Autor Tema: EPC problem TFSI motor  (Pročitano 235 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Ivan77

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6 TFSI
EPC problem TFSI motor
« poslato: April 25, 2024, 01:33:45 posle podne »
Pozdrav grupi ! U pitanju je VW Passat B6 2008god , 2.0 TFSI 147kw. Auto radi normalno u voznji,medjutim kada je u manjim obrtajima ili dok je u leru (NPR: semafor) i kada je RPM ispod 1000 on pocne da cudno da radi,trese kao da sam sipao dizel u njega,pa cak ume i da se ugasi. Prilikom kretanja on se muci da krene i proizvodi cudan zvuk,sve dok RPM ne predje 2000.Prilikom kretanja slabo prima gas,kao da mu treba 1-2 sekunde da bi povukao. EPC lampicu upali pa ugasi i tako vec neko vreme. Prvo sam mislio da je gorivo u pitanju,pa sam jedno vreme vozio samo na 100 oktana pa jedno vreme na 95 oktana ali dzabe,ista prica...
Pre nekoliko meseci sam mu stavio drugu klapnu gasa,skoro sam stavio NOVU Febi Bilstein usisnu granu,zamenio sve 4 Bobine,zamenjen PK kais,na vreme odradjeni servisi.
Ako je neko imao slican problem ili isti , ili ako neko zna o cemu se radi neka baci komentar,samo da ne budu glupi komentari kao sto su "Ne rade farovi,ili stop svetla,ili kocnice itd,posto naravno EPC nema veze sa navedenim"
Kad smo kod kocnica,ja sam stavio napred Brembo diskove i plocice (prezadovoljan), i pozadi Bosch plocice. Hvala na komentarima i savetima !

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9785
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: EPC problem TFSI motor
« Odgovor #1 poslato: April 25, 2024, 05:33:41 posle podne »
Kakve su svecice, ima li garzi u cilindrima? Potrosnja ulja?

Van mreže Ivan77

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6 TFSI
Odg: EPC problem TFSI motor
« Odgovor #2 poslato: April 27, 2024, 01:34:01 pre podne »
Svecice nove NGK stavljene pre nekih 15.000km, bobine takodje NGK sve 4 nove. Ulje bude nesto malo ispod maksimuma od servisa do servisa,a to je na nekih 10.000km,i to koristim Petronas premium 5w30,sve uzimam preko caleta iz Austrije. Odradio sam servis dizni pre nesto vise od mesec dana… Veruj mi da mi nije jasno sta mu je.