Autor Tema: Audi 100 Typ44 - bučan motor  (Pročitano 2389 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže DuleC

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 705
  • Lokacija: Sremska Kamenica
  • Karma: +17/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF V 1.9 TDI
Audi 100 Typ44 - bučan motor
« poslato: Decembar 01, 2013, 11:26:46 posle podne »
Pozdrav.

U pitanju je Audi 100 '88. godište 2.0 (ravna brava), "petak" i imao je K-glavu. Vozi se na plin preko 10 godina, a pre 2 godine je K-glavu zamenio karburatorski sistem. Toliko o istorijatu, ako treba još nešto, pitajte.
Problem je što se u zadnje vreme motor glasnije čuje. U leru je ok, ali kad se doda gas u vožnji, zvuk je grublji nego inače, ne znam kako bih ga opisao. Kao auspuh kada krene da propada, ali on je u redu i čuje se iz motornog dela, ne od nazad.
Znate li šta može biti? Do sada je radio stvarno odlično, motor prede i hteo bih da to rešim. Pošto se vozi na plin, možda su dizne zrele za remont, jer na benzin nije vožen odavno iz razloga što nema majstora koji to sve zna da ušteluje da radi kako treba. Ili radi na benzin ili na plin, tako da je faktički "zaključan" na plinu (nažalost). Šta sve može biti u pitanju i ima li neko iskustva sa ovim?

Hvala unapred  :)

Na mreži Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Audi 100 Typ44 - bučan motor
« Odgovor #1 poslato: Decembar 01, 2013, 11:32:51 posle podne »
Jel se to cuje i kad mu das gas na otprilike 2500-3000 obrtaja?

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6854
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Audi 100 Typ44 - bučan motor
« Odgovor #2 poslato: Decembar 01, 2013, 11:34:00 posle podne »
pa probaj ga na Benzin Covece ... 10g. samo plin ...  boodala ...

kad si menjao ulje i koje ulje sipas ... koliko si presao ... mnogo stavki ima tu sto moze da bude bucan

dovoljno je da npr imas pancirno crevo na auspuhu iza izduvne grane ako malo popusti odma je auto bucniji ...

Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže DuleC

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 705
  • Lokacija: Sremska Kamenica
  • Karma: +17/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF V 1.9 TDI
Odg: Audi 100 Typ44 - bučan motor
« Odgovor #3 poslato: Decembar 01, 2013, 11:54:34 posle podne »
@Ivan:
Da, tu počinje da se čuje, možda i malo ranije, oko 2xxx.


@lolazoca:
Na benzin ne radi kako treba, da tako kažem, jedva radi. Znam da treba povremeno voziti na benzin zbog dizni, ali problem je što radi ili jedno ili drugo. Ulje je menjano pre možda pola godine, Castrol Magnatec (ne znam sad tačnu specifikaciju, pošto ga ćale održava, porodični auto). Prešao je oko 490k.
« Poslednja izmena: Decembar 02, 2013, 12:05:47 pre podne od strane DuleC »

Na mreži Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Audi 100 Typ44 - bučan motor
« Odgovor #4 poslato: Decembar 01, 2013, 11:59:05 posle podne »
I meni se u tom opsegu cuje isto kao i tebi.
Majstor mi rece da je motor zreo za otvaranje.

Van mreže DuleC

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 705
  • Lokacija: Sremska Kamenica
  • Karma: +17/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF V 1.9 TDI
Odg: Audi 100 Typ44 - bučan motor
« Odgovor #5 poslato: Decembar 02, 2013, 12:07:50 pre podne »
Znači komplet generalna ili je dovoljna neka manja intervencija? Jel rekao nešto detaljnije?

Na mreži Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Audi 100 Typ44 - bučan motor
« Odgovor #6 poslato: Decembar 02, 2013, 12:12:37 pre podne »
Nece da zna dok se motor ne otvori.
Mene to toliko ne dotice.
Uvek ulje i vodu drzim na maksimumu i teram.
Kad mu dodje kraj sam ce se javi.

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6854
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Audi 100 Typ44 - bučan motor
« Odgovor #7 poslato: Decembar 02, 2013, 12:14:44 pre podne »
pa sto kaze Ivan kad ga otvoris ...znaces...ali ako ga ostavljas za sebe ... uradi ga bas ono sve po pe-esu sto se kaze ... ona ces opet biti miran dugo godina ako ga dobro odrzavas ...  :25
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže DuleC

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 705
  • Lokacija: Sremska Kamenica
  • Karma: +17/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF V 1.9 TDI
Odg: Audi 100 Typ44 - bučan motor
« Odgovor #8 poslato: Decembar 02, 2013, 12:24:30 pre podne »
@Ivan:
Ne bih baš da ga pustim da tako skonča :), auto je lađa i kvalitet se vidi na svakom koraku, pa bih hteo da mu produžim radni vek koliko je moguće.

@lolazoca:
Ne planiram da ga ostavljam sebi, jer je potreban na drugom frontu (ćale ga vozi 90% vremena), ali je prilično očuvan za svoje godine i limarija je rađena ove godine, pa mi žao da ga šaljemo u penziju :).

Na mreži Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Audi 100 Typ44 - bučan motor
« Odgovor #9 poslato: Decembar 02, 2013, 12:28:28 pre podne »
Bolje kupi drugi motor nego taj da radis.
Malo procunjaj po oglasima.
Tih 2.0 i 2.2 motora ima za male pare.
Ljudi ih izbacuju zbog registracije i potrosnje.

Van mreže DuleC

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 705
  • Lokacija: Sremska Kamenica
  • Karma: +17/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF V 1.9 TDI
Odg: Audi 100 Typ44 - bučan motor
« Odgovor #10 poslato: Decembar 06, 2013, 08:25:09 posle podne »
Imate li preporuku za majstora koji može da dijagnostikuje šta je tačno problem?
Pričao sam sa nekim poznanicima koji kažu da ne mora da znači da je motor za generalnu, možda su otišli ležajevi ili nešto slično. Treba mi majstor koji može da kaže šta je problem ili barem da ga svede na par mogućih opcija. I opcija sa zamenom motora je u redu, ali bih prvo da vidim šta se može uraditi pre toga.

Van mreže DuleC

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 705
  • Lokacija: Sremska Kamenica
  • Karma: +17/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF V 1.9 TDI
Odg: Audi 100 Typ44 - bučan motor
« Odgovor #11 poslato: Januar 20, 2014, 06:57:13 posle podne »
Da malo osvežim temu...pošto se vozi na plin, jedan majstor danas reče da može biti problem u rasplinjaču, da on ubacuje vodu i da je to razlog što se i pri merenju nivoa ulja vidi emulzija na meraču. Inače, za sređivanje motora neki drugi majstor traži 250-280evra, kaže radio bi hilzne i sve što treba da se sredi. Da li je to ok cena? Sad se razmatraju sve opcije...