Kupili smo ga novog u Autokomercu, bio neki popust od 7000€. Vozi ga moj otac.
Od opreme ima: digitalnu klimu, sva 4 podizača, trokraki MF volan, prednje maglenke, BC, alu felne 16.
Motor je 2.0 TDI PD, 140KS, ''čuveni'' BKP, koji ni nas nije zaobišao.
Do sada je prešao samo 72000km, ne vozi se puno.
U oktobru 2012god., na nekih 50000km, crkla je jedna dizna. Pošto ovlašćene servise ne volim da vidim ni na slici ( imam svog majstora već 15god. + još par njih za neke specifične slučajeve kao ovaj ), odšlepali smo ga kod Tike u Mirijevo. Ustanovio je da je otišla prva dizna, reparacija 150€, garancija 6 meseci. Pristali smo, on je odradio + je Draško iz Zemnun Polja promenio klapne na klimi, koje su pre toga pravile problem sa grejanjem i hlađenjem - morao je da skida celu tablu, a auto imao samo 4god. i samo 50000km. :
: To smo platili 60€.
Krajem 2013god. počela je i u Srbiji besplatna zamena problematičnih Siemens dizni i pozvani smo u servis u Krnjači.
Pošto nismo kod njih menjali tu jednu diznu, nju nisu mogli da nam zamene besplatno, nego je cena bila 70000din. Kada smo pitali da li može malo jeftnije, diler je otišao i vratio se za 5min., gde je rekao da ima specijalan popust za nas - 31000din.
Pošto je Tikina garancija debelo istekla, a da ne bismo opet imalu eventualno neku muku, platili smo tu četvrtu i sada su u njemu nove, ispravne dizne.
Što se ostalih stvari tiče, auto je udoban, performantan, dobro leži na putu. Došao je sa gumama 215/ 55/ R16, Michelin Primacy, koje su prešle 60000km, a u martu su stavljene Good Year Efficient Grip Performance, koje su znatno udobnije od Michelina, ali da ne pričam ovde o gumama
Zimske gume su Michelin Alpin A4, u istoj dimenziji, sa čeličnim felnama.