Evo i od mene mali update :mellow: Na autu se redovno nešto radi; Postavljeni novi nosači motora i Lemforder seleni, hladnjak vode, šelne, ulje mjenjača, senzori pritiska ulja, crni za temperaturu vode i slična sića.. Kupio sam i farove od Passata 3bg zbog sočiva i sjenila, jedno upasovano a za drugo sam trenutno lijen :D Naravno pričam o Rallye farovima, odvratno mi je u okruglim vidjeti sočiva.
G_Unit mi je poklonio 72mm remenicu (hvala još jednom druže) pa se trenutno na njoj vozim. Auto osjetno bolje vuče, naročito u nižim obrtajima ali sam zahvaljujući ovoj remenici i shvatio šta se tačno dešava sa laderom; zbog jednog slomljenog kanala pritisak se vraća u usis i tako ne dopušta usisnom vazduhu slobodan ulaz. Sa ovom remenicom, laderom, zimskim gumama i full enterijerom vrijeme auta je 16.1, malo "sramota" za G60 ali morao sam probati... Paljenje je bilo na 8, CO pot na 350, fabrički Golfov ECU (za sive dizne).
Zatim sam uzeo rezervni procesor i naručio "Stage 5.5" EEPROM od SNS Tuninga za sive dizne i vozam se na njemu zadnjih par dana. U pitanju je jedini G60 chip koji nema "lag", tj. kašnjenje za WOT prekidačem već koristi podatke sa CO pota / lambde direktno. Auto se dosta prirodnije ponaša i naravno - bolje vuče. Pored navedenoga i prvi put od kako vozim G60 sam potrošnju spustio na manje od 8 litara po gradu :
:
I za kraj, uzeo sam i gume Dunlop SP Fast Response 195x45x16 ali od toga ništa dok se felge ne sastave.
Šta je slijedeće? Veze više nemam :D Kompresija mi je 8, 8.5, 8, 7.5 (od prvog do četvrtog, respektivno). Veze nemam odakle ovo 8.5 ali vrijeme je generalku motoru raditi svakako. I da - lader zamjeniti.
Nadam se da nisam smorio tekstom bez slika, nije bilo nešto konkretno da se uslika. Evo par 'nako - reda radi