Pozdrav,
Nakon sto sam uradio osvezenje (polugeneralnu) motora, javio mi se problem u sistemu rashladne tecnosti. Naime, prvih mesec dana vozio sam normalno a zatim mi se upalila lampica za rashladnu tecnost. Ispod automobila nisu se videli tragovi curenja antifriza. DOlio sam tako 2,3 puta po pola litre, a onda kad je pocelo hladnije vreme nisam imao grejanje u kabini. Klasika, gornje crevo topo - donje hladno. Majstor je resio problem tako sto je plasticnim klestima stisnuo crevo koje ide do isparivaca i grejanje je proradilo, ali je to resenje bilo kratkog daha, vec sutradan ponovo nije grejao. Trebalo bi da je bio problem u vazduhu koji je ostao u sistemu ali nije bilo tako. Stavio sam novu posudu za antifriz i novi čep ali je problem ostao. Pri tom mi sve češće upali lampicu za tečnost u vožnji, nekada moram da dosipam a nekada samo odvrnem čep i posuda koja je prazna se napuni skoro do maximuma. Takodje u poslednje vreme nece ni plin da radi kako treba, auto je nastelovan da na 30c prebaci na plin a sad mi se desava da se auto ugeje do 90c, da vozim tako 10ak minuta i da nece da prebaci. Desi mi se da nece da prbeaci na plin kad je vruc, ja ugasim auto, odvrenem čep i zavrnem, upalim i auto odmah prebaci na plin. Kao da se stvara neki vakum u sistemu.
Za sve vreme koriscenja auto se ni jednom nije pregrejao, temp stoji zakucana na 90c. U poslenjih 10ka dana primetio sam da je boca za antifriz morka sa spoljne strane i da se antifriz sliva niz koš i curi ispod zadnjeg desnog toćka ali ne mogu da provalim da li pušta na čep, na onaj odušak na posudi ili je sama posuda možda neipsravna. Da li je neko imao sličan problem.
Golf 4, 1,4, benzin + plin