Autor Tema: Aditivi - za i protiv  (Pročitano 26823 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Silbas

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1051
  • Age: 30
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +33/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.6 TD
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #120 poslato: Februar 23, 2014, 05:55:31 pre podne »
Vec godinu dana ja na mom golfu koji je 91 godiste sipam eurodizel, cale u pasata b5 sipa eurodizel,koji je 1998.. Nikad problema..bez aditiva..

Van mreže dejan921

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1452
  • Age: 31
  • Lokacija: sombor-novi sad
  • Karma: +40/-24
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ibiza 6L
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #121 poslato: Februar 23, 2014, 10:42:33 pre podne »
Ne ne nisam rekao da PD nema ni jednu gumicu,nego u PD mora samo ED i nista vise,naspes par puta obicnu naftu ili lozu i gotov je.
PD je pravljen da izdrzi ED,ali Bosch pumpa nije i gotovo.Pa naravno da se u tog golfa 4 sto ima Bosch pumpu moze sipati i D2 i Loza.
Kod mog caleta na autu je procurila Bosch pumpa od ED,pa i kod mene na golfu isto,i jos na mnogo auta koji su dosli da se zale da im negde curi gorivo na pumpi,a remont pumpe i nije bas toliko jeftin jer se menjaju sve gumice i radi se reglaza pumpe ja mislim.
Ako neko misli da nisam u pravu za nesta od toga neka pise slobodno ;)
drug, nije to bas tako. ne moras da radis remont pumpe. mozes samo zamenu gumica, to kod bosiste u somboru za mk2 1.6d kosta 1500 din.. druga stvar, ne procuri to samo zbog ED, nego zato sto su te gumice i ovako dotrajale a ED  jos samo pomogao.. predihtuj pumpu i slobodno sipaj ED i videces da dugo nece procurit. a sto se tice mk4 sa bosch pumpom, ljudi godinama sipaju ED u njih pa ne procure.

Van mreže MkTrihi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 834
  • Age: 43
  • Lokacija: Neresnica>N.Beograd
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
  • one love
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #122 poslato: Februar 23, 2014, 12:59:40 posle podne »
Jel probao neko onaj aditiv RESURS, kakav ima da se kupi na NIS-ovim pumpama. Kazu da resava stvar neko vreme. A sa obzirom da mu cena i nije bas mala. Da li on stvarno tako dobro resava stvar koliko mu je i cena dobra ili je isti kao svaki drugi?

Bogu hvala, ne treba mi. Motor u kolima mi je kao pracka. Nego pitam cisto da ne budem u neznaju.
Kada sam kupio moj prethodni gti 8v ady motor, odmah sam zamenio filtere i sipao tada najskuplje sinteticko Castrol Formula ulje.. posle 1500km igla mi je jedva kacila ulje u karteru.. Odmah sam posumnjao u motor iako sam iz iskustva ostalih koji imaju isti motor cuo da su im generalno boljka gumice ventila.. Nekim aditivom sam procistio motor i ispustio ulje.. Sipao sam ponovo Castrol ali GTX Magnetec (koje i dan danas koristim, ali ga narucujem iz Svabije), i Resurs regenerator aditiv.. Bio sam odusevljen... Auto je mirnije radio, kompresija je bila bolja i samim tim je i bolje isao a potrosnja ulja se svela na normalu sa obzirom na gumice ventila koje su i kod mene bile pri kraju... Znam da je aditiv u sebi imao nekakve namagnetisane ili sta vec opiljke koji su ostajali na mestima na kojima je motor (klipovi ili ne znam sta) imao sitne riseve ili ostecenja.
Proverena Ruska stvar, dugo je na trzistu i nije toliko skup 3000-4000din sa obzirom na ucinak.. Vidjao sam ga na njihovim Luk oil pumpama...
I dont drive fast i just fly slow

Van mreže Bobo.

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 370
  • Age: 29
  • Lokacija: Србија
  • Karma: +14/-9
  • Pol: Muškarac
  • Голф 2
  • Auto: Голф 2 1.9ТДИ
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #123 poslato: Februar 24, 2014, 11:25:55 posle podne »
Ne ne nisam rekao da PD nema ni jednu gumicu,nego u PD mora samo ED i nista vise,naspes par puta obicnu naftu ili lozu i gotov je.
PD je pravljen da izdrzi ED,ali Bosch pumpa nije i gotovo.Pa naravno da se u tog golfa 4 sto ima Bosch pumpu moze sipati i D2 i Loza.
Kod mog caleta na autu je procurila Bosch pumpa od ED,pa i kod mene na golfu isto,i jos na mnogo auta koji su dosli da se zale da im negde curi gorivo na pumpi,a remont pumpe i nije bas toliko jeftin jer se menjaju sve gumice i radi se reglaza pumpe ja mislim.
Ako neko misli da nisam u pravu za nesta od toga neka pise slobodno ;)
drug, nije to bas tako. ne moras da radis remont pumpe. mozes samo zamenu gumica, to kod bosiste u somboru za mk2 1.6d kosta 1500 din.. druga stvar, ne procuri to samo zbog ED, nego zato sto su te gumice i ovako dotrajale a ED  jos samo pomogao.. predihtuj pumpu i slobodno sipaj ED i videces da dugo nece procurit. a sto se tice mk4 sa bosch pumpom, ljudi godinama sipaju ED u njih pa ne procure.

Dobro ne kazem za golfa 4 s bosch pumpom nista,za to ne znam,verovatno su kvalitetnije gumice i tako to pa duze traje.Kod mene se desilo na golfu 2,trojci,audi 80,B4 i tako jos njih par za koje znam sigurno da je zbog toga bilo.mozda tamo kod tebe jeste tako,cale moj nosi u Sremsku Mitrovicu kod Boshiste i on menja gumice i radi reglazu pumpe i to izadje oko 50e,al ju zato uradi bude kao zvono
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=57381.0
Мој голф,ПОГЛЕДАЈТЕ ;)

Van mreže AleksandarBL

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 234
  • Age: 31
  • Lokacija: Бања Лука, Република Српска
  • Karma: +5/-10
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 SDI
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #124 poslato: Februar 26, 2014, 08:52:55 posle podne »
Mom SDI-u procurila pumpa 2010-e na nekih 150k dok je još bio u Njemačkoj. Čitao u servisnoj dokumentaciji.

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5027
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #125 poslato: Februar 27, 2014, 10:31:58 pre podne »
Ja cu da pohvalim americki aditiv ARBO, sliku nemam, ali pakovanje je u metalnoj konzervi i nacrtan je klip na pakovanju, lako se prepoznaje. Kosta 300 dinara u prodavnici auto-delova, ali za taj novac vise nego dobro radi posao.

Naime, sipao sam ga u stari audi 80, 1985 godiste, motor 1.6 obican dizel, koji nije u totalno losem stanju, ali daleko od toga da je za pohvale sto se tice stanja. Dobro on ide, sa obzirom da ima 54 ks. Ali, to sto dobro ide se ne podudara sa tim da je motor dobar. Bar ne za moj pojam.

Posle jedne konzerve ARBO aditiva, motor lakse pali, tj. manje vergla da bi upalio, mirnije radi i malo bolje vuce. Mada na boci pise: ,,Kod veoma istrosenih motora sipati dve konzerve,, , ja sam sipao samo jednu. I promena se oseca.

U taj audi se takodje, evo ima preko dve godine, sipa ED, posto na pumpi nema D2. I nema nikakavih problema.
« Poslednja izmena: Februar 27, 2014, 10:37:13 pre podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže vladegti

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 668
  • Age: 46
  • Lokacija: Nova Varos
  • Karma: +4/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GOLF 4 GTI i GOLF 2 1,6 TNG
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #126 poslato: Mart 06, 2014, 10:50:02 posle podne »
izvinjavam se, da li bi neko rekao nesto o aditivu za ciscenje dizni za benzince, ja sipam povremeno wynns u 1,8T  i kada ga naspem na pun rezervoar osetno bolje ide i manja je potrosnja, no nebitno, zanima me da li steti diznama ili necemu drugom?

Van mreže acix

  • VW Početnik
  • Poruke: 185
  • Age: 40
  • Lokacija: bosna i hercegovina
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat b5.5 1.8T
Odg: Aditivi - za i protiv
« Odgovor #127 poslato: Mart 07, 2014, 12:35:25 pre podne »
mislim da odgovara diznama jer sam na prethodnom autu imao problema sa diznama bile se zaprljale nasuo aditiv i od tada druga prica,tako da sam na svakih 3-4hilj sipao aditiv i vozio bez problema