Autor Tema: Audi A4 B8, 2.0 TDI 136ks, 2011.godiste, problem sa hladnjakom AGR-a  (Pročitano 4589 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže marko.bluemotion

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 396
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: MK5 1.9TDI bluemotion
Audi A4 B8, 2.0 TDI 136ks, 2011.godiste, problem sa hladnjakom AGR-a
« poslato: Januar 08, 2014, 12:39:39 pre podne »
Cao drugari,

imam problem sa hladnjakom AGR-a, naime kupio sam Audi A4 b8 pre dva meseca. Sve je bilo cool, do pre 10 dana kad mi je crkao pomenuti hladnjak. Pretrazio sam pola Srbije i jedino moze da se kupi iz originala, nakakve kopije ne postoje ili nesto slicno pa sam se odlucio i kupio sam tah hladnjak i ... (placen 46.000 dinara)

Hladnjak sam ugradio 23.12 u ponedeljak, i 26.12 mi je ponovo crkao  :63

Zvao sam sve moguce ovlascene i neovlascene servise i kazu da je to mana na ovom autu i da crkavaju kao ludi, a uzrok je navodno gorivo jer sa tim imaju problema samo u Srbiji i Grckoj pa je to zakljucak. Takodje kazu da ljudi kupe nov deo, voze par dana, on crkne, daju mu drugi, nakon 20 dana opet crkne, oni mu opet daju nov i tako u krug i kazu da konacnog resenja NEMA!  :28

Najnovija informacija koju sam dobio iz ovlascenog servisa je tada da su radili odredjena ispitivanja na gorivo i da je zakljucak sledeci:

Ovaj problem imaju na automobilima sa 2.0 motorim, kazu da su masovno menjali na audiju A3,A4,A6 (i to sve na automobilima koji su jos uvek u garanciji ili do 3 godine starosti), golfovima, oktavijama, tiguanima i sl. i da se redevno desavalo da zamene deo i da se covek vrati posle 1000km i da se opet isto desilo.  batine

Ispitivanjima su dosli do zakljucka da je problem do aditiva koji se sipa u gorivo i ono povecava temperaturu goriva (za oko 10tak stepeni, ali je hladnjak generalno lose naprvaljne i nema tu toleranciju za temperaturu) sto dovodi do pucanja hladnjaka.

Resenje je kao da se sipa gorivo samo na OMW-u i na NIS-u jer oni dodaju valjda neke druge aditive koji ne povecavaju temperaturu samog goriva, i kazu da se to gorivo cak i golim okom razlikuje (to "dobro gorivo" je prozirne boje dok su ova ostala goriva tj na drugi pumpama zuta tj zuckasta kao pivo)

Sad cekam da prodju ovi praznici i da pocnu da rade pa da zamenim taj deo i videcu na cemu sam kad krenem da sipam gorivo tamo...

Da li neko ima neku ideju, neko resenje, predlog bilo sta samo da nekako resim ovo?  :30

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2596
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Одг: Audi A4 B8, 2.0 TDI 136ks, 2011.godiste, problem sa hladnjakom AGR-a
« Odgovor #1 poslato: Januar 08, 2014, 05:04:26 pre podne »
Sam si dao odgovor.Sipaj samo na NIS-ovim pumpama.Sada na njima rade ovi klinci i drže ih po ugovoru 3 meseca kao točioce i menjaju ih kao čarape,tako da je tu gorivo bezbedno i bezvodno.Ako me razumeš...

2 Busy from Sony Miro

Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže marko.bluemotion

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 396
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: MK5 1.9TDI bluemotion
Odg: Audi A4 B8, 2.0 TDI 136ks, 2011.godiste, problem sa hladnjakom AGR-a
« Odgovor #2 poslato: Januar 12, 2014, 01:25:36 posle podne »
Dobio sam mail iz Porsche-a koji glasi:

Poštovani gospodine Petroviću,

Kolege iz Audi brige o kupcu, su nam prosledile Vašu reklamaciju koja se odnosi na vozilo Audi A4 sa brojem šasije WAUZZZ8KXBA------. Trenutno nismo u mogućnosti da dođemo do dodatnih informacija od kolega iz Autokomerca obzirom da su na kolektivnom odmoru do 13.01.

Analizom delova zamenjenih u sličnim slučajevima, kao i analizom uzetih uzoraka goriva, proizvođač nam je potvrdio da je problem u hloru koji se nalazi u gorivu i koji kao posledicu ima stvaranje hlorovodonične kiseline u izduvnoj emisiji vozila. Isti rezultat nam je dala i renomirana SGS laboratorija u Nemačkoj.

Pored štetnosti za okolinu, hlorovodonična kiselina prouzrokuje i tzv. rapidnu koroziju na nekim delovima vozila gde je najugroženiji AGR hladnjak koji ste dva puta reklamirali.

Zaista nam je žao zbog neprijatnosti koje ste imali sa vozilom. Kako bismo izbegli dalje neprijatnosti, naša preporuka je da gorivo sipate na renomiranim pumpama kao što su NIS ili OMV. Ovo naravno pod uslovom da gorivo koje je ostalo u rezervoaru već nije prouzrokovalo štetu na novom AGR hladnjaku.

Za sva dodatna pitanja, sugestije ili kritike smo Vam na raspolaganju.

S poštovanjem

Porsche SCG d.o.o.

Jasmina Batinica-Kuridža
Služba brige o kupcu

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9782
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Audi A4 B8, 2.0 TDI 136ks, 2011.godiste, problem sa hladnjakom AGR-a
« Odgovor #3 poslato: Januar 12, 2014, 01:42:13 posle podne »
Da li postoji "delete kit" egr-a za B8?

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13676
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Audi A4 B8, 2.0 TDI 136ks, 2011.godiste, problem sa hladnjakom AGR-a
« Odgovor #4 poslato: Januar 12, 2014, 01:47:22 posle podne »
Nije EGR nego AGR.

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Audi A4 B8, 2.0 TDI 136ks, 2011.godiste, problem sa hladnjakom AGR-a
« Odgovor #5 poslato: Januar 12, 2014, 02:23:46 posle podne »
Sipati na LUKOILU ekto dizel i nece biti tih problema sigurno.
Boban-Rus

Van mreže mirko79

  • VW Početnik
  • Poruke: 52
  • Lokacija: subotica
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Audi A4 B8, 2.0 TDI 136ks, 2011.godiste, problem sa hladnjakom AGR-a
« Odgovor #6 poslato: Mart 29, 2014, 09:15:03 posle podne »
druze da li mozes da upises koji je to kod motora i kataloski broj hladnjaka

Van mreže marko.bluemotion

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 396
  • Age: 35
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +6/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: MK5 1.9TDI bluemotion
Odg: Audi A4 B8, 2.0 TDI 136ks, 2011.godiste, problem sa hladnjakom AGR-a
« Odgovor #7 poslato: Mart 30, 2014, 12:31:22 posle podne »
Serijski broj hladnjaka: 03L 131 512 BK

Verzija motora je: 2.0 TDI CVT (136 HP)

Crklo mi je nekoliko tih hladnjaka i to su svi crkavali do predjenih 60km. Onda su mi isprali rezervoar, rekli mi da sipam samo na OMV-u, i presao sam 3000km za sada bez ikakvih problema...