VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => In Car Electronics (ICE) => Temu započeo: maxa Jun 19, 2010, 04:04:40 posle podne
-
ovako u pitanju je polo clasic iz 1998 tdi ako nesto znaci, problem je u tome sto kad se zakljuca auto bilo sa suvozceve strane ili vozaceve nece da se zakljucaju sva vrata nego samo ta gde se okrene kljuc ali kad se rucno zatvore sva zatim ubaci kljuc i otkljuca otvore se sva vrat,inace nema cb na daljinac vec je na kljuc desilo se to pre jedno 6meseci ali je posle proradilo auto je od mog caleta, neznam dal sam bio dovoljno jasan ako nisam vi recite pa da pokusam malo jasnije da objasnim
hvala unapred
-
u vozacevoj bravi imas mali prekidac koji ukljucuje vakum pumpu, najverovatnije da on zeza ili si zgubio struju za zakljucavanje do vakum pumpe, proveri struju na vakum pumpi, imas tri zice plus minus i signal sa brave, probaj problampom da vidis da li dolazi struja do pumpe kada zakljucavas vrata kljucem.
-
Na pumpi imas tri zice. Jedan - i dva +.
-
pa da jedan plus je stalna struja a drugi je sa brave
-
vazi pogledacu kad se smiri ovo vreme malo znaci te tri zice da vidim dal se kojim slucajem nije neka iscupala pokusacu pa javljam sta sam uradio
-
pa da jedan plus je stalna struja a drugi je sa brave
Greska. Oba plusa su sa brave. Jedan za odkljucavanje a drugi za zakljucavanje. Nema stalnog plusa na pumpi. ;)
-
u pravu si izvini, prebacio sam se zato sto uvek jedna struja je aktivna pa se naizmenicno menjaju kada se zakljucava i otkljucava
-
Ziva struja ide samo na bravu.
-
Ne nego i u pumpu... Evo seme pa nek covek proanalizira
(http://img507.imageshack.us/img507/4721/20100619230614.jpg) (http://img507.imageshack.us/i/20100619230614.jpg/)
Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)
-
Ako na pumpi ima tri kontakta onda je jedan - i dva +. S' tim sto ni jedan od njih nema zivu struju dok mu se ta struja ne pusti preko brave. Pumpa odradi i iskljuci.
-
Kako god bilo... stavi daljinsku komandu i zavrsen poso, manje je posla nego mikroprekidac da se menja ako je on u pitanju
-
da ali jedna struja uvek moze da se izmeri na pumpi, kada je zakljucan na jednom kablu a kada je otkljucan na drugom, tako moze i da proveri da li dolazi struja do pumpe.
-
evo danas sam hteo da vidim ovo sto ste mi rekli da pogledam kad oces proradilo opet sve funkcionise,ali imam sad jos jedno pitanje posto bi cale hteo na daljinac da mu se otkljucavaju vrata gde se nalazi taj adapter koji bi trebao da zamenim i dali bi mogli oni kineski sa buban potoka ili neki drugi?dali bi trebalo nesto menjati oko instalacije ili samo skinem ovaj dzek sto je na njemu i stavim taj drugi??? hvala
-
Bolje kupi neki kvalitetan modul nego te kineske. Povezivanje nije tesko ako se malo razumes u struju. I ne skidas nikakav dzek. uz svaku modul dobijas semu povezivanja.
-
ja sam kupio na bubanj potoku skakav kljuc, isti kao za golfa 4, 5, , prosto je za povezivanje, ima glavni plus i minus i posle struja za otcaranje i struja za zatvaranje, plus moze gepek da se namesti da se otvara bezicno i na migavce moze da se poveze da blinkaju kada se zakljuca/otkljuca
-
@ Maxa
Proveri u da se nije prelomila zica u delu koji prolazi izmadju vrata i stuba...
-
pose duzeg vremena evo opet pre dva dana se isto desilo ponovo i imao sam malo vise vremena i poceo da proveravam i dosao do motora koji je zajebavao celu stvar ima nekla klapna koja mora da pukne da bi motor prestao da radi i da bi ga prebacila na rezim otkljucavanja sve u svemu motor sam rasturio i ocistio ga celog posto je bio mastan i sve mehanizme zatim iz jedno 5 puta sklopio da radi clap i za sad sve sljaka dobro ali ako se opet to desi resili smo da kupimo polovan motoric pa jel zna neko mozda koja im je cena ????
-
Oko 20 evra.
-
A 25-30e je ugradnja daljinca kod mene lollol lollol
Ili 20-25 bez ugradnje ;)
-
znaci oko 20 e pa sta ce mi ugradnja za to samo skinem stari i stavim novi beer hvala