VW Klub
VW - Forum => Razne Teme => Temu započeo: milosn8 Mart 26, 2018, 09:33:00 posle podne
-
Pozdrav, interesuju me iskustva sa 4motion konkretno na Golfu 6. Hvala svima :)
-
Komplikovaniji zadnji trap, skuplje odrzavanje, veca potrosnja...
-
Nije iskustvo vec logika, tezi je, vise trosi, skuplje odrzavanje, a prednost je u krivinama najvise
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Evo mi u isto vreme napisasmo skoro isto
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Znaci ne isplati se, pitam jer mi je iskocio dobar golf 6 sa tim pogonom, 2.0 motor 140 konja sa ful opremom
-
Isplati se u Sjenici, Kopaoniku npr. Po ravnom je samo steta od njega
-
Posedujem trenutno 3 4motiona. AMA bas nikakve razlike u održavanju nema. Osim pozitivnih stvari, auto stabilniji sigurniji i zimi ideš gde hoćeš. A ovi filozofi izgleda nisu nikad seli u nešto jače od passata ili golfa starog 30
God.
-
Koja su kola to bolja od pasata? B3 :36
-
Nisu ni Sjenicani bas ljubitelji kvatro pogona, upravo zbog gore navedenih razloga. Inace tamo gde treba kvatro ide lada niva i to se namuci. Tako da taj kvatro nebi mogao ni da proba, a kamoli progura.
Desmo, nikad, ali nikad vise nece bit napravljen auto kao pasat b3 i b4
-
Kvatro i 4motion nisu isti pogoni, da razjasnimo prvo to.
Inace, to kakav je kvatro pogon sam se vise puta uverio. Nema mu premca u 4x4 pogonima. Gde sam sa drugarom izlazio sve po snegu, neko ne bi pomislio da pokusa.
A kvatro bi izasao svuda gde i lada niva samo da ima visinu (klirens) kao lada. A i ne znam sta su ljudi zapeli za tu nivu, toliko dzipova koji su bolji i sposobniji terenci od lade. To samo ko nije cuo, video, a kamoli vozio (ili se vozio) u necemu drugom se kune u ladu.
Jos jedan podatak, da li ste znali da je lada jedini "dzip" koji nema sasiju, vec je samonoseca karoserija (kao kod prosecnog automobila).
Za kraj, jeste da auto sa 4x4 vise trosi, slabije ide i nema svrhu toliku ako se tokom godine vozi samo nekoliko dana po snegu, ali opet. . .
-
Šasiju nemaju ni Q7, Tuareg, Kajen, X5 itd. Ustvari lakse je nabrojati koji je imaju.
Niva je opisana kao putnicko vozilo sa poboljsanim karakteristikama za voznju van puta, ne secam se gde sam to procitao, za te pare je dobra.
-
Jedina mana je sto vise trosi...ostalo je sve bolje u odnosu na FWD ili RWD
-
Ja sam iz Novog Sada tako da mi i ne treba auto sa 4motion pitam, kao sto sam rekao, jer mi je ispao dobar golf 6 sa tim pogonom. Cuo sam da neke gumice na kardanu predstavljaju problem. I to kad kazete da trosi vise koliko je to vise?
-
Jedina mana je sto vise trosi...ostalo je sve bolje u odnosu na FWD ili RWD
Sta spada u to “sve”?
-
Posedujem trenutno 3 4motiona. AMA bas nikakve razlike u održavanju nema. Osim pozitivnih stvari, auto stabilniji sigurniji i zimi ideš gde hoćeš. A ovi filozofi izgleda nisu nikad seli u nešto jače od passata ili golfa starog 30
God.
Otkud ti znas sta je ko vozio i sta sada vozi?
-
Mislim da je velika prednost Nive što nosi uske gume. Stavi joj 275 širinu pa da vidim kako će da se snadje. Ali za cenu koja se prodaje, mislim da nema bolji terenac.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ja sam uvek za 4x4. Nema ni cheroki sasiju pa se voze u terenu do maksimuma.
-
Imam trojku sinhro 90 konja nema lade nive koja joj je premac u brdu. Jedini problem je sto je niska ali radim na tome da je podignem i montiram gume od motokultivatora. Kantri je visok i procice svuda gde i niva. Niva je djubre u brdu i blatu u odnosu na druge dzipove. Od nisko budzetnih dzipova frontera sa 2.2 motorom je odlicna. A sto se tice tog golfa ako je dobar i ima dosta opreme taj pogon moze da bude samo + nikako -
-
Jedina mana je sto vise trosi...ostalo je sve bolje u odnosu na FWD ili RWD
Sta spada u to “sve”?
Sve sto se voznih osobina tiče... osim ako se ne radi o pojedincu koji voli RWD šlajfanje,bacanje bokom i slicne BMW pizdarije ;)
-
Vozne osobine nemaju mnogo veze sa vrstom pogona, imaju sa masom vozila i balansom, koja nije nikako na strani 4wd, pogotovo na Audiju kome je balans 0.
Osim ako se ne radi o voznji van puta ili po snegu.
-
Slicnu situaciju sam ja imao sa golfom 4 prije dvije i nesto godine, nisam se pokajao sto sam ga uzeo.. Uglavnom nikakvih problema nemam sa tim pogonom, potrosnja je vece za oko 1l, ubrzanje logicno slabije od prednje vuce, auto mi je nekako sigurije i stabilnije, po snijegu odlican.. Po meni je samo plus sto je 4motion, ja bih ga odmah opet uzeo :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Koliko vidim misljenja su podeljena biggrin
-
to ti je ko i sa plavusama crnkama i crvenokosama. A u sustini svugde mu je bolje nego u gacama isto kao i po kisi i jugo je dobar samo da nisi mokar.
-
Dobro kazes biggrin biggrin
-
Ako ti je ispao povoljno, zašto ne uzeti. Prodace se ako ništa drugo. A sto se tiče Nive, za sneg može da joj parira samo Isuzu Trooper, sa troje vrata.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Kvatro i 4motion nisu isti pogoni, da razjasnimo prvo to.
Inace, to kakav je kvatro pogon sam se vise puta uverio. Nema mu premca u 4x4 pogonima. Gde sam sa drugarom izlazio sve po snegu, neko ne bi pomislio da pokusa.
A kvatro bi izasao svuda gde i lada niva samo da ima visinu (klirens) kao lada. A i ne znam sta su ljudi zapeli za tu nivu, toliko dzipova koji su bolji i sposobniji terenci od lade. To samo ko nije cuo, video, a kamoli vozio (ili se vozio) u necemu drugom se kune u ladu.
Jos jedan podatak, da li ste znali da je lada jedini "dzip" koji nema sasiju, vec je samonoseca karoserija (kao kod prosecnog automobila).
Za kraj, jeste da auto sa 4x4 vise trosi, slabije ide i nema svrhu toliku ako se tokom godine vozi samo nekoliko dana po snegu, ali opet. . .
Moram da te ispravim, quattro i 4motion su dva potpuno identicna sistema, takodje ih dele skoda i seat.
-
Druze, ili se salis ili stvarno nisi upucen, trece nema.
Kvatro i 4motion nikako nisu isti pogoni (imaju drugaciji mehanicki sklop).
Kvatro je samo kod Audiju, a 4motion dele VW, Skoda i Seat
-
naravno da se ne salim. Da li mislis da audi a3 quattro i audi a8 quattro imaju iste quattro sisteme?
-
Nemoj ti mene pitati i proveravati.
Ja ti kazem da kvatro i 4motion nisu isti pogoni.
Da ne bih ja trosio svoje vreme, ukucaj malo po netu i yt kvatro, pa onda haldex sistem i vidi razlike. . .
-
Pa ako si toliko ubedjen da su razliciti sistemi izmedju vw i audi, znaces da audi a3 i audi a8 imaju potpino razlicite quattro pogone, kao sto ih imaju i golf recimo petica i vw phaeton, a da takodje audi a8 i vw paheton imaju identicne 4x4 sisteme a audi a3 i golf takodje imaju identicne sisteme. Dolazimo do zakljucka da se ugradjuju dva razlicita sistema i u vw i u audi, koji su unakrsno sa razlicitim modelima ili razliciti ili isti sistemi.
-
Nisu isti sistemi 4motion i qvatro
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
@Nikola GTi, Ako ces bas i detalje, kvatro postoji u tri varijante (u zavisnosti u kom je modelu), a 4motion u dve.
Tacno je da dele neke sisteme, ali ono sto sam ja hteo reci, Audi a4 vs Golf 5-6, audi a6 vs passat - nemaju iste pogone
Npr. Audi a4 b5 nema isti pogon kao golf 4 ili Skoda Octavia
-
Za a4 nisam bio siguran pa sa zato naveo a3, zato sto a3 8p i golf 5 imaju isti sistem i imaju haldex, a vw phaeton i a8 imaju torsen i isti su sistemi, tako da ne mozete da tvrdite sa su potpuno razliciti sistemi jer nisu.
-
Golf 5 i a3 je sve isto
-
to ti je ko i sa plavusama crnkama i crvenokosama. A u sustini svugde mu je bolje nego u gacama isto kao i po kisi i jugo je dobar samo da nisi mokar.
vidis li fico kolko nam sad ovde fali nino-gedora ?
sad bi nas on ovde sve naduvao.... lollol lollol lollol
edit: davno nije bilo nekog zara na forumu :47
-
Aco druze mani se YT i wikipedija. Audi A4,A5,A6,A7,A8 imaju uzduzno postavljen motor i pogon na Passatu B5,B5.5 iPhaetonu je identican, dok Q7, tuareg, cayen imaju isti. sva vozila iz VAG koncerna koja imaju motor poprijeko dijele isti pogon od platforme MK4. Navrati sredinom sedmog mjeseca pa ti iznesem sve vrste VAG pogona od 1986 pa do 2012 i ti me ubjedi u suprotno
-
Ljudi sve je to lepo samo ja nisam dobio konkretan odgovor koje su mane 4motiona, koliko je veca potrosnja i sta podrazumeva odrzavanje
-
Miloše, koji motor je u tom golfu?
-
2.0 TDI - 140konja
-
Ljudi sve je to lepo samo ja nisam dobio konkretan odgovor koje su mane 4motiona, koliko je veca potrosnja i sta podrazumeva odrzavanje
Potrosnja veca 0,5-1,5 lit. Odrzavanje: Svakih 100000-150000 km zamjena ulja i filtera u haldex spojci zadnjeg diferencijala i OBAVEZNO VOZITI SVE CETRI ISTE GUME I ISTE FELGE.
Znatno bolje drzanje na cesti po svim podlogama
-
Aco druze mani se YT i wikipedija. Audi A4,A5,A6,A7,A8 imaju uzduzno postavljen motor i pogon na Passatu B5,B5.5 iPhaetonu je identican, dok Q7, tuareg, cayen imaju isti. sva vozila iz VAG koncerna koja imaju motor poprijeko dijele isti pogon od platforme MK4. Navrati sredinom sedmog mjeseca pa ti iznesem sve vrste VAG pogona od 1986 pa do 2012 i ti me ubjedi u suprotno
Mozda je moja greska, ja sam zapeo da audi a4 i golf (i octavia) nemaju isti pogon (i to stoji da je tako), pa sam onda generalizovao.. Opet kazem, jedno sam pisao, a drugo mislio.
Inace znam koji je kakav pogon isl.
Ali, nisi ni ti sigurno radio sve te pogone pa znas, nego si citao iz literatura, yt, wiki. . . da se ne lazemo :)
p.s. A gde da navratim?
-
Potrosnja veca 0,5-1,5 lit. Odrzavanje: Svakih 100000-150000 km zamjena ulja i filtera u haldex spojci zadnjeg diferencijala i OBAVEZNO VOZITI SVE CETRI ISTE GUME I ISTE FELGE.
Znatno bolje drzanje na cesti po svim podlogama
[/quote]
PaulGT hvala na odovoru, kazi mi da lu znas koliko kosta zamena ulja i filtera u haldex spojnici?
-
Potrosnja veca 0,5-1,5 lit. Odrzavanje: Svakih 100000-150000 km zamjena ulja i filtera u haldex spojci zadnjeg diferencijala i OBAVEZNO VOZITI SVE CETRI ISTE GUME I ISTE FELGE.
Znatno bolje drzanje na cesti po svim podlogama
PaulGT hvala na odovoru, kazi mi da lu znas koliko kosta zamena ulja i filtera u haldex spojnici?
[/quote]
-
Aco, ima ovde jos ponekog majstora.
-
milosn8 oko 100 € u ovlastenom servisu kosta ulje i filter sa zamjenom
AcoVW zato ti i kazem da dodes u Vares imaju slozeni svi sistemi. I ja sam ucio zanat bez interneta i YT
-
Hvala Paul, verovatno cu ga pazariti pa eto da znam cisto koliko je sta.
-
AcoVW zato ti i kazem da dodes u Vares imaju slozeni svi sistemi. I ja sam ucio zanat bez interneta i YT
Ok. Postujem, izvini ako sam tebe i bilo kog uvredio, nije mi bila namera. Jesam malo prenaglio.
-
Momci da li neko zna neki dobar servis/majstora u Novom Sadu?
-
Znam bar dva :)
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
voodoo, slobodno napisi koji su.
-
Drug ako ti treba 4x4 kupi ako ne nemoj.sto se tice pasata kod njega je torsen.a na oktaviji i golf 4 mislim i na 6 je haldex spojka.za pasata ide mislim oko 275ml ulja i kod nas u sa kosta 91KM u ovlastenom.a za skodu oktaviju je nesto jeftinije.obavezno ulje mjenjati i paziti na gume da su jednake.jer jedan poznanik je.stavio razlicite dimenzije na 4x4 pa mu je stradao pogon tacnije procesor.
-
Ja sam imao Golfa 4 110kw tdi 4motion, i isao je kao Golf 4 samo sa prednjim pogonom od 74kw.... Odlicno je lezao na putu, ali je bio znatno sporiji i isao na vise obrtaja od Bore koju sam imao u to vreme i imala 96kw...
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
-
voodoo, slobodno napisi koji su.
Ilija Radaković u Veterniku
Srdjan Peter preko puta ambulante na Novom Naselju, zadnji ulaz u Jugodent
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ja sam imao Golfa 4 110kw tdi 4motion, i isao je kao Golf 4 samo sa prednjim pogonom od 74kw.... Odlicno je lezao na putu, ali je bio znatno sporiji i isao na vise obrtaja od Bore koju sam imao u to vreme i imala 96kw...
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Jesi ti siguran da ti je bilo sve u redu sa motorom?
Ja sam imao isto golfa 1.9 tdi 4motion 110kw arl, isao je odlicno a u isto vreme sam vozio boru 85kw i pre toga passata 96kw, ni bora ni passat nisu mogli da mu nose vode.
-
Posedujem trenutno 3 4motiona. AMA bas nikakve razlike u održavanju nema. Osim pozitivnih stvari, auto stabilniji sigurniji i zimi ideš gde hoćeš. A ovi filozofi izgleda nisu nikad seli u nešto jače od passata ili golfa starog 30
God.
Otkud ti znas sta je ko vozio i sta sada vozi?
Kazem konkretno za tebe. Voziš neku drtinu staru 50 god, i našao si se stručan da komentarišes svaki pust. Čak i za mnogo skuplja vozila. Ja da sam na tvom mestu obrisao bih sam sebe sa foruma dok ne bi kupio makar golf 5.
-
Možda čovjek voli old school, pa mu Golf 5 i noviji nisu interesantni.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
-
@ Nega
I dalje nisi odgovorio na moje pitanje.
Ti mislis da si strucan samo zbog toga sto vozis kola sa tim pogonom?
Sto se tice brisanja profila ti to najbolje znas kako ide. ;)
-
Ja da sam na tvom mestu obrisao bih sam sebe sa foruma dok ne bi kupio makar golf 5.
Jel moze obican ili mora da bude 4 motion?
-
Ja sam imao Golfa 4 110kw tdi 4motion, i isao je kao Golf 4 samo sa prednjim pogonom od 74kw.... Odlicno je lezao na putu, ali je bio znatno sporiji i isao na vise obrtaja od Bore koju sam imao u to vreme i imala 96kw...
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Jesi ti siguran da ti je bilo sve u redu sa motorom?
Ja sam imao isto golfa 1.9 tdi 4motion 110kw arl, isao je odlicno a u isto vreme sam vozio boru 85kw i pre toga passata 96kw, ni bora ni passat nisu mogli da mu nose vode.
Pa sve u redu bilo, od tada je presao preko 100k km, prpdao sam ga sugradjaninu... Po meni to je skroz logicno, auto je tezi preko 100kg, a prenos je drugacoje odradjen, tako da ide na vise obrtaja. Secam se da je on isao 160 na 3100rpm, dok je Bora 96kw isla cak 180 na 3100rpm... Trosio je litar do litar i po vise... Ne mogu da siguram 100% da ovo sto pisem vazi za sve jer je to jedini 4motion koji sam imao i vozio.... Na auto data sajtu sam nasao neke kontradiktorne informacije...
Golf 4 96kw brise patos sa Golfom 4 4motion 96kw i to ga ubija na mesto (u skladu sa mojom pricom), a opet Golf 4 4motion 110kw ispada da ima iste performanse kao obican Arl 110kw. Moja licna iskustva su u skladu sa prvom pricom. Moj Golf 4mo 110kw isao je u rangu 1.9tdi 74kw... Osecala se tezina auta, lenjost pri ubrzanju, veci obrtaji pri svakoj brzini, veca potrosnja ali i fenomenalno lezanje na putu i osecaj da sam u mnogo vecem i ozbiljnom autu...
Htedoh da pogledam tu u gradu jednog na slikama odlicnog 4mo 96kw 2003g ali kad se podsetih i videh ove brojke, i ne gleda mi se...
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180411/581f1e170844ce6860f800119ff8652a.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180411/9b62ba045b4d593ac2fdc8583d615798.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180411/99b40cb03dd8a5e8a0d30462c6fed764.jpg)
-
Posedujem trenutno 3 4motiona. AMA bas nikakve razlike u održavanju nema. Osim pozitivnih stvari, auto stabilniji sigurniji i zimi ideš gde hoćeš. A ovi filozofi izgleda nisu nikad seli u nešto jače od passata ili golfa starog 30
God.
Otkud ti znas sta je ko vozio i sta sada vozi?
Kazem konkretno za tebe. Voziš neku drtinu staru 50 god, i našao si se stručan da komentarišes svaki pust. Čak i za mnogo skuplja vozila. Ja da sam na tvom mestu obrisao bih sam sebe sa foruma dok ne bi kupio makar golf 5.
Za nekog je drtina i taj auto koji ti vozis, tako da je sve relativno i ne daje ti za pravo da vredjas druge na takvom osnovu, ovo ti je poslednje upozorenje. Forum okuplja sve ljubitelje VW-a, a ne vozace "novijih" automobila. A te "drtine" sto spominjes umeju da kostaju i da se traze daleko vise od golfa 5 koga ima svuda po putu. ;)
-
Ja sam imao Golfa 4 110kw tdi 4motion, i isao je kao Golf 4 samo sa prednjim pogonom od 74kw.... Odlicno je lezao na putu, ali je bio znatno sporiji i isao na vise obrtaja od Bore koju sam imao u to vreme i imala 96kw...
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
Jesi ti siguran da ti je bilo sve u redu sa motorom?
Ja sam imao isto golfa 1.9 tdi 4motion 110kw arl, isao je odlicno a u isto vreme sam vozio boru 85kw i pre toga passata 96kw, ni bora ni passat nisu mogli da mu nose vode.
Pa sve u redu bilo, od tada je presao preko 100k km, prpdao sam ga sugradjaninu... Po meni to je skroz logicno, auto je tezi preko 100kg, a prenos je drugacoje odradjen, tako da ide na vise obrtaja. Secam se da je on isao 160 na 3100rpm, dok je Bora 96kw isla cak 180 na 3100rpm... Trosio je litar do litar i po vise... Ne mogu da siguram 100% da ovo sto pisem vazi za sve jer je to jedini 4motion koji sam imao i vozio.... Na auto data sajtu sam nasao neke kontradiktorne informacije...
Golf 4 96kw brise patos sa Golfom 4 4motion 96kw i to ga ubija na mesto (u skladu sa mojom pricom), a opet Golf 4 4motion 110kw ispada da ima iste performanse kao obican Arl 110kw. Moja licna iskustva su u skladu sa prvom pricom. Moj Golf 4mo 110kw isao je u rangu 1.9tdi 74kw... Osecala se tezina auta, lenjost pri ubrzanju, veci obrtaji pri svakoj brzini, veca potrosnja ali i fenomenalno lezanje na putu i osecaj da sam u mnogo vecem i ozbiljnom autu...
Htedoh da pogledam tu u gradu jednog na slikama odlicnog 4mo 96kw 2003g ali kad se podsetih i videh ove brojke, i ne gleda mi se...
Sent from my VTR-L29 using Tapatalk
(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180411/581f1e170844ce6860f800119ff8652a.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180411/9b62ba045b4d593ac2fdc8583d615798.jpg)(https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180411/99b40cb03dd8a5e8a0d30462c6fed764.jpg)
Da ide slabije od obicne cetvorke sa ARL motorom svakako, sto je i logicno ali nikako nije u rangu sa 74kw.. Moglo bi se eto reci da je u rangu sa 96kw obicnom cetvorkom.. Ovo pricam iz mog iskustva..
-
Posedujem trenutno 3 4motiona. AMA bas nikakve razlike u održavanju nema. Osim pozitivnih stvari, auto stabilniji sigurniji i zimi ideš gde hoćeš. A ovi filozofi izgleda nisu nikad seli u nešto jače od passata ili golfa starog 30
God.
Otkud ti znas sta je ko vozio i sta sada vozi?
Kazem konkretno za tebe. Voziš neku drtinu staru 50 god, i našao si se stručan da komentarišes svaki pust. Čak i za mnogo skuplja vozila. Ja da sam na tvom mestu obrisao bih sam sebe sa foruma dok ne bi kupio makar golf 5.
Tebi bi bilo bolje da obrises sebe sa foruma pa prodas toj jednog 4motion a i das pare nekom psihologu i nekom strucnjaku za kulturu i vaspitanje a moze i nekom life couch u pa kad budes ok da se opet registrujes
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока