Autor Tema: MPI i SPI sisemi ubrizgavanja benzina - njihovi problemi i otklanjanje  (Pročitano 9360 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: MPI i SPI sisemi ubrizgavanja benzina - njihovi problemi i otklanjanje
« Odgovor #20 poslato: Mart 06, 2014, 10:51:31 posle podne »
Vazi druze!!

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: MPI i SPI sisemi ubrizgavanja benzina - njihovi problemi i otklanjanje
« Odgovor #21 poslato: Mart 11, 2014, 10:33:16 pre podne »
                 Napisao tedy: " u piitanju je golf 3 gti 16v radi na ler kad se stisne kvacilo  da se ubaci u brzinu  automacki se gasi sto mu moze bit ? "

Odgovor:

                 Tedy, po tvom postu, da se zakljuciti da imas problema sa masama. Na bloku ( jako vidno mesto ), ili na sasiji, ima nosac u obliku ceslja. Na tom nosacu su prikaceni kablovi - mase, trebalo bi otkaciti te kablove i skinuti taj nosac. Ocstiti ga sa finom smirglom, osistiti i stopice na kablovima. Ako si u mogucnosti nosac kalaisati sa dobrim letkonom i kalajem. Sve vratiti na svoje mesto i posao je gotov.

                                                                                                                                                                                                                                 majstor1 

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: MPI i SPI sisemi ubrizgavanja benzina - njihovi problemi i otklanjanje
« Odgovor #22 poslato: Mart 26, 2014, 05:04:41 posle podne »
svaka cast dobri veoma poucna i korisna tema.
ako nije problem da nam u sklopu ove teme napises nesto vise o principu rada K-JET i KUGELFISCHER ubrizgavanja. 

Odgovor:

                                      Bosch K-Jetronic, predstavlja sistem kontinualnog ubrizgavanja goriva sa mehanicko-hidraulicnom regulacijom. Ovde se ubrizgavanje goriva vrsi pojedinacno za svaki cilindar. Dizne su postavljene na usisnim kanalima ispred usisnog ventila.

                                     Gorivo se iz rezervoara, posredstvom spoljne pumpe koja ostvaruje pritisak goriva od oko 5 bar-a, doprema do akumulatora goriva ( memranskog je tipa sa oprugom, zadatak mu je da odzi izvesno vreme pritisak goriva u sistemu ). Gorivo pod pritiskom uz pomoc instalacije dolazi do filtera goriva i nastavlja do razvodnika kolicine goriva ( u narodu odomacen naziv  K-aglava ).
                                    Razvodnik kolicine goriva vrsi doziranje i razvodjenje goriva uz pomoc instalacije, pod pritiskom do samih dizni-brizgaca. Kod ovog sistema ubrizgavanja goriva treba naglasiti, da je rad brizgaca cisto hidraulicko. Iglica koja zatvara mlaznicu se pod dejstvim pritiska goriva od 3,5 bar-a otvara.
                                    Kada pritisak goriva opadne ispod pritiska otvaranja iglice ( na primer hoce te da ugasite motor ), iglica se zatvara i sprecava isticanje u usisnu granu. Kod ovih sistema, imamo diznu hladnog starta motora ( sauha ), koja je snabdevena el. ventilom. Napon od 12V dobija se preko vremenskog termo prekidaca.
                                    Za sada toliko, ako je potrebno sire objasnjenje ovog starog sistema, nastavicu.                       majstor1

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: MPI i SPI sisemi ubrizgavanja benzina - njihovi problemi i otklanjanje
« Odgovor #23 poslato: April 12, 2014, 05:20:35 pre podne »
za FSI motore, sistem ubrizgavanja goriva:
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_334_d1.pdf

Za 1.4 i 1.6 FSI sa lancem

http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_296_d1.pdf


Na Engleskom . . .
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: MPI i SPI sisemi ubrizgavanja benzina - njihovi problemi i otklanjanje
« Odgovor #24 poslato: April 18, 2014, 07:01:53 posle podne »
                                                 Izvini nemanja7 :46, sto ti nisam na drugi deo pitanja odgovorio. U principu, ako se sa autom u toku godine dosta prelazi, isplati se ugradnja plina clap. Znam za vlasnike auta - musterije, koji su za sest meseci odplatili plinski sistem lost006. U toku kalendarske godine, dolaze tri puta na na zamenu ulja i kontolu kako plinskog tako i benzinskog sistema ubrizgavanja goriva.
                                                                                                                                                                                                                  majstor1                                 

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: MPI i SPI sisemi ubrizgavanja benzina - njihovi problemi i otklanjanje
« Odgovor #25 poslato: April 18, 2014, 07:55:02 posle podne »
kod brizganja i sistema k-glave , meni nije jasan ovaj termin hidraulicno , u kom to smislu mislis ?
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: MPI i SPI sisemi ubrizgavanja benzina - njihovi problemi i otklanjanje
« Odgovor #26 poslato: April 18, 2014, 09:14:17 posle podne »
                                Milane, rad ovih dizni, je isti kao kod starih dizela. Kad se u samoj dizni stvori takav pritisak ( u ovom slucaju 5 bara i vise ), sam pritisak savladjuje oprugu u dizni. Iglica, koja dihtuje da gorivo ( u ovom slucaju benzin ) neistice nekontrolisano, se pomera unazad i oslobadja ( hidraulucki pritisak goriva ) prolaz gorivu. Kad pritisak spadne, opruga gura iglicu napred, zatvara se prolaz gorivu, koje prestaje da izlazi iz dizne. U vidu fine magle.

Van mreže regenius

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Lokacija: svilajnac
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: jetta
monopoint na jetti II
« Odgovor #27 poslato: April 25, 2014, 10:51:47 pre podne »
Vozim jettu II, 1.8gl, imam monopoint ubrizgavanje, i benzin-gas.
problem koji mi se javio je sledeci> ler gas radi neravnomerno, cas ide cas koci, i na benzinu i na gasu mi trosi jedno 12l, sto mislim da je mnogo... Nema ni neko ubrzanje, ni neku posebnu brzinu (jedva ga poteram do 110)!!! a slozicete se svi da 90ks treba da cima i da ide., a valjda i manje da trosi.
Nije mi motor produvao, a i suv je.

i tako, trazio ja, kontaktiram nikolu, i covek mi za sat vremena resi problem koji me muci od kad sam ugradio plin   clap clap
majstore!!!!
sta smo sve uradili> prvo me posavetovao da promenim monopoint i da stavim obican karburator, (i da, ne napomenuh da sam presao 290.000).(koji nisam jos nasao ali ga trazim, ako neko zna gde da ga nadjem, neka mi se javi).
proverimo protok vazduha, i gle cuda: majstor koji je ugradjivao plin je skroz zatvorio protok, znaci i prednju i zadnju klapnu  bonk
tako da smo PRVO: oslobodili sve klapne.
dalje proverimo ugao predpaljenja, pa smesu i tako redom.

E sad, u cemu je razlika od ostalih majstora koji mi gledali sistem ubrizgavanja: Nikola ima pistolj za merenje predpaljenja sa displejom za broj obrtaja, a istovremeno meri i sam ugao predpaljenja!!! Znaci, nema nista napamet

Predjosmo na smesu i tu se ja malo iznenadih: covek je merio izduvne gasove i na osnovu toga regulisao smesu na TNG uredjaju, sto ja nisam video ni kod jednog majstora, svi ostali to rade na @uvo@, pa kako ispadne.

kad zavrsismo rece mi on da napravimo jedan krug, i ljudi necete verovati.... kao da sam vozio drugi auto,

ova dva dana ne izlazim iz auta, presao sam nekih 800km, na plin, i jos mi auto ide (a boca mi je 80l - pa vi sami izracunajte)

Moram MNOOOOGO da pohvalim Nikolu, jer je covek STVARNO majstor za te stvari  tapsac
 tapsac


« Poslednja izmena: April 25, 2014, 11:48:37 pre podne od strane Modus »

Van mreže dobri nikola

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 272
  • Lokacija: Svugde
  • Karma: +35/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ljuta mahina
Odg: MPI i SPI sisemi ubrizgavanja benzina - njihovi problemi i otklanjanje
« Odgovor #28 poslato: April 26, 2014, 10:12:32 pre podne »

                                     Hvala regenius- e  tapsac, mnogi " majstori " pokusavaju da poprave stare i nove sisteme ubrizgavanja goriva, a da ni neznaju kako taj sistem radi. Iz kojih delova je sastavljen i cemu svaki deo u sistemu sluzi.
                                     Ja sam po struci automehanicar  :46, ali sam u zadnjih dvadeset godina ( po nagovoru svojih prijatelja ) poceo da radim samo sisteme ubrizgavanja goriva. Morao sam i alat da prilagodim novim potrebama ( nabavka mernih uredjaja ), zatim sam nabavljao kompetan repromaterijal ( rezervne delove ) i krenuo u ozbiljan rad.

                                     Koji auto vozis milan_b mk1? Da li u se u tvom autu nalazi Bosch K-Jetronic ili neki drugi sistem ubrizgavanja goriva?

TTS

  • Gost
Odg: MPI i SPI sisemi ubrizgavanja benzina - njihovi problemi i otklanjanje
« Odgovor #29 poslato: April 26, 2014, 10:37:41 posle podne »
Po tvom postu Reginus,ja ne mogu zaključiti ništa drugo nego da si malouman! Skinuti ubrizgavanje i staviti karburator,to za mene može samo budala. Da su karburatori neko dobro riješenje i danas bi se ugrađivali u auta. Da si imalo pametan,zaključio bi to i sam. Monopoint koji si ti imao na autu je 50 puta jednostavnije namjestiti od karburatora,ali za levata koji nema pojma o struji i ubrizgavanjima goriva,je to naučna fantastika. Taj tvoj auto na plin,može raditi i bez karburatora,samo mu treba neki leptir da otvara protok,jer karburator nema veze sa mješanjem plina i zraka,jer plin samo prolazi kroz njega (znači dizne u karbu nemaju veze s plinom nikakve).
E,sad još jedno pitanje: Koliko ti je ovaj nazovi majstor platio da se učlaniš ovdje i hvališ ga?
Ja da sam umjesto tebe,tužio bi ga za to što ti je uradio,a ne hvalio ga ovdje. Sreća pa su ga ljudi provalili,pa to niko ne uzima za ozbiljno,jer lik očigledno nema posla (a kako radi nije ni čudno),pa pokušava ovdje da nafata levate poput tebe,i da im skida ubrizgavanje,a ugrađuje karburatore. Samo on i čuveni MIĆO VARNICA to rade,ostali voze na injection!

Toliko od mene,post če obrisati,kao i svaki koji sam napisao i u kojem sam iznio istinu o ovom dunđer majstoru iz Pančeva,koji nezna ni koje sijalice idu u glavne farove njegovog sopstvenog auta,a kamo li šta drugo.