Autor Tema: Audi S3 8l  (Pročitano 25692 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Sinisa ALT

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #60 poslato: April 03, 2011, 10:25:14 pre podne »
Ljakse nije Toyo Progres,nego Toyo PROXES T1-R !  batine
Vreme od mladica napravi starca,od budale mudraca nikad!!

Van mreže Audi S3 turbo quattro

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Lokacija: N.Beograd
  • Karma: +6/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi S3 8l BMW E30 318iS
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #61 poslato: April 03, 2011, 11:01:05 pre podne »
 batine ... ajd da kazem da sam napisao  kako se cita -
-NO TURBO NO FUN-

Van mreže Sinisa ALT

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #62 poslato: April 03, 2011, 01:44:31 posle podne »
ako bas oces,ni ne cita se tako  bleh lollol
Vreme od mladica napravi starca,od budale mudraca nikad!!

Van mreže Audi S3 turbo quattro

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Lokacija: N.Beograd
  • Karma: +6/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi S3 8l BMW E30 318iS
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #63 poslato: April 03, 2011, 04:37:11 posle podne »
cita se gluperdo !  sex
-NO TURBO NO FUN-

Van mreže Sinisa ALT

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #64 poslato: April 03, 2011, 04:43:46 posle podne »
Gde ti vidis slovo "G" u nazivu gume?  batine lollol
Vreme od mladica napravi starca,od budale mudraca nikad!!

Van mreže Filippo 032

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: Nevade
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #65 poslato: April 06, 2011, 11:36:08 posle podne »
A kolega, zasto si menjao motor ako nije tajna ? Stavio 1.9 TDI ili ? :)

Van mreže Audi S3 turbo quattro

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Lokacija: N.Beograd
  • Karma: +6/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi S3 8l BMW E30 318iS
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #66 poslato: April 07, 2011, 10:54:49 pre podne »
Duga je to prica  ;) razmisljalo se o 1.6TD intercooler ali se odustalo ...razbio je blok motora, i onda je stavljeno sve novo sem glave koja je obradjena, a nesto pre je zamenjen ceo turbo sistem
-NO TURBO NO FUN-

Van mreže Filippo 032

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: Nevade
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #67 poslato: April 07, 2011, 12:30:42 posle podne »
Duga je to prica  ;) razmisljalo se o 1.6TD intercooler ali se odustalo ...razbio je blok motora, i onda je stavljeno sve novo sem glave koja je obradjena, a nesto pre je zamenjen ceo turbo sistem

I sta je na kraju doslo u taj S3 ? Koji motor.?

Van mreže Filippo 032

  • VW Početnik
  • Poruke: 11
  • Lokacija: Nevade
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #68 poslato: April 07, 2011, 12:37:19 posle podne »
Cek, 1.6TD ? Zezas ili ? Mislis TDI ?

I sta je na kraju doslo u taj S3 ? Koji motor.?
« Poslednja izmena: April 07, 2011, 12:44:46 posle podne od strane Filippo 032 »

Van mreže Audi S3 turbo quattro

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Lokacija: N.Beograd
  • Karma: +6/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi S3 8l BMW E30 318iS
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #69 poslato: April 07, 2011, 10:05:54 posle podne »
Naravno da se salim, nego kad ste vec krenuli sa TDi topic-om pa da ih malo zakitimo ;) stock je motor 'AMK sa starim chip-om (mtm mapa) 265hp
« Poslednja izmena: Maj 19, 2011, 09:02:14 posle podne od strane Audi S3 turbo quattro »
-NO TURBO NO FUN-

Van mreže AndrijaVR6

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 300
  • Age: 36
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +2/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GTC
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #70 poslato: April 08, 2011, 12:09:24 pre podne »
Audi je bomba obozavam s3 samo nadji felnu kao sto imas na zimski set fabricku ali 18 i bice jos bolji (to je samo predlog  ;) )

Van mreže Audi 80

  • VW Početnik
  • Poruke: 157
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-4
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #71 poslato: Maj 13, 2011, 11:40:03 posle podne »
Auto ti je extra, svidja mi se sto nije prenabudzen, tj. kulturiska je.
Audi 4ever!  B)
pozzz

Van mreže Audi 80

  • VW Početnik
  • Poruke: 157
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-4
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #72 poslato: Maj 14, 2011, 01:10:23 posle podne »
E da, reci mi kako idu cene odrzvanja quattro sistema? Jel pouzdan, da li se kvari i koliko kostaju delovi? Moj drugar ima 90-tku CC kvatro 86.god. i znam da mu je trazio za zadnji amotizer prodavac 9000,00 din. dok je za moj auto bio oko 2500,00 din.
Zelja mi je da uzmem A4 quattro 1.8T. Nasao sam i jedan na oglasima i izgleda ok.
Kazu da ko jednom uzme kvatra uzima ga uvek.  :rolleyes:

http://www.polovniautomobili.com/oglas835273/audi_a4_quattro_18t/

Van mreže Audi S3 turbo quattro

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Lokacija: N.Beograd
  • Karma: +6/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi S3 8l BMW E30 318iS
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #73 poslato: Maj 14, 2011, 05:10:00 posle podne »
Sto se tice pogona nije sto sam veliki fan Audija ali stv je jedan od najboljih ako ne i najbolji ! Primera radi sad kada si pomenuo CC (B2) te starije serije sve do B4 su se najbolje i pokazale, jednom prilikom pricao sam sa Acom vlasnikom P.C.S Ivanovic. Kaze da je jos pre 20g kupio jeftino delove za quattro pogone tipa diferencijale poluosovine itd, kaze da jos od tada nije ni jedan prodao  lollol kolko su se malo kvarili ... sto se tice novijih serija hokej su ali cini mi se da su stare bile pouzdanije sto se toga tice... za ovih 220.000km predjenih na S3 nije nista radjeno oko pogona, za razliku od slavnog BMW X-drive koji na 150.000 menja prednje poluosovine i na 200.000 diferncijal  sex
-NO TURBO NO FUN-

Van mreže kadi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1622
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +43/-26
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Merida XT edition
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #74 poslato: Maj 30, 2011, 12:23:35 posle podne »
slazem se da audijev quatro pogon najpouzdaniji i najbolji,izmedju ostalog i zato sto ga je audi da se tako kaze i forsirao,vec od osamdesetih pa ovamo,a sad se ne moze zamisliti audi bez pogona na 4 tocka,posebno sa jacim motorom...ali.. reci da je bmw-ov x drive los..mislim da gresis,moj bmw nema x drive ali stric ima vec 5 godina,preko 300000 km presao,nista nije taknuto,osim toga,tebi je motor crkao na 200000km,mislim da je to malo km za tako ljutu masinu...,svako ima svoje vrline i mane...330d kod mene vec na 245000 km,kao iz fabrike da je juce izasao...cak i stari e 30 325ix ima fenomenalan pogon na sva 4,jos pre 25 godina...a tvoj s 3 je nesto najlepse od audija,iskreno,volim ljute male automobile,prefektan je...
Nema gazde bez stomaka i auta bez sestaka  ;)

Van mreže Audi S3 turbo quattro

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Lokacija: N.Beograd
  • Karma: +6/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi S3 8l BMW E30 318iS
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #75 poslato: Jun 01, 2011, 09:10:37 posle podne »
Hvala, a sto se tice pogona za bmw X-drive. Fabrika kaze da se npr na e46 325 X-drive menjaju prednje polu osovine na 150.000km a diff na 200.000 a tako preporucuju i mnogi serviseri, dok za to kod Audija niko nije pomenuo do 500.000km  biggrin sto se tice bmw-a kao sam pogon, ne kazem da je los niti sam to rekao, a kad pomene E30 325Ix njega sam bas imao do pre par meseci, i mogu ti reci da je jako zanimljiv autic 63-47% odnos na zadnje tockove svakako te ne ostavlja ravnodusnim, ali ipak quattro je quattro barem za neprijatne situacije ...
-NO TURBO NO FUN-

Van mreže kadi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1622
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +43/-26
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Merida XT edition
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #76 poslato: Jun 01, 2011, 09:56:30 posle podne »
slazem se da je audi malo sigurnjiji al malo je ipak je malo zivlja i uzbudljivija voznja sa vecim procentom vuce na zadnjem pogonu mahac
Nema gazde bez stomaka i auta bez sestaka  ;)

Van mreže Audi S3 turbo quattro

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Lokacija: N.Beograd
  • Karma: +6/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi S3 8l BMW E30 318iS
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #77 poslato: Jun 07, 2011, 05:55:57 posle podne »
Evo juce je malo sredjen motorni prostor, za neku '1 ruku naravno ... Postavio sam i sliku sa neta, iz fabrike kao nov. Nadam se da se idalje drzi za 2002  :rolleyes:



2011


Uploaded with ImageShack.us


2002


Uploaded with ImageShack.us

i jos jedna fotka za kraj da osvezimo temu ...


Uploaded with ImageShack.us
-NO TURBO NO FUN-

Van mreže Audi S3 turbo quattro

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Lokacija: N.Beograd
  • Karma: +6/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi S3 8l BMW E30 318iS
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #78 poslato: Jul 06, 2011, 11:14:21 pre podne »
Juce kompletno ispoliran auto(sa masinom), ondnosno ono sto je ostalo od njega zbog carbona  ;)  auto je sada tamniji i dobio je na sjaju, ali nisam zadovoljan ...



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us



Uploaded with ImageShack.us
-NO TURBO NO FUN-

Van mreže sreckoas

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4515
  • Age: 34
  • Lokacija: smederevo
  • Karma: +43/-16
  • Pol: Muškarac
Odg: Audi S3 8l
« Odgovor #79 poslato: Jul 06, 2011, 12:31:54 posle podne »
mali savet samo...kad poliras auto nikad nemoj da nanosis pastu od jednom na ovoliku povrsinu,nego npr haubu odradis kao iz 2 dela,prvo jednu polovinu pa drugu,itd..inace auto je extra