VW - Forum > Auto-moto sport

Formula 1. Izvestaji , zanimljivosti , Novosti iz F1.

(1/18) > >>

Zgubidan:
Alonso: Voziću sledeće sezone SUBOTA, 28.11.2015

Vozač Meklarena Feranando Alonso odbacio je spekulacije da će naredne godine odsustvovati iz Formule 1 posle loših rezultata ekipe u ovoj sezoni.



Direktor Meklarena Ron Denis u petak je rekao da nema ništa protiv ideje da dvostruki svetski šampion Alonso uzme godinu dana odmora pre nego što se vrati na stazu 2017. godine.

Na pitanje novinara da li će se takmičiti naredne sezone, Alonso je odgovorio: "Hoću, hoću".

On je rekao da Denisovu izjavu nije shvatio lično.

"Ako želi da pritisne nekoga, siguran sam da nije mislio na mene. Ako želi da izvrši pritisak, onda mora da ga izvrši na Hondu, kako bi tokom zime obavila dobar posao", rekao je Alonso.

Honda se ove godine vratila u Formulu 1 i snabdeva Meklaren motorima, ali se nije najbolje pokazala u razvoju 1,6 litarskog V6 turbo motora, pa Meklaren mnogo zaostaje za Mercedesom, Ferarijem i Renoom. Tokom sezone Meklarenovi vozači Alonso i Dženson Baton su se u više navrata čak i podsmevali mogućnostima motora.

Baton je potvrdio da će voziti za Meklaren naredne sezone, dok Alonsu ističe ugovor 2017. godine, ali se često spominjala mogućnost raskida ugovora.

milan_b mk1:
upropastili su formulu 1 , kad vrate u najmanju ruku V8 ja cu gledati ponovo ...

ćubica:
I kada vrate V8,nadam se da ce zapremina biti veca a ne da ostane 1,6  biggrin
Pored motora,mnogo drugih stvari odbija pravog ljubitelja trka od F1.Dosta stvari treba da se menja da bi F1 bila zanimljivija i privlacnija.

mur3633:
2017. je dogovoren veliki Aerodinamički paket. Pa će valjda i motore da mijenjaju i biće 2.5 V6 sa jednim ili dva turbo punjača i proizvodiće 870 ks. Neće biti ograničenih obrtaja i hibrid pogona. Takođe ni ograničenja u dijelu auspuha.

Sent from my HUAWEI G700-U20 using Tapatalk

mur3633:
Izgled bolida Formule 1 trebalo bi da od 2017. godine dobije sasvim novu dimenziju.

Pošto inženjeri u Formuli 1 već uveliko rade na bolidima za narednu sezonu, jedan do njih svakako pravi prve nacarte automobila za 2017. godinu, gde je tehnička komislija usvojila pravilnik 24. novembra u Parizu. Još nisu dogovoreni svi detalji, ali za sada postije 4 crteža po kome će se usmeravati razvoj, ali su glavne dimenzije i gabariti već odobreni.

Širina bolida biće povećana sa 180 na 200 centimetara, a na zahtev fanova širina guma takođe će biti veća. Prednje gume će porasti sa 24.5 na 30 dok će zadnji pneumatici dostignuti veličinu 40 centimetara, što bi prema prvim propračunima trebalo da poveća brzinu bolida za 3 sekunde po krugu.

Nos bolida biće za 20 centimetara duži, ali će prednje krilo može da bude zakljivljeno u delta položaju. Pravila dozvoljavaju više savijanja a distanca između elementa krila i prednjih guma ostaće isto. Zadnje krilo biće povećano, sa 80 na 95 centimetara. Ono će biti niže pozicionirano u odnosu na zemlju, jer će to sada iznositi samo 80 centimetara. Ovim novim setom pravila biće dozvoljeno vraćanje beam krilca, koja će biti postavljane ispod zadnjeg krila u rasponu od 30 do 37.5 centimetara od zemlje.

Pored toga difuzor će biti mnogo veći, prema proračunima skoro duplo, što bi trebalo da poveća prijanjanje automobila. Inženjeri će u ovom dizajnu imati mnogo više slobode u pravljenu boka bolida.

Navigacija

[0] Indeks poruka

[#] Sledeća strana

Idi na punu verziju