VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: boki Februar 09, 2007, 04:04:37 posle podne
-
Pre par dana sam vozio svoga Golf-a 3 benzinca 1.4, 1992 godi
-
Proveri pumpu za gorivo i dizne.
-
Moguce da je pumpa.. hoce to kod trojki.. ona potapajuca da zvekne.. nisi slusao kad si davao kontakt da li je zujala ?!?
-
Meni je tako relej pumpe blokirao. Radi auto normalno i odjedanput se ugasi. Isto kao kod tebe u sred voznje. U pocetku je bilo jednom mesecno pa sve cesce. Kako objasniti majstoru fantomski kvar kad dok je auto kod njega sve radi dok jedan dan relej nije potpuno zablokirao. Tek onda smo ukapirali kvar.
-
Tada nisam obratio paznju na zvuk pumpe, a ona je ocigledno sutradan normalno radila kod majstora pa nisu primetili nista cudno.
E sada jedino ako je u pitanju isti slucaj kao i kod Rocky-a. Onda jedino da sacekam da vidim da li ce da se ponovi jos neki put. Vozikam auto svaki dan ali nista se jos uvek ne desava.
-
sigurno je do pumpe jer ona kad se ugrije zablokira jer odu neki lezajevi cim se ohladi sve normalno.
-
Jel to znaci da je najbolje da promenim celu pumpu za gorivo, posto predpostavljam da se bilo kakvo servisiranje iste ne isplati (ako to uopste neko i radi), ili da sacekam da vidim da li ce to jos neki put da se desi? Mada iskreno da kazem plasim se da krenem na put ovako kada ne znam da li ce ili kada ce ovo da rikne sledeci put.
-
Nisi nam rekao jednu stvar, koliko je bilo goriva u rezervoaru kad se prekid desio. Nemoj nikad da ga ostavljas sa manje od 10 l u rezervoaru, te pumpe su osetljive na nestanak goriva i vise se greju sto je manja kolicina u rezervoaru.
-
Pumpa generalno retko blokira u momentu. Obicno prvo gubi pritisak drzi ne ravnomerno obrtaje. Moze se desiti da ti je relej pumpe na razvodnoj tabli sasvim sslucajno zablokirao jer se i oni greju. Ne znam sta da ti kazem. I haleov davac u razvodniku ima iste simptome ali kazem ti iz iskustva da je najverovatnije relej pumpe.
-
Dje se na to auto tacno nalazi pumpa za benzin?
-
Ma imao sam pola rezervoara goriva. Cim skala dodje do crvenog ja sipam. Gotovo da nikada ne vozim na rezervi ili mozda vrlo kratko. Inace, uvek sam obracao paznju da mi injection pumpa ne povuce neki talog, znam da moze da rikne od toga. Sto se tice polozaja pumpe, koliko znam, nalazi se na strani gde se sipa gorivo u blizini cepa u kao nekoj kutiji.
-
Ljudi, evo cisto da znate u pitanju je bio razvodnik. Posle gotovo mesec dana desila mi se ista stvar samo sto je ovaj put skroz crko. Pozdrav i hvala na savetima.
-
[size=]Razvodnik[/size],ili [size=]HALOV DAVACH[/size] u samom razvodniku?!?!Nesto mi sve to govori da je bilo ovo drugo?!?!