Autor Tema: Golf 4 1.8T  (Pročitano 66124 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Blasted Street

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 213
  • Lokacija: Pozarevac
  • Karma: +6/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf MK IV
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #280 poslato: Novembar 24, 2015, 08:49:13 posle podne »
Bice ovo ljuta masina kada se sve ovo zavrsi :D

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4818
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #281 poslato: Novembar 24, 2015, 09:09:30 posle podne »
skini dizne od brata pa probaj. bar nemoras po selu trazit i kupovati

http://www.connecoil.ba/ciscenje_dizni.html

evo u Sarajevu, a mora biti i u Hercegovini negdje, ako nista poslji busom ja odradim i opet busom nazad

evo i u Mostaru

http://testing-centar.com/Menu/Ciscenjeinjektora.aspx
« Poslednja izmena: Novembar 24, 2015, 09:24:48 posle podne od strane PaulGT »
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže DraganUS

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3 1.8t AWP
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #282 poslato: Novembar 24, 2015, 11:58:35 posle podne »
Veruj da nije ako ti je siromasna smesa,a u tom remapu ti najverovatnije lezi problem siromasne smese, naravno zbog toga sto su ti trenutne dizne nedovoljnog protoka goriva.
Obzirom da taj motor ima veliki kompresioni odnos i uz to je jos mapiran mora imati veci kapacitet dopremanja goriva u motor od std.,tako da ti ne ginu vece dizne ako mu mislis dobro na duzi vremenski period.
Ne treba puno razmisljati sto se dizna tice,samo proveri koliki protok imaju one od TT ovog motora pa se zapitaj sam zasto ih je fabrika ugradila  :46

Da bi utvrdio jel stvarno siromasna ili nije treba ti videband sirokopojasna sonda da izmeris odnos vazduha i benzina u svim rezimima voznje

Koliko vidim njegov je `02 i da ima elektronsku klpanu i pedalu gasa sto bi znacilo da ti vec imas wideband sondu i da mozes preko vag coma da vidis AFR smesu. Ako ti nije tesko pogledaj broj sa ECU pa ces znaci vise.

Dizne od TT 225 su 386cc na 3bara i oko 450cc na 4baraimas EV6 i EV12, ne znam koje su kod tebe ali mozes i jedne i druge da stavis. kad bi menjao morao bi opet daradis mapu, ali ako je kod tebe ME7.5 treba da samo da iscitas mapu, promenis faktor za dizne i ucitas nazad pod uslovom ako samo hoces da zamenis dizne. Ako budes radio k04 turbo sa diznama  onda bi vec mogao da povecas snagu auto i to bi trebalo neki profi maper da ti uradi.

Tebi treba ovako nesto.

http://screencast.com/t/lHL8doNR8alQ

Van mreže TuTwagen

  • VW Početnik
  • Poruke: 117
  • Age: 38
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 Jubiläum
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #283 poslato: Novembar 25, 2015, 03:36:46 posle podne »
na autu je genericka GIAC mapa i 4 bar regulator stavljena u uSA i tako vozen sigurno 150 000tkm ili vise auto je uvijek ludo islo i nevjerujem da mu je malo goriva sto se mape tice,prije dizne ili pumpa prave sranje po mome misljenju ali moze biti svasta,mapa jeste malo agresivnija u odnosu na APR ili OCT mape

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #284 poslato: Novembar 25, 2015, 04:17:21 posle podne »
Ako je genericka mapa u pitanju to jos dodatno komplikuje stvar.
Znas li mozda za koliko je oktana radjena ta mapa?
« Poslednja izmena: Novembar 25, 2015, 04:24:50 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže TuTwagen

  • VW Početnik
  • Poruke: 117
  • Age: 38
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 Jubiläum
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #285 poslato: Novembar 25, 2015, 06:15:11 posle podne »
95 oktana

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #286 poslato: Novembar 26, 2015, 11:34:45 pre podne »
A nista pokušat ću onda skinuti sa bratovoga samo da ga uhvatim jedan dan a svoje ću pokušati odnijeti na ovo čišćenje pa da vidim hoće biti kakvog pomaka.
Madmax onda mi vjerovatno nema pomoći bez nove mape?I da kad smo kod goriva ja nisam u ovih god dana nalio u njega nista osim 98-mice.95 sam već davno prestao tankati i u g60 dok je još rallye bio živ.

Dragane pogledam broj sa ecu a čim stignem,u gužvi sam nekoj bio pa nisam stigao

Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk


Van mreže TuTwagen

  • VW Početnik
  • Poruke: 117
  • Age: 38
  • Lokacija: Mostar BiH
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 Jubiläum
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #287 poslato: Novembar 26, 2015, 01:30:55 posle podne »
Jos bolje sto sipas 98 nemoze naskodit ali kad se radi mapa 93 oktana i 95 moze imat 10-tak konja razlike zato bolje sto je 95

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #288 poslato: Novembar 26, 2015, 04:32:30 posle podne »
Ne bi on presao toliko km.da mu je siromasna smesa odavno bi bio sahranjen pogotovo ako ga ne stedis na gasu.
Moje je misljenje da ne mora da znaci da ti je smesa siromasna iz sledecih razloga.
1 ta sonda koju ima fabricki auto meri nivo co2 u izduvnim gasovima a ne odnos benzina i zraka i kao takva vise sluzi za ekologiju i one eko standarde emisije stetnih gasova,dok je sirokopojasna namenjenja striktno za merenje odnosa benzina i vazduha,i jedino pomocu nje pouzdano mozes utvrditi jel dobra smesa ili ne. Ako mislis da nisam u pravu pitaj bilo kog ozbiljnog cipera kakvu sondu koristi kad mapira auto da dotera AFR.kako treba.Smesa se izrazava kao odnos npr.14 prema 7 u normalnom rezimu voznje ,a na punom gasu zavisno od boosta ide 11 prema 6 ili 7  sve preko toga je siromasna,a ovo kod tebe je izrazeno u procentima i verovatno se odnosi na nivo co2 u gasovima
2.Smesa da ti je losa crkavale bi ti svecice svaki cas jer se istope elektrode na njima od detonacija u motoru i velike temperature koja se javlja u cilindru kao posledica samozapaljenja smese.
3 dizne da su ti prljave auto bi radilo  kao traktor a na leru,ne bi primao gas itd.,dok radi bi ga zalivao gorivom i dimio bi kao raspadnuti dizel.
4.u americi je glavni benzin od 92 ili 93 oktana tako da se te genericke mape uglavnom rade za tu oktansku vrednost.

Oktanska vrednost u gorivu oznacava gornju granicu pritiska koju benzin moze da istrpi pre nego dodje do samozapaljenja usled  pritiska.Vise oktana veca otpornost na detonacije a razlika u ks ne moze da se oseti izmedju onog od 95 i 98 oktana,ali u svakom slucaju sigurnije je po motor sipati onaj od 98 pogotovo ako je tuniran motor i vozi se momacki.

Stavi dizne malo veceg protoka ne moze mu skoditi izuzev sto ces onda mozes imati bogatiju smesu ali mu ne moze naskoditi kao siromasana

Problem kod tebe je sto je genericka mapa pa ne znamo za koliki kapacitet dizna je radjena i mozemo da nagadjamo jesu li dovoljne ili nisu...
U svakom slucaju ne bi bilo lose da vratis svu mehaniku u top stanje pa da kod nekog cipera prekontrolises AFR.cisto da znas.pa ako bude potrebe da covek popegla mapu goriva,jer je live mapiranje zakon.Ja bih tako uradio da sam na tvom mestu.

 
svaki turbak mnogo oseca kada je velika vrucina u odnosu na atmosferca,zato uvek primetis da ti auto bolje ide uvece nego preko dana na vrucini,jer je hladniji vazduh dosta obogaceniji kiseonikom te samim tim ima bolje sagorevanje i veci procenat iskoriscenja goriva pa samim tim i auto bolje ide, a najbolje je kada stavis veci IC i nakon voznje pipnes cev koja ide od turba na ulaz u IC ona vrela,a pipnes drugu koja ide iz izlaza IC u usis a ona laadna biggrin dosta mu znaci veci IC, za svecice,moguce  je to sto kazes, kod mene nisu bile bele vec tamnije boje,sad jebem li ga, proveri pumpu da nije oslabila pa u obrtaje joj opada pritisak...
@pekar
Za sta motoru sluzi senzor temperature usisanog zraka(IAT) ako ne sluzi da kaze kompu kad se promeni temp.vazduha da bi on korigovao paljnje i kolicinu benzina koji salje u cilindre,i za sta mu IC u svemu tome sluzi ako atmosferski vazduh utice na motor sa nadpunjenjem?
Ovo sto si lupio je vazilo za atmo.motore tipa onog u ladi specijalki sa mehanickim razvodnikom i platinama i karburatorom,a danas na ove EFI sisteme nema velikog uticaja jer i oni imaju senzore temperature vazduha i kad je citav sistem ispravan to radi kao sat i nista ne oseca i u africi i na zalatiboru kad se vozi  :26



« Poslednja izmena: Novembar 26, 2015, 04:39:05 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže DraganUS

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3 1.8t AWP
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #289 poslato: Novembar 26, 2015, 04:51:06 posle podne »


 
svaki turbak mnogo oseca kada je velika vrucina u odnosu na atmosferca,zato uvek primetis da ti auto bolje ide uvece nego preko dana na vrucini,jer je hladniji vazduh dosta obogaceniji kiseonikom te samim tim ima bolje sagorevanje i veci procenat iskoriscenja goriva pa samim tim i auto bolje ide, a najbolje je kada stavis veci IC i nakon voznje pipnes cev koja ide od turba na ulaz u IC ona vrela,a pipnes drugu koja ide iz izlaza IC u usis a ona laadna biggrin dosta mu znaci veci IC, za svecice,moguce  je to sto kazes, kod mene nisu bile bele vec tamnije boje,sad jebem li ga, proveri pumpu da nije oslabila pa u obrtaje joj opada pritisak...
@pekar
Za sta motoru sluzi senzor temperature usisanog zraka(IAT) ako ne sluzi da kaze kompu kad se promeni temp.vazduha da bi on korigovao paljnje i kolicinu benzina koji salje u cilindre,i za sta mu IC u svemu tome sluzi ako atmosferski vazduh utice na motor sa nadpunjenjem?
Ovo sto si lupio je vazilo za atmo.motore tipa onog u ladi specijalki sa mehanickim razvodnikom i platinama i karburatorom,a danas na ove EFI sisteme nema velikog uticaja jer i oni imaju senzore temperature vazduha i kad je citav sistem ispravan to radi kao sat i nista ne oseca i u africi i na zalatiboru kad se vozi  :26

Upravo tako, IAT senzor sluzi da bi paljenje povukao nazad i zastitio motor. Evo ti primera za koliko stepeni povlaci na 1.8t motoru kao sot se ovde raspravlja.

Jel ovde utvrdjeno da smesa ne valja na golfu ili sta, nisam citao temu o cemu se radi tacno.

Realno bilo bi dobro da uzmes vag com i uradis jedan pull, recimo trecom brzinom ili cetvrtom iz niskih obrtaja pa sve do redline-a. Preko vag-coma snimis sve sto ti treba i vidis sta ne valja na log-u.

« Poslednja izmena: Novembar 26, 2015, 04:53:45 posle podne od strane DraganUS »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #290 poslato: Novembar 26, 2015, 04:58:44 posle podne »
Prema boji svecica jeste siromasna ali je presao puno km.posle cipa pa je neverovatno da je toliko presao ako je stvarno siromasna.
Isto tako da je siromsna morao bi da deronira u visokim obrtajima a to bi osetili knock senzori pa bi komp. takodje retardirao paljenje a i gresku bi registrovao.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #291 poslato: Novembar 26, 2015, 05:59:11 posle podne »
Neću lupetati više nista napamet dok ne odradim ove stvari koje ste mi nabrojali.idućih dana ovaj frend što ima dijagnostiku se vraća iz njemačke i onda pogledamo ovo što se mogne preko vag coma i kacim ovdje da vidite stanje.
Madmax još jedna stvar što mi je ovako čitajući najviše zapela za oko je EGT,čitam da se on drastično povećava ako smjesa siromašna.A kod mene uz bijele svjecice grana i turbina se uzare da bude kao rasvjeta pod haubom.
Ja znam da je sve ovo lupetanje napamet ali želio bi napraviti baš ono što si rekao,mehanički ga vratit u top stanje.I onda se usudim ici dalje.Problem mi je što ja ovdje nemam gdje izmjeriti egt a sada se zaputiti negdje samo zbog toga mi glupo.Hocu odraditi sve što mogu ajmo rec ovako napamet i onda sjesti u auto i ici odradit mapu da sam miran.

I da još napomenem na ono gore,auto se stvarno ne žali.Ide odlicno i iskoristavam to do maksimuma,većinu vremena je puni gas.

I još što se dizna tiče negdje sam nabasao da su ove moje sa regulatorom od 4 bara negdje oko 340.
Onda možda neki optimum da trazim dizne od 360 na 3 bara i po potrebi nekad u budućnosti ako trebadne opet idem na 4 bara da ih podigne

I dali mi se isplati možda početi tankati 100 oktana u njega.Nema kod nas u gradu ali ima pumpa 15tak km od mene i ima li koristi ili bolje da ostanem na ovih 98 i tankam tu gdje jesam

Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk
« Poslednja izmena: Novembar 26, 2015, 06:02:21 posle podne od strane RallyeG60 »

Van mreže DraganUS

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3 1.8t AWP
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #292 poslato: Novembar 26, 2015, 06:11:01 posle podne »
Neću lupetati više nista napamet dok ne odradim ove stvari koje ste mi nabrojali.idućih dana ovaj frend što ima dijagnostiku se vraća iz njemačke i onda pogledamo ovo što se mogne preko vag coma i kacim ovdje da vidite stanje.
Madmax još jedna stvar što mi je ovako čitajući najviše zapela za oko je EGT,čitam da se on drastično povećava ako smjesa siromašna.A kod mene uz bijele svjecice grana i turbina se uzare da bude kao rasvjeta pod haubom.
Ja znam da je sve ovo lupetanje napamet ali želio bi napraviti baš ono što si rekao,mehanički ga vratit u top stanje.I onda se usudim ici dalje.Problem mi je što ja ovdje nemam gdje izmjeriti egt a sada se zaputiti negdje samo zbog toga mi glupo.Hocu odraditi sve što mogu ajmo rec ovako napamet i onda sjesti u auto i ici odradit mapu da sam miran.

I da još napomenem na ono gore,auto se stvarno ne žali.Ide odlicno i iskoristavam to do maksimuma,većinu vremena je puni gas.

I još što se dizna tiče negdje sam nabasao da su ove moje sa regulatorom od 4 bara negdje oko 340.
Onda možda neki optimum da trazim dizne od 360 na 3 bara i po potrebi nekad u budućnosti ako trebadne opet idem na 4 bara da ih podigne

I dali mi se isplati možda početi tankati 100 oktana u njega.Nema kod nas u gradu ali ima pumpa 15tak km od mene i ima li koristi ili bolje da ostanem na ovih 98 i tankam tu gdje jesam

Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk

Tebi da je smesa toliko siromasna on bi vec istopio to, tako da to sto kazes temperatura ide gore sa siromasnom smesom. Ako nije velika razlika u ceni sipaj 100okt, mada i 98okt je ok. Posto vidim da ti je glava skinuta, sto ne odes i pogledas koji ti je broj na diznama bice nesto 06A ili 0280... nadji taj broj i stavi oovde pa cemo znati koje su. Dizne od 350 su ti dobre za 250 - 270 ks, tako da ako imas te ne moras menjati. najbolje je da nadjes od Saab-a 9000 turbo i od te serije dizne jer odgovaraju a protok im je 349 i 364 na 3 bara.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #293 poslato: Novembar 26, 2015, 06:17:21 posle podne »
Ako su i lopatice turbine svetlo bele boje i ako se cesto usisja onda je smesa siromasna bez greske jer raste egt kao posledica toga.Egt nema sta da meris bzv,jer sve preko 700 stepeni je mnogo a na toj temp se ne usija turbo,sto znaci da je kod tebe sigurno izmedju 800 i 900,na 1100 se sve topi.
Popakuj ti tu mehaniku kako treba,stavi malo jace dizne i pravac kod Muhe da to ustima kako treba ne zezaj se.

Malo je 340cc za turbaka od 220 do 240ks to je provereno i dokazano bezbroj puta u praksi i nema sumnje u to.

Sipanjem beznzina od 100 oct.trebalo bi da mu pomogne ako stvarno ima deklarisanu vrednost.

Imas li neku sliku cela klipova da vidimo nesto,i jel ti izbio dihtung glave ili je zbog neceg drugog menjan?

Za 240 do 250 ks je fabricka pumpa benzina preslaba tj.nema dovoljnu kolicunu dopremanja goriva do dizna,pa ako ides na te cifre bosh 053,jos bolje 044 ili neka slicna koja ima 200+litara zapreminu dopremanja u minuti.
Moze da bude da te i ona zeza jer ne doprema koliko dizne trebaju da progutaju obzirom da si blizu magicnih cifara.Jbg.cuning je skup i zajeban sport non stop trazi kojekakve nadogradnje,sve povlaci jedno za drugim  :26
« Poslednja izmena: Novembar 26, 2015, 06:25:58 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže DraganUS

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3 1.8t AWP
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #294 poslato: Novembar 26, 2015, 06:52:33 posle podne »
Ako su i lopatice turbine svetlo bele boje i ako se cesto usisja onda je smesa siromasna bez greske jer raste egt kao posledica toga.Egt nema sta da meris bzv,jer sve preko 700 stepeni je mnogo a na toj temp se ne usija turbo,sto znaci da je kod tebe sigurno izmedju 800 i 900,na 1100 se sve topi.
Popakuj ti tu mehaniku kako treba,stavi malo jace dizne i pravac kod Muhe da to ustima kako treba ne zezaj se.

Malo je 340cc za turbaka od 220 do 240ks to je provereno i dokazano bezbroj puta u praksi i nema sumnje u to.

Sipanjem beznzina od 100 oct.trebalo bi da mu pomogne ako stvarno ima deklarisanu vrednost.

Imas li neku sliku cela klipova da vidimo nesto,i jel ti izbio dihtung glave ili je zbog neceg drugog menjan?

Za 240 do 250 ks je fabricka pumpa benzina preslaba tj.nema dovoljnu kolicunu dopremanja goriva do dizna,pa ako ides na te cifre bosh 053,jos bolje 044 ili neka slicna koja ima 200+litara zapreminu dopremanja u minuti.
Moze da bude da te i ona zeza jer ne doprema koliko dizne trebaju da progutaju obzirom da si blizu magicnih cifara.Jbg.cuning je skup i zajeban sport non stop trazi kojekakve nadogradnje,sve povlaci jedno za drugim  :26

@madmax, Gde si video da je 340cc malo za 220 - 240.  Fabricke AGU dizne koje su na 3 bara 06A906031 249cc guraju do 210ks gde zakucaju na 100% duty cycle i ne mogu dalje.

Boschove 0 280 150 431  http://www.ebay.com/itm/Saab-9-3-900-9000-Fuel-Injector-Bosch-0-280-150-431-Brand-New-/150748800554  360cc koje su sa Saab-a 9-3, 900, 9000 su fabricke na 3bara i dovoljne da guraju 270-280ks, da ne govorim ako stavi 4bara pritisak goriva ali skracuje vek fabrickoj pumpi sa tim regulatorom. Ovo je pod uslovom da ima EV6 dizne, a ne EV12 gde bi mu od TT225 386cc one sto sam okacio gore na slici legle kao budali samar.

Najbolje je da sipa benzin za koji je mapa radjena, da sam ne ulazimo u kvalitet benzina.

Fabricka pupma od TT225 moze da gura sve ovo gore navedeno tako da ako stvarno ne vidim razlog za kupovinu Walbro ili 044. Naravno ako se ima para sto da ne, ali ako su na budgetu onda ova resava posao.



Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #295 poslato: Novembar 26, 2015, 06:54:07 posle podne »
Dragane vec je sastavljena glava,auto se vozi vec tjedan dana bonk
Sutra procitam broj sa dizna vivi se i ovako kad je sve na autu.

Znaci namam se sta misliti nego se baciti u potragu za vecim diznama.A vjerujem i ja da nema tu vrijednost ali racunam isto tako da onda ovaj sto prodaju po 98 nema toliko.A valjda bi Gazprom trebao biti pouzdan.A cijena me ne sekira toliko,i ovako mi na pumpi govore da nisam normalan da nitko vie ne sipa 98 jer je dobro skuplji od 95 ali ja ne odustajem i dalje tankam samo 98.
A jebem mu nemam sliku od klipova,samo sam jednom otisao do majstora posto mi je tolika guzva tada bila i stalno sam na putu bio.Motor je rastavljen na zdravo,znaci auto se sasvim normalno vozilo i islo jako dobro.U skoro 40tkm sto sam ja napravio za godinu dana nisam ni jednom odvio cep na posudi vode.
Glava je skinuta samo zbog gumica ventila,kao sto sam vec pisao.Kada auto malo duze radi na mjestu kad stisnem gas izbaci oblak dima i isto tako kad se nizastranu vozim bez gasa ili sa veoma malo gasa zadimi kad ga zagasam i kad istra taj dim sve ok sve dok opet ne stoji duze na mjestu.

A nova pumpa je vec tri dana na autu, DW65V  :)

http://www.turbozentrum.de/luft-und-benzin/einspritzduesen/mazda/deatschwerks-kraftstoffpumpe-dw65v-vw-golf/a-33317/

Uzeo sam ovu gore pumpu tako da sto se pumpe tice mislim da nemam brige vise
« Poslednja izmena: Novembar 26, 2015, 06:57:17 posle podne od strane RallyeG60 »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #296 poslato: Novembar 26, 2015, 07:00:35 posle podne »
Nisu malo za motor koji ima 8 kompresioni odnos ali za motor sa odnosom 9,5 i boostom 1 i nesto bar je mnogo.
Mani se ti internet prica dokazala je praksa koliko mogu. Te od agu ne mogu ni 180 da isprate kako valja ;)

Dobra je ova pumpa ima finu litrazu  :46 nije do nje sigurno problem
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže DraganUS

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3 1.8t AWP
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #297 poslato: Novembar 26, 2015, 07:02:47 posle podne »
Dragane vec je sastavljena glava,auto se vozi vec tjedan dana bonk
Sutra procitam broj sa dizna vivi se i ovako kad je sve na autu.

Znaci namam se sta misliti nego se baciti u potragu za vecim diznama.A vjerujem i ja da nema tu vrijednost ali racunam isto tako da onda ovaj sto prodaju po 98 nema toliko.A valjda bi Gazprom trebao biti pouzdan.A cijena me ne sekira toliko,i ovako mi na pumpi govore da nisam normalan da nitko vie ne sipa 98 jer je dobro skuplji od 95 ali ja ne odustajem i dalje tankam samo 98.
A jebem mu nemam sliku od klipova,samo sam jednom otisao do majstora posto mi je tolika guzva tada bila i stalno sam na putu bio.Motor je rastavljen na zdravo,znaci auto se sasvim normalno vozilo i islo jako dobro.U skoro 40tkm sto sam ja napravio za godinu dana nisam ni jednom odvio cep na posudi vode.
Glava je skinuta samo zbog gumica ventila,kao sto sam vec pisao.Kada auto malo duze radi na mjestu kad stisnem gas izbaci oblak dima i isto tako kad se nizastranu vozim bez gasa ili sa veoma malo gasa zadimi kad ga zagasam i kad istra taj dim sve ok sve dok opet ne stoji duze na mjestu.

A nova pumpa je vec tri dana na autu  :)


Sad sam bas pogledao koje su se dizne ugradjivale na AWP motor.

0-280-156-061   30.15   316.9   227.9   43.5   3.0   30.15   316.9   46.4   55.1   EV6   High   Audi, VW 4-1.8l Turbo

Gde pise, da je protok 316cc na 3bara sto je i vise nego dovoljno za stage 1 mapu, da ne pricam ako se stavi 4bara regulator onda je 356cc sto je sasvim dovoljno.

Nemas potrebe da bacas pare na dizne ako su ove vec kod tebe. Posto si vec sredio mehaniku, pre nego sto bude radio sa vag-com pregledaj da ne pusti pritisak negde na crevima, isto tako izmeri jacinu opruge na westgate-u, jer moze se desiti da je popustila. Ima dosta sitnica koje mogu da sjebu performance kod ovih automobila i zato treba sve prekontrolisati.

Nisu malo za motor koji ima 8 kompresioni odnos ali za motor sa odnosom 9,5 i boostom 1 i nesto bar je mnogo.
Mani se ti internet prica dokazala je praksa koliko mogu. Te od agu ne mogu ni 180 da isprate kako valja ;)

Dobra je ova pumpa ima finu litrazu  :46 nije do nje sigurno problem


Znaci po tebi bi dizne od 386cc bile malo za 250 - 260ks?

to moze biti smao malo kod nasih tuner-a koje samo roknu genericku mapu koju je ko zna ko sastavio i onda se zale ne mogu da izguraju.

« Poslednja izmena: Novembar 26, 2015, 07:07:52 posle podne od strane DraganUS »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #298 poslato: Novembar 26, 2015, 07:07:35 posle podne »
Ne mlati dragane majke ti! Kakve veze ima pustanje pritiska sa siromasnom smesom?
Brate nauci princip rada motora pa onda pricaj.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže DraganUS

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3 1.8t AWP
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #299 poslato: Novembar 26, 2015, 07:08:54 posle podne »
Ne mlati dragane majke ti! Kakve veze ima pustanje pritiska sa siromasnom smesom?
Brate nauci princip rada motora pa onda pricaj.

Nema nikakve veze, nego govorim da prekontrolise pre nego sto se upusti u testiranje. Reci mi jel ti mozda iz licnog iskustva govoris sve ovo o diznama itd? Reci mi kako onda cipovan 1.8t AGU A3 dobije lancu deltu od 190ks bez problema kad dizne ne mogu da guraju ni do 180ks kako treba.
« Poslednja izmena: Novembar 26, 2015, 07:12:50 posle podne od strane DraganUS »