Ja imam jednog 2.0tdi common rail. 140hp, dsg. Uvek bi gledao automatika, sa dsg menjačem imaš i manuelni ako ti se baš menja rucno. najveći problem mi je dpf zbog gradske vožnje, to je verovatno svima i tebe to čeka. Često moram ići na autoput da ga produvam. Inače je sve ostalo savršeno. Vozim ga skoro 4godine. Čitaj malo na mlfree, imaš sve o pasatu
Послато са Mi 10 Pro помоћу Тапатока
Bolje da nisam procitao nista. 😄
Stopa kvarova Vw Passat B6 zavisi od pogonske jedinice. Većina ovih kvarova se uglavnom odnosi na vozila iz prve godine proizvodnje.
1.9 TDI motore. Defekt u softveru. Obavezna nadogradnja softvera.
Najozbiljnije optužbe su na najpopularniju verziju 2.0 TDI, na kome se nakon velike kilometraže javljaju pukotine glave, prerano istrošeni plivajući zamajac i problemi sa uljnom pumpom. Popravke ovih kvarova su , nažalost, veoma skupi.
2,0 TDI Siemens brizgaljke su problematične i često otkazuju, ali ih je menjao Volkswagen o svom trošku u svojim ovlašćenim radionicama. Ova popravka nije uvek bila besplatna, gledala se starost i kilometraža automobila.
Oni koji su se opredelili za 2.0 TDI motor (pumpa-brizgaljka), od 110 KS do 170 KS, mora da se nosi sa takvim kvarovima, kao što su pucanje glave motora (posebno modeli do 2007.), zaglavljivanje turbo punjača, neispravan plivajući zamajac ili pumpa za gorivo.
Potrošnja je manja kod 1.9, pogotovo BlueMotion. Cijene za održavanje su jako slične, osim što kod 2.0 imaš još zamjenu osovinice uljne pumpe na velikom servisu, ali nemoj da te to odvlači ako se odlučiš za 2.0, ta osovinica sa zamjenom košta nekih 20e, tu cijenu dodaj na cijenu velikog servisa. Gledaj modele bez DPF-a ako ne voziš više puta mjesečno otvorenim putem. Regeneraciju radi svakih 700-1000km, znak da radi regeneraciju je kad podigne obrtaje, a lampica se pali kad je DPF malo više zaprljan. Gledaj da je u nekom većem stepenu opreme, naročito ako ne planiraš duže vremena da ga mijenjaš.
Hvala ti na pomoci, samo mi reci sta je to "regeneracija"?