Najgore je kada vidim veliku felnu, a guma ćelava - sara se ne vidi. Ali bitno je da je felna velika i lepa, ko j..e gumu sa kojom moze da se ne ukoci i koja moze da pukne kao balon u toku voznje. O daljim posledicama je suvisno pisati...
Polovna guma, da li je kupiti...??? Ranije, dok su cene novih guma bile vise u odnosu na primanja, ljudi su imali vecu potraznju za polovnim gumama, ja sam ih prvi kupovao...U jednom momentu, gume su, bar najniza klasa, postale pristupačnije i kupovina polovnih guma je postala sve manje isplativa.
Evo, dajem primer: Ove dve letnje Save 225 / 45 / 17 koje sam kupio kostaju oko 13500 dinara - Oko 115 evra. A dobre polovne neke zvucnije marke nisu ispod 70e. I to uz mnogo srece da nadjem. I bice stare (tesko, ali u najboljem slucaju) 2 godine, a ja cu moci da ih koristim kao ispravne 2, veliko mozda 3 sezone. A ove ce sigurno uz adekvatno odrzavanje da traju 4, a mozda i 5 sezona. Sada ce neko od vas reci: ,,Ali to je jos 45 evra vise u startu, kad se podeli na sezone, dodje tu nedge" i ja se sa vama slazem. Nije malo. Ali retko ko placa gume kesom. Vecina pise cekove, provlaci kartice i ostalo na rate kako ko moze. Kao sto vidite, polovne gume sam maksimalno idealizovao, a za nove sam realan u krajnjem slucaju, ako ih nisam i pocenio. Sto znaci da ce razlika u sveukupnoj ceni u praksi biti jos manja. I imate novu gumu, a ne dve sezone staru.
Da moze da se nadje realno za 40-50 evra dobar par takvih polovnih guma, pa ok. To je vise od duplo u odnosu na nove, cak skoro 3 puta. I da mi naidju za tu cenu, a dobre, naravno da cu ih kupiti. Ali te gume, sve i da su neke bolje marke, sa dobrom sarom i dve godine stare, ne bi bile kao nove Lasse ili Save. To je nista drugo, nego pristajanje na korektan kompromis u nemogucnosti kupovine novih guma.
Moja neka logika, koju nikoga nisam i nikada necu terati da usvoji, je da svaka polovna stvar, koja kosta vise od 50% cene od nove takve stvari, neisplativa je za kupovinu.
Takodje postujem svacije misljenje, a svoje ne namecem nikome.