Autor Tema: Golf 2 syncro  (Pročitano 10004 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 35
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Golf 2 syncro
« poslato: Jun 22, 2010, 05:19:49 posle podne »
Da li neko zna kako je moguce na golfu 2 syncro iskljuciti zadnji pogon?

Van mreže kubanac

  • .:: Vozim Biciklu ::.
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1465
  • Age: 31
  • Lokacija: Maskare (KS)
  • Karma: +11/-3
  • Pol: Muškarac
  • No Syncro, No Fun!
  • Auto: VW Golf MK2 Syncro
Odg: Golf 2 syncro
« Odgovor #1 poslato: Jun 22, 2010, 07:47:39 posle podne »
Pa jedini nacin da iskljucis pogon na zadnjim tockovima je da skines kardan....  bicedobro
Za neki drugi nacin neznam.


Specijalni, ajde glavu malo pod haubu poceo si da ispoljavas svoje godine

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 35
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Golf 2 syncro
« Odgovor #2 poslato: Jun 22, 2010, 09:13:49 posle podne »
mom drugu ne radi zadnja vuca a ja bih da je iskljucim zbog potrosnje, pretpostavljam da postoji neki nacin da se iskljuci zadnja vuca, vectra a 4x4 ima osigurac za zadnju vucu, mora da postoji nesto i na golfu kako bi se iskljucila zadnja vuca

Van mreže kubanac

  • .:: Vozim Biciklu ::.
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1465
  • Age: 31
  • Lokacija: Maskare (KS)
  • Karma: +11/-3
  • Pol: Muškarac
  • No Syncro, No Fun!
  • Auto: VW Golf MK2 Syncro
Odg: Golf 2 syncro
« Odgovor #3 poslato: Jun 22, 2010, 09:23:54 posle podne »
Ima jedan Jack (na standardnim golfovima tu je prekidac za rikverc svetlo) koji sluzi za rikverc svetlo i taj pogon na zadnjim, kada se skine taj jack i namesti ono dugme kao na obicnim dvojkama iskljucuje se 4x4. Tada ima pogon samo na prednjoj osovini, ali nisam cuo da je neko to probao, samo znam da moze da se uradi tako neso...


Specijalni, ajde glavu malo pod haubu poceo si da ispoljavas svoje godine

Van mreže GILE_GTI

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1975
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-7
  • Pol: Muškarac
  • GTI
Odg: Golf 2 syncro
« Odgovor #4 poslato: Jun 23, 2010, 03:09:27 posle podne »
pitaj gedoru on je to cackao sigurno....
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░


▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒░░░

Eto potpisao sam se se...

Van mreže TRICK FX

  • VW Početnik
  • Poruke: 80
  • Lokacija: arandjelovac
  • Karma: +1/-0
Odg: Golf 2 syncro
« Odgovor #5 poslato: Jun 23, 2010, 11:26:17 posle podne »
kardan big_boss

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 35
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Golf 2 syncro
« Odgovor #6 poslato: Jun 23, 2010, 11:36:04 posle podne »
mislio sam na neki laksi nacin, za kardan znam i ja

Van mreže kubanac

  • .:: Vozim Biciklu ::.
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1465
  • Age: 31
  • Lokacija: Maskare (KS)
  • Karma: +11/-3
  • Pol: Muškarac
  • No Syncro, No Fun!
  • Auto: VW Golf MK2 Syncro
Odg: Golf 2 syncro
« Odgovor #7 poslato: Jun 24, 2010, 12:41:46 pre podne »
kao sto Gile rece, pitaj gedoru, ako on nezna, onda su male sanse da ces odgovor na ovakvo pitanje naci na forumu... ;)


Specijalni, ajde glavu malo pod haubu poceo si da ispoljavas svoje godine

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 35
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Golf 2 syncro
« Odgovor #8 poslato: Jun 24, 2010, 12:46:53 pre podne »
pitao sam ga citiram "nije ni slican princip opelu na sinhru ti uvijek bar 10 posto radi zadnji pogon nemoj nista da budzis samo ces napraviti stetu"   big_boss

Van mreže kubanac

  • .:: Vozim Biciklu ::.
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1465
  • Age: 31
  • Lokacija: Maskare (KS)
  • Karma: +11/-3
  • Pol: Muškarac
  • No Syncro, No Fun!
  • Auto: VW Golf MK2 Syncro
Odg: Golf 2 syncro
« Odgovor #9 poslato: Jun 24, 2010, 01:15:12 pre podne »
Pa da, samo bi mogao neko sra*e da napravis.... biggrin
Neznam tacno koji je odnos prednje i zadnje osovine, ali to je uradjeno tako da ne moze da se iskljuci, jbg...


Specijalni, ajde glavu malo pod haubu poceo si da ispoljavas svoje godine

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 35
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Golf 2 syncro
« Odgovor #10 poslato: Jun 24, 2010, 11:27:54 pre podne »
mene cudi kako ovom drugu ne radi a ne verujem bas da je otisao diferencijal, digli smo ga na dizalicu i kada okrecemo rucno prednje tockove okrecu se i zadnji, znaci da diferencijal radi ali je nesto drugo u pitanju kada pod opterecenjem nece da okrece zadnje tockove

Van mreže jare

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 740
  • Age: 37
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +11/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 syncro
« Odgovor #11 poslato: Jun 24, 2010, 06:15:04 posle podne »
visko!!!
odosmo u off, mladjeg a bezobraznijeg od tebe nema na zemaljskoj kugli...
Od Poršea priznajem 356 i 911, a od Amera bi kupovao samo benzin!

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 35
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Golf 2 syncro
« Odgovor #12 poslato: Jun 24, 2010, 06:39:57 posle podne »
visko?

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 syncro
« Odgovor #13 poslato: Jun 24, 2010, 10:01:38 posle podne »
ili neispravan visko ili neispravan medjuosni diferencijal ( sklop koji veze mjenjac sa izlazom za kardan) visko ti regulise koliko ce snage mjenjac prenijeti na zadnje tockove a medjuosni je za vrijeme voznje uvijek ukljucen. nepostoji sinhro koji i na tvrdoj podlozi u voznji ne pokrece zadnje tockove sa bar 10 posto u odnosu na prednju osovinu tj prednji pogon. ispravan odnos na sinhru ti je oko 70 posto prednji a 30 posto zadnji mada fabrika daje podatke dda se radi o 65-35 odnosu koji nikad ni na jednom autu nije potvrdjen. na golfu rallye taj odnos je pravih i cistih 60-40 koji je odprilike idealan za tezinu tog auta i deklarisanu snagu od 160ks. unutar samog viska imas specijalno ulje i tanke listice nalik na spijune za stelovanje ventila koji za vrijeme centrifugalnog rotiranja uskladjeni sa gustocom tog ulja propustaju odredjeni obrtni moment na izlaznu flansnu kardana.
drugarski ti nebi preporucio nikakve experimente slicne onima koje si radio na toj vectri 16v 4x4 da bi tako dobio paljenje zadnjeg pogona na prekidac jer ces tako sjebati i visko i sam mjenjac.
ko vec ima potrebu da pali pogon na prekidac nek kupi ladu nivu druze ili neki slican terenski auto

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 35
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Golf 2 syncro
« Odgovor #14 poslato: Jun 24, 2010, 10:21:14 posle podne »
nasao sam nesto i na netu na slovenackom, pise da je odnos kada nema opterecenja na prednjim tockovima 95 a na zadnjim 5, i da se svih 95% moze preneti na zadnje tockove kada prednji tockovi nemaju dobru podlogu, visko je zatvoren kako su napisali "za zivota" i da na njemu nema popravki, ulje koje se nalazi u njemu je silikonsko i meri se na desetine grama, sistem je zatvoren i ne moze da se ispusti ulje i samim tim ne zahteva odrzavanje.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 syncro
« Odgovor #15 poslato: Jun 24, 2010, 10:29:02 posle podne »
taj odnos 95-5 je radjen samo na onom crvenom autu paje patka u diznilendu. kakav bi to sinhro ili 4x4 bio sa 5 posto pogona na zadnjoj osovini? kakvu bi funkciju imali zadnji tockovi da rade sa 5 posto? brate slobodno napisi tom slovencu da se zajebo u proracunima a visko se moze i otvoriti i regulisati snaga na zadnjem pogonu. motorsport vw je imao 50-50 0dnos i stelujuci visko ;)
pusti slovence oni su svi pederi,  imas i ovde pametnih ljudi  beer

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 35
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Golf 2 syncro
« Odgovor #16 poslato: Jun 24, 2010, 10:51:55 posle podne »
 tapsac lollol
vazi samo jos ja da vidim kod tog ortaka u cemu je problem, zivo me zanima posto i ja imam syncro i voleo bih da znam a i da vidim na kom principu radi sve to

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 35
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Golf 2 syncro
« Odgovor #17 poslato: Jun 24, 2010, 10:57:09 posle podne »
evo i 2 slike kad smo vec otvorili ovu temu da bude slikovitija 



Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 syncro
« Odgovor #18 poslato: Jun 24, 2010, 11:00:05 posle podne »
jel to to sto ti rekoh? dobro dobro dobro prostudiraj gornju sliku i posle napisi onom slovencu pismo da se napusi za onih 5 posto beer

Van mreže Nikola GTi

  • Nikola Mihajlovic
  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1933
  • Age: 35
  • Lokacija: Jagodina
  • Karma: +34/-49
  • Pol: Muškarac
  • Golf u srcu GTi u krvi :)
  • Auto: Golfovi i a3
Odg: Golf 2 syncro
« Odgovor #19 poslato: Jun 24, 2010, 11:08:28 posle podne »
haha jeste  biggrin

videcu sta se desava sa ortakovim golfom pa cu pisati ovde, sve u svemu mislim da je taj visko otisao, kada ga dignemo na dizalicu on okrece sva 4 tocka ali ovako na tvrdoj podlozi nista mrtav konj moze da startuje koliko hoce sa prednjim tockovim