VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Vitko87 Septembar 27, 2012, 05:46:06 posle podne
-
Pozdrav svima..kupio sam pre par meseci pasata sa motorom 1.8t,menjao sam ulje i filtere..Ulje sam sipao Halvolline Ultra S 5-40w 5l..Krenuo sam sa burazerom na put od KS-a do Bgd-a..Vozio sam oko oko 130kmh 140kmh i u tom trenutku upalila greska na instr.tabli ``STOP SERVICE OILL MANUAL`` I lampica za ulje,oduzeo sam mu gas i vozio ga na nekih 120kmh,i negde blizu Bgd opet ga malo zgazim po gasu oko 140kmh opet isti porblem..Stao sam na zaustvanoj liniji da pogledam sta s e desava,niej gubio snagu ni rad motora se nije menjao,znaci bukvalno nisma preso svega 400-500km po gradu,do tada dok sam ga vozio pod manjim borjme obortaja i manjom brzinom niej se palilia greska,znaci samo kada izadjem na otvren puta tipa traznit ili negde na neko vece uzbrdo hoce da upali isut gresku..Isao kod Mehanicara,menjao sam davac ulja visokog prisitska i opet sma imao isti porblem,na dijagnnostici je pokzivalo neku gresku pret.paljenja..Pre 20-tak dana odradio veliki srevis innini delovi komplet,roleri ,spaneri,zub.kajis.vod.upmpa itd..Isao do Nisa,niej se palilila greska u povrtak se opet pocelela paliti greska..Otisao sam kod jednog naseg forumasa Floyda iz Krusevca dobar mehanicar..prikljucio ga na Boshovu dijagnostik,naci bio je hladan u umesto je radio pola sata dok niej se zagrejao motor,i dostigao radnu temperaturu,i pokazalo mu je u mestu znaci radio je na leru da gubi prisitsak ulja u motoru,bas smo zajdeno gledali pritisak premali.pa onda pise pritisak normalan..On ince se preslio pre godinu dana u Becu bio je tu samo na par dana,i morao je da ide..Reko mi je da probam narcuiti orignalan davac ulja viskog prisitska i da probam neko druge ulje tipa Liqvi Molly 10-40w sa aditivima ili neko kavlitetno ulej 5-40w full sintetik..Uet ja na ime kupca iz Engleske pise da je presao 103000 milja kad sam ga kupio,sada ima oko 109000 milja..Planirao sam menjati ulje i ramiljao sam da uzmem neki aditiv ili nesto da ocisti motor jer sam citao prethondno da hoc e kanali da s e zapuse u motoru da gubi prisitsak..Ako neko zna o ovome nesto neka mi kaze..Hvala unapred.. :rolleyes:
-
Pored toga sto ces promeniti davac, ja bi na tvom mestu proverio predjenu kilometrazu ali ne na satu nago u kompu motora. Postoji verovatnoca da ti je i uljna pumpa losa i da kada se ulje razredi (zagreje) i razlije po celom sistemu, pumpa ne postize da pravi pritisak. To kazem zato sto ova pumpa ima vreteno koje je na vrhu sa nutovima i koji se sa vremenom razlokaju, pa nekad moze i da proklizavaju. Ja iznosim svoje misljene u slucaju da su davaci ispravni, ali kao sto si napisao da ste merili pritisak ulja i da je po nekada slab, mali. Drugo, postavlja se i pitanje u kakvom su stanju leteci i lezeci lezajevi, jer i oni dosta uticu na to. Ima dosta razloga koji mogu uticati na to.
-
Pa da probaj sa davačem ako nije onda je uljna pumpa pop1
-
Evo malo kasnije sam se setio i jos jedne veoma bitne stvari. Valjalo bi da se skine karter i proveri samo sito pumpe da nije zaprljano (sto je veoma moguce) Motor je benzinac i vozi se pod solidnim obrtajima tako da postoji mogucnost i toga.
-
Ja pola nisam razumeo, a ono što sam razumeo sugerisao bi na ovo što i Boban
Očisti motor pred zamenu ulja sa onim nekim aditivom i očisti saće iznad kartera, hoće da zakoksa 1.8T
-
Hvala puno.. ;)..Wele i ja sam planirao sada pred ovu zamenu da ocistim motor pred zamenu ulja,nisi me raumeo a rzlog je taj sto kad sam prvi put posle mesec dana krenuo na recimo duzi put 450km u oba pravca pocela je da se pali ta greska a kad prikacimo nkaze da pritisak premali i da tako drzi par sekundi pa onda vrati prisitsak ulaj u motoru normalan,razumes me?A pokusao sam sa davacem viskog i niskog prisitska da zamenim nista niej odgovaralo jbg opet isti problem..Sto se tice drugog problema,je kada se zagreje t.j kada dostigne radnu temperaturu 85-90 stepeni hoce da dimi kada radi umesto plav dim,a ulje sam dodao oko 600-700ml ulja za predjenih 9500km..Sutra idem na zamneu ulja i filtera naravo i da se opere motor..Ne znam koej ulej ovako najbolje za njega mislim da VW preporucuju Castrol,ali ne bih Castrol zato sto sam cuo raznih prica da je fejk ili nije original..HvALA JOS JEDNOM NA ODGOVRIMA biggrin
-
Vitko, to je ono u sta sam ja i sumnjao, plavi dim. Motor trosi ulje i 99% su ti otisli lezajevi i uljne karike. Motor zreo da se radi generalna. Izvini ali je tako. mahac I presao je on mnoooogo vise od toga sto je na satu.
-
Izmeri pritisak ulja mehaničkim putem zajebi te dijagnostike
-
Ne znam kako da izmeri pritisak ulja mhanickim putem???Pa ja sam to i pretpostavio neki mi kazu da je trubina pri kraju,ili gumice ventila..Ja koliko znam kada su gumice u pitanju onda treba da dimi kada je hladan t.j kada se strauju hladan motor. :huh:..Jer kada je ovaj mehanicar radio veliki servis,reko mi d aje malo vise ulja bilo u inter coller-u tako d ami je reko d aje najbolej remont turbine da se odradi i gumice ventila..Ona ovako vuce ide sve je ok ali kazem plli tu gresku kad je pod vecim brojem obrtaja i nekad kada sam na nekoj vecoj uzbrdici..Hvala va jos jednom videcemo pokusacu ovo sa mailim servisom ili cu ga prodati na sredjivati trece nema..
-
600-700g ulja na 10000km za turbo motor nije nista...da je pred generalnu onda bi toliko (i vise) ulja trosio na 1000km...
-
+1
to sto ti zapurnja plavo,mogu biti i gumice ventila .
To sto gubi pritisak,to je drugo,il pumpa ili leteci ili laze . To moras da resis sto pre,da ti stvarno neizgubi pritisak kako treba ,ce ti zakuje motor.
Prvo vidi da resis pritisak.to nije zezanje. Sipaj gusce ulje 15\40 pa vidi oce li gubiti pritisak,to ti je najbrza i naj jeftinija stavka.
-
Ja se iskreno nadam da ste vi u pravu, ali mi je malo mnogo 700ml na 10 000km.
-
Sve je moguce Bobane,mozda mu je i turbo na izmaku pa zbog njega dimucka,moze tu da bude par stvari i oko dima i oko pritiska.
-
Hvala vam jos jednom svima. ;)..Danas sam proneio ulje Motul 10-40w polu-sintetika i naravno filteri za klimu,vazduh,gorivo i ulje..Videcemo sada kako se ponasa..Sutra cu da odem do tranzita i malo probam ga na vece obrtaje i vecu brzinu pa cemo videti sta se desava..Voleo bih za da mi Wele obajsni kako se mehanickim putem meri pritsak ulja u motoru? blink ..stavrno ga prvi put cujem to..Ako neko zna nesto oko ovog porblema neka iznese svoje misljenje..Hvala puno :rolleyes:
-
Imas manometar sa cevkom.Kraj cevke srafis tamo odakle skines davac. To je mehanicko.
-
Drugar, jesi rešio problem? Šta je bilo sa motorom? Hajde podeli iskustvo sa nama! ;) Znam da je prošlo podosta vremena, ali baš me interesuje.
I molio bih poznavaoce 1.8T mašina ako mogu malo da pojasne kakav je AWT 1.8T motor, na šta obratiti pažnju prilikom kupovine istog... Izvinjavam se ako slična tema već postoji. ;)
-
ja ga vozim nekih 8-9 mjeseci i nekih 18 000km nisam imao nikakvih kvarova osim bombina koje su boljka na svim 1.8T ali naucis zivjeti sa tim,2 komada u gepek i samo vozi driving,promijenis je za 2 min.
-
To znam za bobine. Zam i za long life servise da su usrali sa tim. Koliko je tvoj prešao? Mislim na stvarnu km... Kako prepoznati u kakvom je stanju motor? Zaintersovan sam za jednog takvog, a svi majstori me odvraćaju. Voleo bih da čujem iskustva drugih ljudi. Nešto sam već našao na netu i pročitao. E sad, najbitnije mi je da znam kako da procenim u kakvom je stanju makina! ;)
-
e vidis ja neznam za long life servise,na sta mislis?
kad sam ga uzeo na satu je bilo oko 201400,sada ima preko 219 000 mislim da mu je to i stvarna,ali opet ko zna.
ja sam svog kupio a da ga nisam ni probao,samo ga upalio jer sam prije njega gledao 4-5 "krseva" i odmah sam vidio da je ovaj OK,dogovorio sa covjekom cijenu,izbrojao pare i odvezao ga :)
tek kasnije sam ga vozio na dijagnostiku tek toliko da vidim ako mu sta ne valja da zamijenim,sve je bilo dobro tako sam mu odmah odradio veliki i mali servis da ne razmisljam o tome,ugradio plin i sad samo vozim.
a nasi majstori ko majstori njima ne valja 1.8T jer neces cesto dolaziti kod njega lollol lollol
znam jos 2 koji imaju iste motore u passatima i obojica su zadovoljni.
a sto se tice kako da procijenis,nemam ti sta reci osim standardno poslusaj rad motora,malo obrati paznju na turbinu i crijeva oko nje,trap itd...
-
vitko87 moras mehanickim putem izmeriti pritisak ulja, znaju majstori kako se to radi,ako ne zelis da ti rikne motor jer 90 posto ti je zaprljana resetka na kraju cevke kroz koju uljna pumpa gura ulje u gornji deo motora,sto ce reci da malo ulja dolazi u glavu motora i naj..o si lezajevima i radilici nemoze nista jer se u ovom slucaju kupaju u ulju, i nikako gusce ulje jer ce ono jos teze prolaziti kroz resetkicu,prvo sipaj neko sredstvo za ispiranje motora pa skini karter da se proveri resetkica i eventualno zameni i obavezno sipaj ulje 5-40 full sintetic a to ako potrosi 800g na 10000km to je nista za toliko ispari ako je to tako bicedobro
-
pozz kolega isti problem vec imao na audiju 6 , rjeseno , skidanje kartera i ciscenje sita uljne pumpe , taj motor nakupi puno garezi i ostalog otpada od ulja i to zacepi sito pumpe , pa povremeno i to na autoputu u vecini slucajeva na vecoj brzini nema dovoljan protok ulja.
-
Neki su išli na long life servisne intervale, mali servis radili na 30k km i ti motori su najčešće puni koksa. Dok ovi drugi koji su išli na standardan servisni interval od 15k km u daleko boljem stanju. ;) To sam načitao. Nije mi problem auto kao auto, već samo na šta obratiti pažnju vezano za samu makinu (1.8T). Da li je 260k km puno za taj motor, odnosno da li se isplati uzeti ga sa tom kilometražom?
A valjda će nam se javiti i Vitko pa da nam prijavi šta je bio problem sa njegovom zverkom! :)
-
mislim da nije,ja bi ga uzeo ako mi se cini dobar
evo sta kaze jedan vlasnik A6 1.8t na jednom drugom forumu
"Elem prodje godina pa udjosmo u 2013 ,ali nije sve po planu
Malo iznenadjenje je trebalo biti još jedan jubilej kao što je danas moj u godinama
Trebao sam da do nove godine napravim 500,000 km ,ali mi nije uspelo
Napravio sam do nove godine 493,000 km
Na autu nikada ništa radjeno sem redovnog održavanja.
Motor nikada otvaran
Zamena korpe i lamele na 300,000km ne mojom greškom .jer sma ga već kupio sa načetom
Inače auto je kupljen sa 180,000km 08.01.2007 i od prvog dana je na plinu"
kad sam ovo procitao prije kupovine kada sam bio u potrazi za autom definitivno sam odlucio da ce biti 1.8T thumbup
-
ma nisu to toliko dobri motori biggrin
thumbup
-
lollol lollol lollol
-
Uh, pa malo li je? yupi3ti
Momci, jesu i kod vas AWT makine? Jel ima razlike u kvalitetu tih 1.8T (npr. AWT, AGU, AEB, BEX...)?
-
ima razlike, neki imaju vece turbine neki manje,neki imaju portovane glave dok drugi ne,neki imaju mnogo vise senzora dok drugi manje,jedni imaju veci kapacitet dizni dok drugi manji kapacitet,i tako redom jos po neka sitnica ;) sto se kvaliteta tice,tu su barem svi isti.
-
To me interesuje, da je kvalitet svih podjednak, da ne moram da tražim tačno određenu oznaku motora. ;) Po vama, koji je najbolji, sa kojom oznakom, ali da je godina proizvodnje 2002+?
Drugar, hajde mi pojasni, šta ti znači ovo "portovana glava"?
-
to ce neko strucniji da ti detaljno pojasni,ja ti mogu samo reci ukratko da portovana znaci dodatno ojacana glava za razliku od ostalih modela,ukoliko se ozbiljnije povecava snaga moze izdrzati bez pucanja,i ima sire kanale,i ne znam sta jos,imas u mojoj temi na drugoj strani, GTI 16V je pisao za tu glavu,a nju nosi AGU motor.
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=6370.20 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=6370.20)
-
Evo i ja da se javim..Prosao sam sa Motulovim uljem neki 7100km,i opet ista greska mi se pojavi na auto-putu,A zadnje je sto sam zmenio je Motulovo Sae 10-40W,i ono je i dalje u motoru,ma kod ovog mehnicara sto mi servisira auto,uvek ima guzve nikad ne moze,kako je doslo lpese vreme u auto skoro i ne sedam,vozim skuter,i auto mozda upaim jednom nedeljno do grada i nazad,tako da i nedostigne radnu temperaturu..Davaci nisu sigurno jer sam ih zamenio ,opet ista greska se pojavila..Sto se ticce dima,vise ne dimi kao pre,jednom mi je zadimio i to nesto msasvim lao na kratko i vise niej za ovih 7000km..Ne znam koje ulje sada da sipam,i videcu da skinu uljnu pumpu i ociste tu garez ako je vec ima..Meni se desava kada dostigne radnu temperaturu na pola i d apri manjim briznimam od 60-70 upali istu gresku `SERVICE CHANGE MOTOR OIL` i onda se pojavljuej dlan `STOP` i crvena lapmpica svetli posl enekog vremena se izgubi...Izvinite sto se nisam javljao retko ulazim na forum..Hvala svima jos jednom na svetima..
-
Drugar, dobar si ti kad možeš to tako da kuliraš, ja bih se pojeo dok to nebi rešio. lollol Sama činjenica da mi auto nije spreman da u svakom momentu krenem na duži put... Ali dobro.
Moraš od nečeg krenuti. Za početak, s obzirom da planiraš zamenu ulja, uradi odmah i ispiranje motora. Imaš sredstvo koje naspeš u motor pred zamenu ulja i sa njim voziš 400-500 km i onda zameniš ulje. A kad već budeš to radio, onda neka ti majstor skine karter i očisti sito na uljnoj pumpi. A ako ni to ne pomogne onda menjaj i uljnu pumpu, kao što je neko ovde već rekao, hoće i ona da proklizava.
A jesi ti merio pritisak ulja manometrom?
-
ovde je sindrom nezainteresovanosti da reši problem + nema majstora koji hoće/zna da se bakće sa ovim motorom
-
Nije druze da nisam zainteresovan,vec mi se smucilo dA mi svako prica neke svoje prica i mnogima se ne radi,u fazonu nije to nista tako je auto nastelovan da se menja ulje na 8000-8500km,,Eto danas sam zamenio ulje Motul 10-40w ulje i filtere..Pre toga sam isto zamenio ulje nije mi palio gresku i da zamenim ulje tek posle predjenih 8000km,i eto bas danas sam opet zamenio ulje i filtere..I znam da nece da mi prijavi gresku odmah,nego nakon 8000-9000 predjenih km..
Videcu kod jednig majstora sto mi je radio veliki servis on je ok lik i korektan covek i dobar majstor nego onj radi u drzavnoj firmi kao auto-mehanicar i ima kuci garazu radi sa njegovim kumom zajedno koji isto dobar mehanicar..Malo ima vise posle da se skine karter i ocisti pumpa naravno proveri da li je sa pumpom sve u redu pa cemo videci dalje ako je to u stavri porblem..Ma da na zadnje menjanje potrosio skoro 1l ulja ovog puta..Jer prvi put kad sam kupio auto sipali smo Valoviline SAE 5-40W full sintetic,ali izgleda da to ulje vis enije za taj motor jer auto je presao vise od 180 000km tako da su mu majstori prpeorucili polu sintetiku 10-40w..Tada sam sipao Motul 10-40w preso oko 8000km i menjao ulje jer mi je izbacio dva puta u toku voznje da zamenim ulje `SERVIS CHANGE OIL` i onda posle toga prikazuje `STOP MOTOR`..Posle 30sek od prilike ta greska nestane..Ugalvnom samo pod vecim obrtajima i vecim briznama..
-
Kod kog si majstora terao auto?
-
ja sam uzeo passata 1.8 T i video sam u servisnoj da je imao te glupave long life servise. Koja glupost ! Prvo sto sam uradio jeste ciscenje tog sita na pumpi,kartera i bilo je koksa/prljavstine. Nisam imao problema sa pritiskom ali mozda sam ga na taj nacin i sprecio, nznm..Predlazem svakome to da uradi jer ruke su oko 30- 40e, kupis neko bzvz ulje, adetiv LMolly..i za relativno male pare sprecis totalni zajeb motora....
Moje iskustvo u troskarenju ulja je slicno. na 10 000 potrosi oko 750ml, i to je realno OK.
Da li je neko imao momenat da pri malko jacem gazenju, vec upaljeni check engine zbog grejaca lsonde, blinka ? Kad malko spustis RPM onda ostane upaljen ? (zbog LPG) ?? Thnxx
-
meni blinka kad mi crkne bombina B)
-
Drustvo,tek sad se javljam..ja zaboravio da napisem da je problem resen..U pitanju je bila uljna pump au karteu koja bila zapusena sa mnogo koksa i gareza..Ocisceno je sve zamenejno ulje i filer sada je sve ok..Nmemam vise tih problema..A postrsnja ulja je i dalje izmedju 750-1000ml ulja na 10k km... Cuo sam da je kdo njih problem ispod akumolatora ima neka rupa ili otvor gde kad pada kisa ili kada je sneg da voda ulazi kroz taj otvor i ide u motor,tako da zimi kada izvadim merac ulja ono ima kao neke braon linije na meracu i ulju :huh: ..neki kazu da je kondezacija u motoru,jer kad aje hladniej vreme,auto ne stigne dovoljno da se zagreje ni ulje u motoru,to je na primer kada su kratke relacije u pitanju do grada ili tu po lokalu..tako da ne znam sta je tu tacno i sta moze biti?
-
Ne moze da ide voda u motor.
Ne bar na taj nacin.
-
Voda iz prostora oko akumulatora moze da prodre u kabinu i napravi picvajz sa CCM Modulom (to se meni desilo i to je neka druga prica),
kako se ciste odvodne rupe moze videti u temi ovde: http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=59003.0. (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=59003.0.) Ja sam uradio slicno bez skidanja kutije oko ECU.
-
Opet ja posle duzeg vremena. Posle dve godine od kako je ocisceno sito, uljna pumpa i zamnejno ulje naravno i ispran motor sa spirolom nisam imao problem.sa pritiskom ulja u motoru. Medjutim krenem iz Krusevca do Smedereva, u putu negde ispred V.Plane auto upali opet istu gresku 'Srevice Change Oil' i 'Stop Motor'. Ulje je bilo na polovini meraca vec sam presao nekih 9000km sa Motoluom 6100+ synergie 10-40w i auto promeni zvuk motora i izgubi snagu i ugasim auto i stanem sa strane. Auto je mleo i radio je kao traktor. Pozvao sam slep sluzbu vratio se za Krusevac i pravac kod majstora. Turbina je bila polomljena unutar kucista msm na rotore i ne znam sta jos, hidro spaner plastika zatezaca polomljenaa, ulje bilo i dalje izmedju min i max. E sad kada je majstor prvo skinuo karter, proverio letece i leze lezajeve kaze da su dobri i da nije proklizao kao sto su mi vec neki rekli. Ulljna pumpa ociscena, sito, zameneja trubuna, stavljena nova, hidro spaner sam nasao u odlicnom stanju na auto otpad, zamnjen automat ulja, ulje filter, paljenje nastelovano. Auto pali lepo, motor radi ne cuje se, ima snage vuce kao blesav, ali opet mi pali kontrolku za ulje. I ona ista prica 'Service change oil' Stop motor. Na leru je mereno manometrom skinut je davac ulja i na leru mu je pritisak ulja 1.7bara, kad se dodaje gas ide oko od 3 do 4 bara e sad ne znam zadto se to opet desava..Majstor kaze da odem kod nekog elektricara da mi pogleda instrument tablu ili je nesto do elektronike nzm sta vec. Ako zna nesto da mi kaze sta trebam dalje da uradim, unapred hvaka 😊
-
Majstor nema dijagnostiku = menjaj majstora . . .
-
Pozdrav svima,jedno pitanje u vezi motora 1.8t. U voznji upalio lampicu ulja,proverio ulja i bilo ga je na sredini meraca, posle pal kilometara cuo se tup zvuk i kvacilo je propalo.99% je uzrok uljna pumpa. Motor ne pali i verovatno je potrebna generalna. Jel zna neko otprilke koliko kosta? Ili je bolje kupiti drugi motor.
Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka
-
Bice da je bolja opcija drugi motor, delovi i majstor i pitanje sta je sve otislo ce biti duplo skuplje nego da se ubaci drugi motor