Autor Tema: Golf 4 1.8T  (Pročitano 66117 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #260 poslato: Novembar 16, 2015, 05:51:27 posle podne »
Vidio sam i ja po stranim forumima da svi ovo rade ali nisam se ja usudio.Jbt sad bi mi bilo zgodno ovo uraditi dok glava skinuta još ali nemam vremena oko toga se zajebavati.Jeli problem to poskidati kad sve na autu?
Milper..Koji višak :) sad kad vidim koliko si toga povadio moram i ja to napraviti kod sebe :)

Danas stigli sarafi za glavu.Samo su oni falili od djelova.
Nadam se sutra ili možda prekosutra auto opet na cesti :)



Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk


Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4818
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #261 poslato: Novembar 16, 2015, 07:50:55 posle podne »
jesu ovo od setre sarafi?
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže IVAN_VXR

  • VW Početnik
  • Poruke: 26
  • Lokacija: Ljubuški-Dubrovnik
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat G60,Golf 2 G60
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #262 poslato: Novembar 16, 2015, 08:54:38 posle podne »
Marko,baš to što kolege kažu tu.Anel me zvao danas da mu nije auto kao prije,da slabije ide u medjuubrzanjima i da mu se cini da je DV vise otvoren.Vratio je N249 ventil i potlacnu kutiju i kaze sve dobro kao prije.Neznam zasto zeza kad svima dobro radi.DV je bio spojen direkno na usisnu granu kao i svaki blow kad se stavlja..DV smo mu davno stavili onaj noviji od RS4

Van mreže djomla.tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 523
  • Age: 34
  • Lokacija: Crna Gora,Berane
  • Karma: +13/-3
  • Pol: Muškarac
  • "if in doubt,flat out"
  • Auto: mk4 gti,mk3 TDI,mk2 vr6 syncro
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #263 poslato: Novembar 17, 2015, 12:00:07 pre podne »
Jeste da upadam kao padobranac u komentare ali nisam par dana ulazio na forum pa kasnim sa odgovorom. Za prelaz na ko4 ti treba grana koja i nije skupa,mislim da sam moju platio oko 100e. Trebaju ti i sarafi da povežu turbo i granu. Turbo se naravno podrazumijeva,treba ti downpipe za koji je brat pekar okačio link i vidiš da nije baš jeftin,za sve to trebaju dihtunzi. Cijevi za vodu i ulje ne odgovaraju od ko3/ko3s. Mene su druge koštale blizu 50e. Treba ti i TIP kao i kućište protokomera. Zato kažem da bi se to sve puno jeftinije našlo da se sve skine sa jednog auta nego da kupujes posebno :) A ako si u mogućnosti naravno da treba da predjes na ko4 i ja navijam za to :)

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #264 poslato: Novembar 17, 2015, 12:44:39 pre podne »
Paul :)suti ne spominji mi autobuse.Ne izlazim iz njih nikako:)Al ajde nebi drukčije sve ovo napravio na autu.A sarafe sam jedva našao,nijedna trgovina ih nije imala ovdje,iz banjaluke ih iz neke trgovine povukao.

Ja ću to morati probati pa ćemo vidjeti kako se kod mene ponašati,objasnit ćeš mi ivane kako i sta.

Djomla ovaj moj kolega je iskoristio sve sa svoga motora,znači samo turbina i grana.Cijevi je sve prepravio stare ostao na protokomjeru od K03.
Baš sam ga opet ispitivao,znači sve od orginal 1.8t 150 ks samo turbina druga i grana.Ostalo samo prepravke na postojećim djelovima.
A downpipe mi napravi tu majstor za auspuh moj,pravio bratu a i ovome frendu što u corradu to slagao.Ali neka vidjet ćemo još kako će to sve ići dalje sa ovom turbinom kad se sve poslozi i rjesim i ovu siromašnu smjesu.Ako bude auto za nijansu bolje išlo nego sada narucit ću ono ispusno kuciste za ovu turbinu.

Pekar mi je pomogao dosta sa onim linkovima i nije ono skupo strašno.

Nego sta kazete da uzimam onu pumpu za gorivo pošto je dobivam za dosta dobru cijenu,pa je promjeniti i miran sam onda što se i pumpe tice.
Samo me strah da je prejaka,ali to bi onda mogao rješiti sa stelajucim regulatorom goriva?

Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk
« Poslednja izmena: Novembar 17, 2015, 12:50:22 pre podne od strane RallyeG60 »

Van mreže IVAN_VXR

  • VW Početnik
  • Poruke: 26
  • Lokacija: Ljubuški-Dubrovnik
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat G60,Golf 2 G60
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #265 poslato: Novembar 17, 2015, 01:09:56 pre podne »
Pokazat cu ti kad dodjem,jednostavno je,par minuta posla.Pumpa ti ne moze biti prejaka jer je na railu 3 bara regulator i on ogranicava koliko ce pustiti u dizne tj. kad ce poceti vracatj visak u rezervar.Kad sklopis auto probaj montirati 4 bara regulator i ako ne osjetis vecu promjenu onda mjenjaj pumpu.Ako imas gdje posudit stavi manometar na T komad

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #266 poslato: Novembar 17, 2015, 06:41:45 pre podne »
Dogovoreno.Želio sam to poskidati od kad sam prvi put na netu našao da to rade.
Već je kod mene 4bara regulator.Šta ti kazes ivane onda da uzimam ovu pumpu?

Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk


Van mreže IVAN_VXR

  • VW Početnik
  • Poruke: 26
  • Lokacija: Ljubuški-Dubrovnik
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat G60,Golf 2 G60
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #267 poslato: Novembar 18, 2015, 07:20:52 posle podne »
Nisam nikad cuo za tu firmu,ali cijena nove nije bas mala :) .A neznam sta da ri kazem..izmjeri svoju ne bacaj pare u nju ako nema potrebe ima i presnijih za uradit na njemu :)

Van mreže DraganUS

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A3 1.8t AWP
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #268 poslato: Novembar 18, 2015, 11:14:58 posle podne »
Dogovoreno.Želio sam to poskidati od kad sam prvi put na netu našao da to rade.
Već je kod mene 4bara regulator.Šta ti kazes ivane onda da uzimam ovu pumpu?

Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk

DW pumpe su odlicne, imas par testova na netu, dosta ljudi iz vag grupe uzima DW pupme. Ako je cena dobra uzimaj, ako neces ti posalji je meni.

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #269 poslato: Novembar 19, 2015, 07:57:13 pre podne »
Pa u cijeni i jest stvar,novu u kutiji imam za skoro duplo manje love.Nemogu za te pare ja mislim zamjensku za 1.8t uzeti a ako budem ikad prešao na K04 jedna briga manje jer mi moja nebi mogla gurati onda i svakako bi morao nešto kemijati.A ovako nema kemije,kaže mi čovjek što prodaje.On je ima u autu,samo izvadis ovu org i ustekas ovu.
Dragane ako ne bude odgovarala meni dogovorimo se :)

Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk


Van mreže IVAN_VXR

  • VW Početnik
  • Poruke: 26
  • Lokacija: Ljubuški-Dubrovnik
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat G60,Golf 2 G60
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #270 poslato: Novembar 19, 2015, 08:37:59 pre podne »
Nemas se onda sta mislit uzmi i vrati 3 bara regulator pa vidi kako ce se ponasati.

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #271 poslato: Novembar 19, 2015, 09:46:37 pre podne »
:) e onda se bacam u potragu za regulatorom od 3bara

Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk


Van mreže IVAN_VXR

  • VW Početnik
  • Poruke: 26
  • Lokacija: Ljubuški-Dubrovnik
  • Karma: +2/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat G60,Golf 2 G60
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #272 poslato: Novembar 19, 2015, 02:35:33 posle podne »
Imam ja posudit cu ti

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #273 poslato: Novembar 24, 2015, 11:46:49 pre podne »
Evo neki dan kolega ivan bio tu i malo smo probali gledati ovu smjesu.Vrijeme je katastrofa i nismo ga mogli baš razvuci do kraja ali evo poslje par stiskanja 3. brzinom izbaciva nam ove vrijednosti

I po ovome se sad sigurno vidi da je smjesa baš losa.Neznam sta bi još tek bilo da sam ga 4.i5. Brzinom razvukao do kraja

Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4818
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #274 poslato: Novembar 24, 2015, 01:15:22 posle podne »
Marko ako imas dovoljan pritisak sa pumpe na rail onda su ti dizne u banani. sa regulatorom od 4 bara ovo je skroz slabo
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #275 poslato: Novembar 24, 2015, 02:09:03 posle podne »
Toga se i ja bojim.Od početka sam sumnjao na dizne ali nadam se sa neće biti do njih.
Ali evo da se vrijeme samo malo popravi ponovo probam kakva sada situacija,nova pumpa namontirana tako da sam nju sada isključio.Ako bude i dalje isto idemo dalje sa potragom
Dok je glava bila skinuta raspitivao sam se dali ima tko da mi moze ispitati i ocistiti dizne ali nitko to ovdje kod nas ne radi


I ako kojim slučajem bude do dizna sta mi preostaje napraviti.Sada da stavljam iste ovakve a naleti mi K04 nekad u skorije vrijeme pa onda tražiti još veće.To mi je dupli trošak,ili se još jedno vrijeme voziti sa ovima i rješavati da predjem na veću turbinu i veće dizne.
« Poslednja izmena: Novembar 24, 2015, 02:18:24 posle podne od strane RallyeG60 »

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #276 poslato: Novembar 24, 2015, 04:07:38 posle podne »
Stavi neke dizne sto imaju veci protok bar 350+ cc
A,jesi li mozda radio remap ili je neko pre tebe?
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže RallyeG60

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 641
  • Age: 36
  • Lokacija: Ljubuski(Hercegovina)
  • Karma: +16/-2
  • Pol: Muškarac
    • http://s218.photobucket.com/home/knez20/index
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #277 poslato: Novembar 24, 2015, 06:05:05 posle podne »
Remap je radjen nekad prije.ja sam auto kupio ovakav i sad pokušavam posložiti to koliko se može na ovo trenutno stanje.Bivši vlasnik je tu na forumu pa on može reći točnije što se remapa tiče.
Ja bi sad htio posložiti da što bolje može dok ne skupim lovu da ja poslozim sve ponovo.
Madmax znam i ja da mi trebaju dizne 350+ ali jeli mi to previše za ovu trenutnu mapu.Znam da ako predjem na k04 moram ići na veće dizne

Poslano sa mog HTC Desire 500 dual sim koristeći Tapatalk


pekar

  • Gost
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #278 poslato: Novembar 24, 2015, 06:36:36 posle podne »
sa vecim diznama od 360cc na ovu mapu mozes ga samo udaviti sa gorivom,barem je kod mene tako bilo kada sam stavio  te jace dizne na staru mapu, kad mu das gas on se prvo pokloni pa dok to sagori pa tek posle u nekom momentu poblesavi,uopste nije bio primao lepo gas i nije linearno ubrzavao,e sad mozes probati pa da vidis,ili sto tvoje dizne ne skines das na ciscenje i na proveru, tu bi trebalo da se vidi dali su dobre ili nisu...

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Golf 4 1.8T
« Odgovor #279 poslato: Novembar 24, 2015, 06:39:23 posle podne »
Veruj da nije ako ti je siromasna smesa,a u tom remapu ti najverovatnije lezi problem siromasne smese, naravno zbog toga sto su ti trenutne dizne nedovoljnog protoka goriva.
Obzirom da taj motor ima veliki kompresioni odnos i uz to je jos mapiran mora imati veci kapacitet dopremanja goriva u motor od std.,tako da ti ne ginu vece dizne ako mu mislis dobro na duzi vremenski period.
Ne treba puno razmisljati sto se dizna tice,samo proveri koliki protok imaju one od TT ovog motora pa se zapitaj sam zasto ih je fabrika ugradila  :46

Da bi utvrdio jel stvarno siromasna ili nije treba ti videband sirokopojasna sonda da izmeris odnos vazduha i benzina u svim rezimima voznje


« Poslednja izmena: Novembar 24, 2015, 06:49:08 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."