Nadjes neki PB na otpadu i sa njega skines:
- usisnu granu, protokomer, pripadajuce crevo, klapnu gasa naravno i kutiju filtera vazduha (naravno nove dihtunge uzmes za usisnu granu)
- glavu motora jer tvoja nema otvore za dizne (tu racunaj da uradis celu glavu, poravnas je i kupis dihtung)
- komp sa kompletnom instalacijom ako je tvoja CE1, ako je CE2 uzmes samo motroni deo instalacije(mada ja sam uvek za varijantu da se uzme sve i nsita ne prepravlja)
- dizne i pripadajucu magistralu naravno sa regulatorom pritiska
- sve senzore i senzore temperature sa racvom ako nije ista kao tvoja
- hladnjak ulja i creva za njega jer nisu ista kao kod tebe, gornje crevo hladnjaka isto menjas
-pumpe za gorivo
- step motor
- paljenje bi trebalo da je isto ali nisam siguran
- hladnjak ako je njegov veci
....
U sustini pogledas razlike i skidas sve sto nije isto kao kod tebe.
Jedino ne znam koliko ti je to pametno ako ti ovaj RP radi kako treba. Veliko cimanje za malu snagu i mozda ce te sve to jebati kasnije jer je sve matoro... Da sam na tvom mestu radio bih to samo ako imam problema sa postojecim sistemom ubrizgavanja. Ima poentu jedino ako pakujes 16V jer ce te sve ovo i kostati kao jedan 16V motor. I kao sto Desmo rece samo sekvent ako hoces da radi i ide kako treba, klasican venturi sistem je za karburatore, a ne za ovo.
@Mikkin Taj motor od 90KS nije GTI, imam ga ja. Je l imas karburator na njemu?