Autor Tema: Golf 4 1.8T  (Pročitano 66115 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #300 poslato: Novembar 26, 2015, 07:15:09 posle podne »
I odakle znas da je dovoljno za genericku stage mapu koju neki magarac u spavacoj sobi  pravi  bez da vidi motor ili bilo koji parametar od njega i uz to  je presao xxxxxx km?
Na osnovu cega moze da zna da je dovoljno obajasni mi majke ti da konacno skontam kako znaju da je dovoljno bez da prati rad motora na 6500 obrtaja npr.?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #301 poslato: Novembar 26, 2015, 07:28:21 posle podne »
maks,mozda sam i lupio ko sto kazes,a konkretno sam reko iz svog licnog iskustva i prakse kako se auto ponasa na +40 i na+10 ili +15 stepeni, a vozio jako dugo i atmosverca i turbo u fabrickom stanju i nabudzenog,konkretno 1.8t. a i nisam jedini koji je primetio tu razliku  ;)  :26

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #302 poslato: Novembar 26, 2015, 07:32:22 posle podne »
Verovatno je to neki subjektivni osecaj ili je nesto crklo na njemu bilo,jer ne verujem da bi svabe to previdele obzirom da je taj motor bio na test stolu i u africkim i sibirskim uslovima bar po 1000 motor casova,a i da u bosch u ili siemesu(ko vec pravi elektroniku) rade nekvalifikovani radnici na mestima inzinjera :46
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže DraganUS

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3 1.8t AWP
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #303 poslato: Novembar 26, 2015, 07:39:25 posle podne »
I odakle znas da je dovoljno za genericku stage mapu koju neki magarac u spavacoj sobi  pravi  bez da vidi motor ili bilo koji parametar od njega i uz to  je presao xxxxxx km?
Na osnovu cega moze da zna da je dovoljno obajasni mi majke ti da konacno skontam kako znaju da je dovoljno bez da prati rad motora na 6500 obrtaja npr.?

Evo reci mi da li si video kod nas da neko stavlja sirokopojasnu 0-5v sondu na starijim automobilima koji imaju uskopojasnu sondu da meri AFR pri mapiranju? Retko ko, koliko sma video i pricao sa ljudima izmere kola pre mapiranja, strpaju mapu izmere dobitke i to je to.

Reci mi sta se sve radi na stage1 mapi okvirno? Stage1 mape su ti toliko lagane za napraviti da je smesno i nije potrebna velika filozofija.
Kod kola koji imaju sirokopojasnu sondu kao i map senzor je jos lakse napakovati mapu jer imas uvid u parametre.
Sta vise pola ljudi ovde koje rade mape samo roknu 10% na mapu goriva i mapu paljenja. Da ne pricam o tome kako flashuju software od passata na leona, nekad povecaju gorivo da kola ostavljaju crni trag na putu pri punom gasu, itd... Pola ljudi ovde voze kola koja uopste nisu spremna ni za stage1, a kamoli za stage2 mape.

Evo reci mi kako AGU motor vidi pritisak koji kao sto znas nema map senzor i ima uskopojasnu sondu.
Da se razumemo nisam expert u ovome.



Verovatno je to neki subjektivni osecaj ili je nesto crklo na njemu bilo,jer ne verujem da bi svabe to previdele obzirom da je taj motor bio na test stolu i u africkim i sibirskim uslovima bar po 1000 motor casova,a i da u bosch u ili siemesu(ko vec pravi elektroniku) rade nekvalifikovani radnici na mestima inzinjera :46

Stani sec, ovo je tvoj odg na konstataciju pekara da se auto ponasa drugacije na -10 i +40C?  Ako je tako onda po tvom kola ne treba da imaju IC?
« Poslednja izmena: Novembar 26, 2015, 07:43:21 posle podne od strane DraganUS »

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #304 poslato: Novembar 26, 2015, 07:41:07 posle podne »
Sa ovim se mogu složiti sa pekarom.ja sam i na g60 se osjetio ogromnu razlika ljeto zima a na ovome još više posto je ovdje mali orginalni intercoler.

Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk


pekar

  • Gost
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #305 poslato: Novembar 26, 2015, 07:42:49 posle podne »
@ madmax 81
 lollol legenda si majke mi, popodne u 15h nesto crklo a uvece se samo od sebe popravilo thumbup
nego necu da gusim coveku temu
 @RallyeG60   izvini brate za off  :26
« Poslednja izmena: Novembar 26, 2015, 07:49:53 posle podne od strane pekar »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #306 poslato: Novembar 26, 2015, 07:48:55 posle podne »
Stavi je u zavrsetak auspuha  ako nema negde drugo i prikljuci je u lap top prosto kao pasulj eto kako se koristi pa mu kaze kakav je odnos u svim rezimima,i posle je skine naravno jer mu ne treba vise kad obavi posao kako treba.
Zato sto je ne koriste zato i prave takve mape i dobijaju dijagrame snage kao EKG.

Pritisak i ne mora da vidi jer preko maf a preracuna ko zna da koristi programe i opet uz tu sondu prekontrolise,a moze da koristi i n75 ventil npr.kao orijentir.
Ta stage copy paste cuda su sarena laza prijatelju,bez live mapiranja, sirokopojasne sonde knock slusalica nema nema leba i preciznosti ;)


Pekar jel onda u 15h popodne ima 122ks a uvece u 21 stvarnih 150 i jel pravljen da se upotrebljava u odredjenom rasponu temperature napolju npr. od 15 do 20h i jesi li probao nov takav auto pa da znas da ga zaza spoljna temperatura? pop1

« Poslednja izmena: Novembar 26, 2015, 07:51:13 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #307 poslato: Novembar 26, 2015, 07:52:56 posle podne »
Max imao sam ponudu tu od jednog covjeka za mapu.znači on mapu šalje u sls i oni odrade,on je meni ucita i stavi mi siroko pojasnu sondu da  vozim na njoj dok on opet ne bude tu.Kad dodje opet iscita iz sonda šalje podatke u sls oni popeglaju sta treba i on završi meni posao.
Mene zanima dali se tako da napravit posao bar u priliku

Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk


Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #308 poslato: Novembar 26, 2015, 07:56:16 posle podne »
Moze ako je posten covek pa izvadi log ove sa voznji i ako stignu na pravu adresu da poprave.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže DraganUS

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3 1.8t AWP
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #309 poslato: Novembar 26, 2015, 08:06:27 posle podne »

Stavi je u zavrsetak auspuha  ako nema negde drugo i prikljuci je u lap top prosto kao pasulj eto kako se koristi pa mu kaze kakav je odnos u svim rezimima,i posle je skine naravno jer mu ne treba vise kad obavi posao kako treba.
Zato sto je ne koriste zato i prave takve mape i dobijaju dijagrame snage kao EKG.

Pritisak i ne mora da vidi jer preko maf a preracuna ko zna da koristi programe i opet uz tu sondu prekontrolise,a moze da koristi i n75 ventil npr.kao orijentir.
Ta stage copy paste cuda su sarena laza prijatelju,bez live mapiranja, sirokopojasne sonde knock slusalica nema nema leba i preciznosti ;)
[/quote



Upravo tako kao sto si napisao. Samo mislis da ce ocitavenje biti verodostojno/isto ako je stavi na zavrsetak auspuha ili ako je stavi gde fabrika stavlja sirokopojasnu sondu blizu turba?

Ajde mi molim te objasni kako preko N75 mozes da vidis koji pritisak turbo stvara ako nemas map senzor? ja koliko znam N75 ima radni ciklus(on/off)


Max imao sam ponudu tu od jednog covjeka za mapu.znači on mapu šalje u sls i oni odrade,on je meni ucita i stavi mi siroko pojasnu sondu da  vozim na njoj dok on opet ne bude tu.Kad dodje opet iscita iz sonda šalje podatke u sls oni popeglaju sta treba i on završi meni posao.
Mene zanima dali se tako da napravit posao bar u priliku

Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk

Sto bi ti stavljao sirokopojasnu sondu kad je vec imas ugradjenu u kola. Nemoj da ti prodaju maglu.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #310 poslato: Novembar 26, 2015, 08:17:25 posle podne »
E bas taj ciklus on off a to u kompu podesis pa kad otvori wg znas da ima recimo 1 bar a ono izmedju linearno raste pa to programa preracuna.
Ocitavanje ce biti svuda isto samo ako auspuh nije supalj ne brini nista se ne izgubi u auspuhu kad je citav.
Da te opet napomenem da je ta u autu namenjena za eko sranja i standarde da prati nivo co2 pa zato nije verodostojna.
Nije ovo moja filozofija nego mi je objasnio profesionalac koji mapira auta od 1000+ks

Alo decko ne nagovara niko njega da kupuje tu sondu vec da mu je ko bude radio mapu postavi i ocita.Kod normalnih cipera to je sastavni alat kao i lap top pusti ti nase strucnjake  ;)
« Poslednja izmena: Novembar 26, 2015, 08:18:57 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #311 poslato: Novembar 26, 2015, 08:18:03 posle podne »



Pekar jel onda u 15h popodne ima 122ks a uvece u 21 stvarnih 150 i jel pravljen da se upotrebljava u odredjenom rasponu temperature napolju npr. od 15 do 20h i jesi li probao nov takav auto pa da znas da ga zaza spoljna temperatura? pop1


zasto tvoj veliki prijatelj i ucitelj  boba motorsport  vecinu testiranja merenja vremena,snimanja brzinometra i sto sta jos obavlja nocu,i zasto pre obaranja rekorda onoliko hlade onaj intercooler? mora da je i njima nesto crklo misli1
a sa ovim ,jesi li vozio nov auto pa da znas,  :58

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #312 poslato: Novembar 26, 2015, 08:27:06 posle podne »
Ne racunaj ti bobu ono ima 1200ks i kamionski turbo i ne hladi ga ledom vec ima ledeni ic koji se hladi ledom i vodom iskljucivo,mora jer se na etanol vise greje turbo i motor;) Sta mislis strucnjak zasto mu je onda usis na turbini iznad izduvne grane i nema cold air cooler ako mu smeta vanjska temperatura  lollol
Nocu valjda obavlja jer ide par sec do 200kmh pa valjda zbog manje saobracaja nocu i divlja po civilnim putevima,ali zato rezultate postize danju pa ti ta teorija pada u vodu.
Raspitaj se malo i ne lupaj kao otvoren prozor.
Na svakom autu se cooler hladi na neki nacin dal vazduh led co2 ili voda i to ne menja cinjenicu da kakav god vaduh udje u kompresor on ga zagreje kako god okrenes,jer da nisi spavao u skoli na casovima fizike naucio bi da kada se bilo koji gas sabija dolazi do njegovog zagrevanja.
Meni jeste ucitelj jer od onakvih brate ima sta i da se nauci za razliku od padobranaca koji valjaju nebuloze po forumima o tuningu,a pri tome ne znaju ni princip rada ni glavne delove sus motora  :46
« Poslednja izmena: Novembar 26, 2015, 08:30:06 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

pekar

  • Gost
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #313 poslato: Novembar 26, 2015, 08:34:55 posle podne »
a jbg. ja sam pekar po struci, ne mogu svi kao ti max biti nacitani u svim branzama i prosipati pamet ovde :26

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #314 poslato: Novembar 26, 2015, 08:39:28 posle podne »
Drzi se onda bureka i pite i ne brini a ja ti mogu poslati moju diplomu da vidis da se u njoj pominju motorna vozila  :46
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže TuTwagen

  • VW Početnik
  • Poruke: 117
  • Age: 38
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 Jubiläum
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #315 poslato: Novembar 26, 2015, 08:56:10 posle podne »
Slazem se sa pekarom i ostalima sto se tice IC jer kad je hladnije auto ide bolje i cak sam snimao ljeti i zimi ubrzanja ima male razlike,jer su na mk4 bas mali ic-ovi i brzo ih turbo ugrije,ko nije probao mogu ga uvjeriti u to,a sto se tice dizni na markovom golfu 100% su orginalne i kao sto dragan rece 316 ccm su na 3bar a na 4 sigurno preko 350ccm,i auto kad se vozi na malim obrtajima kroz grad osjeti se lagano da se ponekad zalije gorivom,trzucka i moze se vidjeti ponekad crni dim od goriva,tako da ta prica da su dizne slabe pada u vodu to ti mogu reci odmah,na autu je mapa genericka GIAC koju koristi pola amerike u vag grupaciji i mislim da se ne prave u nekoj sobi vec da to radi cijeli tim ljudi koji nesto znaju,pouzdana je sigurno jer auto ide ko grom cijeli vijek a ima sad blizu 250 000km i nikad nije nista otislo od te "siromasne smjese",jedina stvar moze biti da je u medjuvremenu od kad je auto otislo od mene nesto sa diznama sjebalo ili se zaprljale sta vec,a auto nema katalizator vec samo cijev fi76 od turba do nazad (i lonce naravno) i prva sonda je zavijena u tu cijev a druga sonda je zavijena u jedno malo L koljeno koje je zavijeno u cijev tako da mjeti manju vrijednost i ne gori greska motora, e sad moze li biti do toga neznam jer ja sam to tako stavio i tako vozio sigurno2 god bez problema,ja bi poceo od lambda sonde mozes jer sam je i ja vec bio mjenjao bas iz toga razloga sto nema cat

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #316 poslato: Novembar 26, 2015, 09:11:50 posle podne »
Ama pekar lupa o atmosferskoj temperaturi,druga je stvar sto kompresor greje vazduh dok ga sabija.
Ic jeste mali ali tek kad se podigne snaga i pritisak turba,a za standardan auto nema sanse da su u fabrici to prevideli.

Ako su dovoljne dizne i mapa dobra onda nema razloga da mu bude siromasna smesa,pod uslovom da ne prepunjava.
Znaju oni da naprave osnovnu mapu ali to nije precizno jer nema podataka od motora,jer se ne ponasa svaki bas isto i nije u istom stanju.Valjda se razumemo po tom pitanju?

Moze li da se desi da ima dovoljno goriva do 4000 rpm kad se vozi a da mu fali kad krene 5500 i dalje?

Javice gazda kad otkloni kvar do cega je bilo.
« Poslednja izmena: Novembar 26, 2015, 09:18:58 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže TuTwagen

  • VW Početnik
  • Poruke: 117
  • Age: 38
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 Jubiläum
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #317 poslato: Novembar 26, 2015, 09:26:39 posle podne »


Javice gazda kad otkloni kvar do cega je bilo.
[/quote]
bas tako,ma mapa je sigur dobra  to ne treba dirati,a da auto je to vuklo jako dobro do 5500-6000okr sto je zacudjujuce  sa tako malim turbom sto mozes vidjeti na videu,ali nadam se da ce to kolega uskoro rijesiti pa cemo se poslje smijati sta je bilo u pitanju...

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4818
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #318 poslato: Novembar 26, 2015, 10:49:13 posle podne »
Sa ovim se mogu složiti sa pekarom.ja sam i na g60 se osjetio ogromnu razlika ljeto zima a na ovome još više posto je ovdje mali orginalni intercoler.

Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk



promjena temperature i gustoce atmosverskog zraka se osjeti cak i na mk5 gti. uverio se vise puta. jos od g60 pa do dana danasnjeg. osjeti se na atmosverskom motoru a kamoli ovim sa kompresorima. a ovaj auto neka banalna sitnica sex
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #319 poslato: Novembar 30, 2015, 01:00:47 posle podne »
Dok ne dodje frend iz njemacke i pocmemo rjesavati ovo o cemu smo pisali zadnjih par stranica evo par slikica da nebi mislili da golf i dalje ne nabire kilometre driving
Za vikend smo bili u Splitu na posljednjem susretu i partyu u ovoj godini.Posto nam je veci dio ekipe bio na svadbi u subotu isli smo u malo manjem broju nego inace,nas 10 sa 3 auta.

Kazu da je bilo odlicno,ja se malo u magli sjecam nekih pojedinosti pa evo koja slika.Nismo nista puno slikali posto smo se po dolasku odmah uhvatili cheers






I par slika od nedjelje poslje nepuna 2h spavanja i laganog povratka kuci magistralom uz more





« Poslednja izmena: Novembar 30, 2015, 01:07:08 posle podne od strane RallyeG60 »