Nakon duge potrage pronasao sam i obicnu jedinicu koju je vredlo pazariti. Do duse trazio sam model sa uskim stopom ali to kao da je nemoguca misija, tj u svaki treba u strartu mnogo uloziti u limariju. Auto je ravan kao strela i na njemu je 90% fabriskih delova. Nista nije akano i drndano seceno prepravljano... Kao sto naslov kaze 1.3 motor , 82 godiste , kupljeno od prvog vlasnika sa svom dokumentacijom koja je dobijena uz auto i 200,000 predjenih kilometara. Ja sam prezadovoljan sa stanjem auta. Koliko smo zagledali na autu je 80-90% prve boje i limarija treba da se sanira minimalno.
U svakom slucaju slike govore najvise.
Posto djavo ne da mira ja sam prvi koji drnda ovaj auto i vrsi izmene, ali sve skinute delove arhiviram tako da uvek mogu da sve vratim u prvobitno stanje sto se tice originalnosti. Dosadno bi bilo kad nesto ne bi zamenio
Za pocetak je uradjen mali servis , posto je poslednji uradjen pre godinu dana , odjavljen i uzete nove tablice, pokupovalo se nesto delova, a dosta toga je vec stajalo na policama i cekalo da se ugradi u ovaj auto ili kabrija.
Posto imam neke egzoticne delove za trziste preko okeana nisam mogao da ih ne ugradim iako mislim da ce biti skinuti jednog dana moram malo da ih vozim. U pitanju su komplet volan, tabla i pojasevi.
kasetofon je izbacen i nabavljen novi originalni kasetas i fijokica za kasete