@dzonibgd
Hvala ti na informacijama i savetu. Nemam nameru da odjednom potrosim mnogo para na ovo. Mislio sam da prvo stavim veci glavni cilindar i kvalitetne plocice i ova pancirna creva koja je Desmo pomenuo, pa kad odvojim jos malo para za bacanje onda i neke kvalitetnije diskove ali ne i obavezno vece od fabrickih.
@Desmo
Zabole me glava od citanja
. Dobar tekst. Razmisljao sam ja o tome da ce nesto da se iskundaci ako samo napred stavim vece diskove i klesta a pozadi ostavim ove koje su sad, i u ovom tekstu sam i dobio objasnjenje kako i zasto. Nisam ovde to napomenuo, ali sam planirao i pozadi da zamenim diskove i klesta. Npr. ako bih stavljao klesta i diskove od S3 ili TT-a kako RallyeG60 predlaze, onda bih na sva 4 tocka stavio klesta i diskove od S3 ili TT-a. Tako bi valjda sve bilo ok.
@gedora
Da li tvoj komentar znaci da ako imam ABS pumpu onda nemam gl. kocioni cilindar, ili znaci da je zbog te ABS pumpe nemoguce skarabudziti drugaciji gl. kocioni cilindar od ovog koji je sada na autu?
@archi
Trenutno na kolima imam Continental ContiWinterContac TS 830. Di ces bolje?
Momci hvala na odgovrima i savetima. Sada vec odprilike znam sta cu da odradim pa cu vam javiti utiske. Najverovatnije cu da odradim i neko malo testiranje (kociona sila na valjcima, zaustavni put...) pre i posle prepravki pa cu imati i konkretne brojke za poredjenje, a ne samo subjektivan osecaj.