Kako ti legendo znas da prekidac nema veze kad pali tockove, na dizalici provjereno?
Zato sto sam odradio syncro pogona sto ih ti u svom zivotu vidjeti neces.
Syncro pogon na vozilma sa poprecno postavljenim motorom je mehanicki 100%. Jedini elekticni dio je el. magnetni prekidac koji pusti vakumu da zaglavi frajlauf za pogon u rikverc.
Prekidac je sa T4 kampera da ukljuci pretvarac struje 12v-220v
Ok uradio ih mozda jesi vise, al svako ima svoje nesta sto radi...
Nije bitno iz cega je tipkica, bitno je da izvrsava funkciju,
Ali tipkica nije ni bitna, vise me zanima sta bi moglo biti pa to koči, mjenjano nije nista sto se tice reduktora i diferencijala, znaci kad sam kardan stavio krenuo sam nekih od prilike 50 - 70 metara, i vidim auto nemoze da vuče, poskakuje zadnjk dio, vratim se i dignem opet na dizalicu, reduktor vruć i visko ukljucivac...