Vozim jettu II, 1.8gl, imam monopoint ubrizgavanje, i benzin-gas.
problem koji mi se javio je sledeci> ler gas radi neravnomerno, cas ide cas koci, i na benzinu i na gasu mi trosi jedno 12l, sto mislim da je mnogo... Nema ni neko ubrzanje, ni neku posebnu brzinu (jedva ga poteram do 110)!!! a slozicete se svi da 90ks treba da cima i da ide., a valjda i manje da trosi.
Nije mi motor produvao, a i suv je.
i tako, trazio ja, kontaktiram nikolu, i covek mi za sat vremena resi problem koji me muci od kad sam ugradio plin
majstore!!!!
sta smo sve uradili> prvo me posavetovao da promenim monopoint i da stavim obican karburator, (i da, ne napomenuh da sam presao 290.000).(koji nisam jos nasao ali ga trazim, ako neko zna gde da ga nadjem, neka mi se javi).
proverimo protok vazduha, i gle cuda: majstor koji je ugradjivao plin je skroz zatvorio protok, znaci i prednju i zadnju klapnu
tako da smo PRVO: oslobodili sve klapne.
dalje proverimo ugao predpaljenja, pa smesu i tako redom.
E sad, u cemu je razlika od ostalih majstora koji mi gledali sistem ubrizgavanja: Nikola ima pistolj za merenje predpaljenja sa displejom za broj obrtaja, a istovremeno meri i sam ugao predpaljenja!!! Znaci, nema nista napamet
Predjosmo na smesu i tu se ja malo iznenadih: covek je merio izduvne gasove i na osnovu toga regulisao smesu na TNG uredjaju, sto ja nisam video ni kod jednog majstora, svi ostali to rade na @uvo@, pa kako ispadne.
kad zavrsismo rece mi on da napravimo jedan krug, i ljudi necete verovati.... kao da sam vozio drugi auto,
ova dva dana ne izlazim iz auta, presao sam nekih 800km, na plin, i jos mi auto ide (a boca mi je 80l - pa vi sami izracunajte)
Moram MNOOOOGO da pohvalim Nikolu, jer je covek STVARNO majstor za te stvari