nemoguce ga napraviti??verujte da je moguce,nego je malo komplikovan a nasi majstori nece mnogo da se muce jer znaju da ne mogu uzet dosta para za to,veruj da je fabrikana najbolji,i manje je komplikovan od 2ee,moze da se uradi,a to da sa karb od juga isto ide ili slicno...mozda nizbrdo :rolleyes:
Kadi je potpuno u pravu...Kod mog majstora vidjam dosta njegovih kolega, koji cak ni posle mnogo mnogo godina rada ne mogu da srede karburator kako valja, a drugo sto Kadi kaze, retko ko danas hoce da se zeza sa tim...
-
I ja sam u mog golfa stavio weberov od zastave i resio sve probleme a taj pierburg 2ee sam i ja imao i gde sve nisam bio sta sve mu nisam radio ma nikad nije radio kako treba i nebi ga stavio vise pa nov sad da mi daju. Ako vozis na plin ma nema boljeg karburatora od kecevog a na benzinu malko slabije vuce ali gotovo zanemarljivo. Drugo taj kecev karburator i ako pocne da preliva ili zeza nesto netreba ti ni majstor ni ovaj ni onaj, toliko je prosto sve na njemu da sve mozes sam da uradis. Ja sa vremena na vreme tj kad se setim i kad me nemrzi skinem ocistim cisto preventivno pregledam sve i teraj nikad nije problem pravio.
-
Zar nije bolja solucija naci 2e2, takav ide fabricki u 1.6 EZ, potpuno mehanicki, bez elektronike... Meni ne pravi nikakav problem ni na plinu ni na benzinu...Naravno, slabije vuce na plinu zbog samog goriva ali nema trzanja, seckanja, ˝rupe˝ u davanju gasa itd...
A Weber nije Zastavin karburator, cisto da ne bude zabune, samo se ugradjivao u njih (pojedini modeli) i odlicni su karburatori, ali bas Zastavin karburator da stavljam na VW, nema boga da me nesto na to natera...
-
Sta vi ljudi hocete, posle 20-25 godina da vam karburator i automatski sauh rade bez greske!
Imate dva resenja, da komplet reparirate original pierburg,ultrazvucno ciscenje, zamena svih membrana i sl. i ako auto ide i na gas, obavezno prvo paljenje na benzin, zbog stradanja delova koje sam naveo usled voznje na gas. Celo zezanje oko reparacije moze da izadje od 50 do 80e.
Drugo je ugradnja weberovog karburatora, koji je otporniji na gas, ciji kompletan set za reparaciju kosta 15e i ima rucni sauh, preko sajle. Kad njega ugradite, nije to to, jer nije original i kuciste filtera ce vam zbog ugradnje medjuploce gotovo udariti u haubu i kod vece kubikaze ko sto je neko rekao gubi se na snazi. Dobar polovan weber ide oko 30e,plus ploca i ugradnja oko 50e na kraju.
Za ovo drugo se vise ljudi odlucuje jer je jeftinije, zahteva manju brigu oko odrzavanja ali je ruznije i nije to to, nije original.
Ja sam ugradio weber,auto palim na benzin, samo kad je -15 i nize.
-
Ma jok....Ubacis od stojadina ali u obzir dolaze samo oni iz serije 1989-1993, ti su...
@GOLF77 Potpuno te razumem ali ovde izgleda neki misle da je karburator deo toliko bitan koliko i 1 od 45 srafova u tabli...Samo me zanima sta rade kad generalka dodje na red, verovatno pakuju motor od jugica i to po mogucstvu stranca... biggrin
-
Zdravo drugari , jel mozete da mi kazete od cega se pravi medju ploca i gde moze da se napravi , kupi, za karburator od zastave 101, yuga , hvala
-
kod strugara napravi medju plocu
-
Imam i ja problem pa da ne otvaram novu temu pitacu odje.. i to samo kad je napolju hladno..cijelo ljeto nisam imao ovaj problem i evo ga opet sad.. Ujutru kad ga hladnog upalim na benzin prvih 30 sekundi kao da radi na 3 cilindra.. a kad ga hladnog upalim na plin radi kao sat.. znaci problem je samo na benzin kad radi.. i posle tih 30 sekundi auto cijeli dan perfektno radi i na benzin i na plin.. drug mi kaze da uradim reparaciju neku karburatora i da cu tako rijesiti taj problem.. Sta vi mislite? a nesto mi se to ne radi ako je skupo jer cekam abf da stigne da ubacm..
-
drug ti je u pravu, isti problem sam imao pre dve godine, platio oko 2000din. drugar mi odvezao kod nekog majstora u Rakovici i uvece mi vratio preporodjen auto.
-
Drustvo, da ne otvaram novu temu, zna li neko gde moze da se kupi sledeci deo za karburator za golf 2, mislim da je u pitanju model pierburg a da ovaj deo sluzi za regulaciju sauha
(http://www4.slikomat.com/13/1214/2d-1.jpg)
(http://www4.slikomat.com/13/1214/j83-2.jpg)
(http://www4.slikomat.com/13/1214/bag-3.jpg)
-
6400din je kostao. u julu ove godine sam kupio nov za neku dvojku
-
Masala majstor1, ovaj sa slike sam polomio i kada sam ga skinuo vidim da je procureo antifriz unutra, vidi se trecoj slici
-
isti slucaj. i ja sam polomio. kad sam vidio koliko kosta smrklo mi se pred ocima. mozes naci na otpadu od starijeg tipa dvojke aluminijski samo ga dobro okupaj i namontiraj
-
Kruska, tako radi i meni ujutru kad je hladno.
Zapusene dizne , zaprljan karburator od ne vozenja na benzin i prljavog goriva.
Odradi se servis,dizne i sl, ocisti se karburator, obavezno se zameni filter benzina i bice sve u redu.
Kod ovog mog karburatora od zastave, ceo set za reparaciju kosta 15e, tj da se sve izmenja, plus ruke majstora naravno.
-
Izgleda da nisi u toku... ovo je post od prošle godine, Kruska sad ima ABF motor koji nema karburator.
-
isti slucaj. i ja sam polomio. kad sam vidio koliko kosta smrklo mi se pred ocima. mozes naci na otpadu od starijeg tipa dvojke aluminijski samo ga dobro okupaj i namontiraj
Nasao sam jedan aluminijumski polovan, izgleda da ovaj "termoregulator" može da se menja i to jednostavno pa shodno tome meni je bitno samo kuciste jer sam polomio jednu lulicu. Valjda cu ovo nekako prepakovati. Ovu sliku sam nasao na netu
(http://img194.imageshack.us/img194/8546/or2t.jpg)
-
ajd i ja da se ubacim, ako neka zna gde ima set za reparaciju karburatora (dihtunzi i membrane) za pierburg 2e automatski saug, za golfonji 1.6
i koliko se krecu cene
-
Imam ja ovo jedno kuciste gde ovaj termostat stoji.A termostat se odvija iz ovog kucista.
-
Pozzz SAJ dal imas mozda jos ovo kuciste kao na slici???
-
Gavrilko,treba li ti jos uvek ovo kuciste sa slike?
-
Treba mi sajjj, reci mi jel imas sa tim kurcem unutra ili je bez toga??