Caos ekipo, predstavljam vam moju sesticu GTI.
Godiste: 2011
Trenutna predjena km: 154500, uvezena u Srbiju sa 67k km.
Tockovi:
- Leto: Ultraleggera HLT 19"
- Zima: R8 kopije 18" + distanceri (videcu dal cu ostaviti ove ili menjati za neke BBS ili druge zanimljive felne)
Menjac: Manual
Zastita: Cobra alarm+blokada motora, zeder, izmesten obd.
Odrzavanje: Kod Dzagica uglavnom, za neke osnovne stvari mahom odem do servisa gde sam Honde odrzavao.
Automobil sam kupio od drugara, njemu je trebao veci zbog dece i psa, pa je presao na Q7 a ja nisam mogao da dopustim da auto ode na oglas, pa sam neko vreme vozio Civica i Golfa, kako mi dune dok kolega nije kupio Civica. Generalno mnogo vremena i novca ulazem u kola, mehanika mora da bude sto novija i cim se nesto cuje (npr kao kvacilo sto je pocelo al mi je receno da moze jos 30-40k da predje) menjam. Primeticete da je svasta nesto menjano u kratkom roku (pumpa visokog, pumpa u rezervoaru, vakum pumpa itd), to je bukvalno jer je iskocio check engine za pumpu visokog, pa sam ujedno zamenio sve oko iste.
Pored mehanike, volim da radim na izgledu auta:
- Rieger prednji lip
- Rieger difuzor
- Osir spojer
- Sabljice nalik MK7 Gti
- Golf 6R sajtne
I jos neke sitnice
Performanse nisam dirao, motor je fabrika, malo me je strah da se petljam sad s tim, ocekujemo prinovu pa da bude sto sigurniji, kasnije cu verovatno uzeti igracku neku i spremiti za traku (mozda i ovog ako ostane kod mene a ja uzmem neki prostorniji auto), kad za to dodje vreme. Mozda preterujem i verovatno mu kvalitetni mehanicki delovi + dobro odradjena mapa ne bi stetili za daily voznju, ali hajde, ovako mi je 'mirnija' glava. Vozio sam TypeR pa sad GTI, zanimljiv mi je skroz auto. Sigurno ce biti kod mene jos godinu dana, jer nista sem 7R mi (trenutno) nije zanimljivo ili vredno doplate, a da nije oko ili preko 30k eur (A5 2.0 TFSI quattro, FK8 TypeR, Golf 7R...) u slucaju da ostajem na jednom autu + zenin auto, dok u slucaju da uzimam veci porodicni (dzipce neko ili limuzina do 180tak ks), igracka dolazi u obzir pa bih tu verovatno zadrzao GTI (vecno predpostavljam

) .
Izduvni sistem je radjen kod pirketa i ima sound control, dugme je instalirano ispred menjaca(kod Kacimbasa ovaj detalj), ujedno i jedino slobodno dugme u tom redu. Od opreme sam dodao sta je falilo kao sto su tempomat i sva 4 podizaca (nekako je prvi vlasnik uspeo da iz opreme skloni zadnje podizace, al zato je stavio da se auto sam parkira

).
Ambijentalno kod nogu imam fabricko, ali sam kod Kacimbasa dodao led napred i kod nogu putnika koji sede pozadi, da sam kontrolisem intenzitet i boju. Takodje, odradjena je zamena svetla dugmica, led belo i crveno su boje, u zavisnosti dal je aktivno ili ne (npr klima, mod voznje itd).
Volan je mix karbona i alkantare + izmena oblika volana. Radjen je kod Budzevine i ispao je bas po mom ukusu. Ja sam dodao jos neke lazne karbon detalje cisto da upotpunim tematiku i svidja mi se za sad, skida se za 2min sve ako mi dosadi.
Sve sta radim na autu, zapisujem u google sheets, vise o onome sta sam naveo u tekstu iznad imate na linku sa ulaganjima u GTI (ukoliko sam nesto zaboravio da pomenem, tu je):
-
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1SMitLf3BSCBWxF0t698qKXXoypRjRCUMoEY-VQzSFt8/edit?usp=sharingDa ne duzim jos mnogo, ionako mislim da sam se previse raspisao, evo par fotki:

