SLazemo se kolega, paljenje na pocetku, jer da je pumpa lose uzupcena ne bi golf nikad upalio, probao sam mnogo puta, i nema boga da sastavi,,,
Onda dizne,,,,mada kad neka ode od njih potrosnja postane katastrofalno velika ili stalno trokira,,,tako da to za sada odbacujemo
Iskreno druze, ako je motor 84 god,,,stvarno je vrijeme da ga zamijenis,,,da te sad ne podsticem na kriminal, pa cu ti reci da je legalno carinjenje motora oko 100-150e,,,nadjes nekog nadrkanog tdi 92 god, mislim da nisu vise od 400-500 e,,,,
e sad da li vrijedi to sve uloziti u auto, vidi,,,,ja bi to prodao i uzeo nesto drugo,,,
eh kad rece benzinac,,,,kod dizela postoje boljke, pumpa dizne i grijaci,,,i jako rijetko se ispoljavaju ako je motor bar jednom mjesecno imao cast da ugleda lice vlasnika koji mu provjeri ulje vodu i dr,,,i velika boljka ako su ko moj drugar uzeo golfa, vozio 2(zamislite dvije) godine, zakucao mu motor, i kad su ga pitali kad je mijenjao ulje,,,,on je konstatovao da je dobio neku karticu na kojoj je nesto pisalo za ulje,,ali je izgubio, pa nije htio da ceprka nista, tragedija....haubu nije otvorio.
A problemi sa benzincima, uh, kablovi svjecice razvodna kapa , raz ruka, platine, bobina, svjecice, karburator, haos,,,,,njih kako god odrzavali uvijek znaju da iznenade sa po nekom gluposti