Vozim polirane felne, tj. rubove na RS-kama vise od 10 godina, jednom godisnje ih predjem rucnom polir pastom i to je to. Ako mene pitas, najbojla stvar ikad, ako ne vozis zimi. Cak i da ih izgrebes, uvek mozes da ispoliras ponovo samo taj deo i ne vidi se gotovo nista.
Ne pipaj nista na CNCu i sl., nemoj ni da lakiras, lak ce spasti ako je dobro ispolirano. Morao bih ovo da vidim uzivo, ali ako je dobra odradjena osnova poliranja, dovoljno bi bilo da krenes od vodene 1000, pa 1500, 2000, 2500, mozes i 3000, mada ne mora. Na kraju pasta, ona je jako bitna, kvalitetna pasta daje mnogo bolji odsjaj, ja sam uspeo sa Meguiar's pastom za rucno poliranje da izvucem bolji sjaj nego sa prethodnom pastom u vidu krede masinskim putem.
E sad, neki se tripuju da ne vole Detroit kada su full polirane nego samo brusene kao fabricki, ja licno volim kad se sija kao ogledalo i kazem ti, na kraju je lakse za odrzavanje jer nema laka. Jos nisam video fabricke Detroitke da im nije oksidirao lak.