VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: Dejan April 13, 2007, 08:14:32 posle podne
-
evo ovako
vec sam vam postavljao pitanja u vezi grane za golf 2 gti 16v 139. odlucio sam se za 4-1 granu i napravljena je kod bate prosle nedelje! e sad...ima problema, motor drugacije radi tj. na leru radi ko slogiran, oce malo i da prekida na pola gasa i na max obrtajima (5500do 6100) malo kao da gubi! da li je neko imao slican problem i kako da ga resim? ja svakako od nedelje teram golfa kod mog majstora da on detaljno proveri sta je ali svaka pomoc je dobrodosla?
hvala
-
Mislim da je problem u tome sto je stavio veci obim cijevi nego sto treba tako da je moguce da nema sad dobru kompresiju i da jednostavno motor puno odusuje.Trebo bi da pogledas da nastelujes smjesu posto sad mu treba vise benzina.Jel imas katalizator,rezonator,predzadnji i zadnji lonac?
-
[!--quoteo--][div class=\'quotetop\']QUOTE[/div][div class=\'quotemain\'][!--quotec--]Jel imas katalizator,rezonator,predzadnji i zadnji lonac?[/quote]
Wagenov KR motor (139KS) nema fabrichki katalizator za razliku od PL motora 16V sa 129KS...
-
Tacno desi se i ja da pogrijesim mada za ove stvari nebi trebalo.
Pa oni su sa kr izvukli bas 139 sto nema katalizatora, ide super i usisna bregasta je ostrija dok pl trosi bezolovni.
-
Jel ti on tu granu radio po nekim merama ili po nekoj pravoj grani tj koja nije home made???
Ne mozhe on tek tako tebi na uvce da radi granu jer treba dosta da se prorachunava zato su te grane i skupe preko i krecu se oko 200 evra.Mislim da ti dodavanje goriva nece reshiti problem.Bolje vrati staru granu i otidji kod bate da ti vrati pare jer nisi dobio ono shto si trazhio.
-
Deo gasova mora da ostane u izduvnoj grani,kad se pravi izduvna grana mora da se pazi na svaki milimetar.....4-1 grana sluzi za visoke obrtaje tako da tu nesta nije odradjeno kako treba.....
-
radjena je kopija grane sa bahn brener sajta i dimenzija je pogodjena (4,5cm) ma sve je extra uradjeno! mozda je problem sto imam 3 lonca...?
-
OStavi samo zadnji lonac a srednji mozes da uzmes neki protocniji ili da ga skroz skines....
-
nesto mi tu sumnjivo jer su sva 3 lonca vec radjena kod bate pre par godina i sva 3 su protocna! motor je s njima prodisao i vukao ko zmaj! sad sam skoro s njim isao 218 na auto putu! a kad je grana uradjena sav se u*ro! sad je kod majstora on ce sve da pregleda ako ne, onda cu kod bate da skinem 2 lonca... hvala u svakom slucaju
-
Bas mi krivo sto se zlopatis sa tim izduvom...stavi samo zadnji pa cemo da vidimo kako se da bude,tu smo da pomazemo ako zaskripi...promer od 1,75 inc ( 4,5 cm) unutrasnih nije preterana cim je prodaju na bahn brenner tako da verovatno postoji neki fazon....
-
sredjeno-delimicno! majstor je pomerio paljenje tako da sad kad se stisne pun gas vuce ko nenormalan i ima snagu na najvisim obrtajima! jedino sto ler malo brljavi (nije strasno, bolje nego u pocetku) i hoce malo da prekida na nizim obrtajima! za to ne znam sta cu! idem kod bate prvi radni dan da skinem lonce pa cemo videti
-
Jei proverio ti kablove za svecice jer ako bash secka na nizhim moguce da je to u pitanju chak.Proveri nocu da ne baca negde varnicu kod mene je bilo tako...
-
Motori 16v inace cudno rade odnosno neuskladjen je rad i kada je sve ok tako da nista strasno.Mada ja bi prekontrolisu smjesu!Na koliko ti obrtaja radi motor?
-
bio je skoro u servisu valjda su prekontrolisali kablove kad je vec sve radjeno(zupcasti remen, alternator, anlaser...grana...) ali pogledacu za svaki slucaj!
radi malo blesavo od 800 kad mi se trese cela instrument tabla pa do 1500 tako malo brljavi! cim dostigne radnu temp isto brljavi ali malko manje pa je podnosljivije! najvaznije mi je da on vuce ko svinja kad se stisne pun gas uh! povadicu lonce ovih dana i provericu baca li varnicu negde. moguce da se s ovom 4-1 granom i 3 lonca gusi na niskim obrtajima
-
Ok!Nego cudno mi sad sto kazes da se malo smiri kad se ugrije,pa reko trebo bi da vidis regulator gasa i senzore koji se nalaze na bloku.Mislim da je dovoljno da uklonis samo rezonator.
-
To sto ti brljavi sa obrtajima je ili do smese ili do onog motorcica za ler!Ja sam kod mene vec dva promenio i sad radi kako treba!
-
I ja sam imao problem sa motorcicem pa da nebi kupovao drugi koji kosta 25eurica stavio sam onaj ventil sto se stavlja za stelovanje plina i tako rijesio problem!
-
rezonator -?-
i kakav je to motorcic? da nije klapna?
-
Kad gledas otpozadi to ti je zadnji lonac ili sprijeda prvi u obliku cevapa je Regulator gasa ili ti motorcic dodje kod razvodnika.
-
@ Corrado i kod mene je to isto uradjeno.Samo je otkachen al je ostao udzekovan jer kad ga skroz uklonish auto pochne da ludi sa obrtajima.
E da idi kod nekoga da ti ushteluje K-glavu i sa tim sam imao problem.Znachi neshto od ta dva bi trebalo da bude.
Ako nije idemo dalje
-
jao ljudi...izgleda da nije nista od toga nego regulator pritiska u diznama...
lonci su skinuti, dobio brutalan zvuk i za brucu zivnuo ali isto, pa sam gledao kablove...juce drugar dosao na miseluku skidao neku cevcicu kod protokomera i kaze nema vakuum i da je regulator pritiska navodno riknuo i da zbog toga prekida i brljavi... bladi hel! toliko o tome
hvala na sugestijama
-
hmm zar gti ima protokomer???
-
ovaj moj ima! stooo??
-
Mislio sam da nemaju zbog k glave ja mislim da npr kod mene nemam.Vidish ima razlike dosta...
-
Ima,dodje ispod crijeva sto idu iz k-glave,crna mala kocka i ima po dva srafa sa strane.
@Kani jesu kod tebe ceijeva metalna crna ili ona pancirna siva?
-
Od k glave ka diznama su metalna ako na njih mislish.
Chek znachi i ja imam protokomer?Jbt nisam znao to
-
Pa nije bas protokomer ili kako se ispravno kaze potenciometar vec taj regulator stavra ravnomjeran pritisak na dizne pa je moguce da njemu zato radi ko slogiran jer nema ravnomjerno ubrizgavanje u cilindre.
To je na slici drucksteller!
(http://img155.imageshack.us/img155/2892/untitled1zf1.jpg) (http://imageshack.us)
-
Pa moramo svi da imamo protokomer ako se to moze tako nazvati bez obzira jer je bitan pogotovo na ler gasu. Bez njega motor ne moze da radi ispod 1500 obrtaja, barem je tako kod mene na Audiju.