Bas interesantno izgleda spolja dvojka iznutra cetvorka, na prvi pogled mi se ucini kao da si pomesao slike prvi put vidim ovu kombinaciju, brao za trud. Onaj pdf znas li gde si skinuo dali ima za trojku.
Nisam nigde nasao gotovu semu, nego sam skinuo wiring i sastavio, probao, pokusavao, i na kraju uspeo. Nije bas skroz uspesno, ali je zadovoljavajuce. Npr pokazuje 11.2% vecu brzinu nego sto treba, zato sto cetvorka ima vece tockove. Umesto 80km/h pri 2000 obrtaja u petoj brzini, on pokazuje oko 90km/h. To nije strasno. A sema za trojku mislim da postoji, i mislim da ih imam.
Preko kog sajta da postavim pdf na rapid share. Slike postavljam preko
www.imageshack.us, a iskreno nemam kada da provaljujem kako da okacim pdf na rapid. Ako moze neko neka mi objasni, ili cu da saljem na e-mailove kako mi ko potrazi
Posao je inace trajao 15ak dana proslog leta. Medjutim ja nisam bas mogao mnogo da se razbacujem novcem, tako da sam prosao najjeftinije moguce, i mnoge plastike su bile izgrebane, konzola menjaca ostecena, drzac za case ostecen, nisu mi radile komande za usmeravanje vazduha, jer su originalne sajle zaribale, tako da bi se ova komandna plastika polomila, i to je tako od tada, pa do pre par meseci, kada sam resio da sve dovedem u red, i to sam radio natenane, bez zurbe, i sa mnogo ulozenog vremena, dodao dosta elektricne instalacije (prekidaci za pojacalo, radio, ...) koji se nalaze u kaseti, i sa strane (gde se u cetvorci inace nalaze osiguraci) ispod poklopcica, ugradio kutiju za vazduh (u kojoj je radijator) od trojke, iseko gredu ispod sofer sajbne, da bi mogo da provucem kanal za duvanje sofer sajbne, izlio od poliestera kanale za vazduh, da bi iz kutije za vazduh od trojke mogao vazduh da se sprovede do tacno odredjenog mesta na korubi...
Sva sreca pa nisam dobro procenio koliko ce to da bude komplikovan posao, i upustio sam se u to, inace da sam znao sta me ceka...
Super, evo kako je nesto slicno odradio brat hrvat:
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=124004
Mk2 sa tablom i motorom iz Fabije RS (Tdi 96 KW, 6 BRZINA U MK2
To sam video jos ranije, ali nisam imao ovaj link detaljnog posla, mozda bi mi nesto olaksalo da sam ovo imao. On je napravio veliku investiciju, motor i tabla su veoma skupi. Uradio je auto sa izuzetnim stilom i bez trunke kica, cime sam odusevljen, ja nemam inspiraciju da smislim nesto tako originalno (npr, da ofarbam rubove, zamenim brave na vratima, modifikujem gepek, ostavim dva fara napred i da to sve upotpunjuje jedno drugo kao da je fabrika projektovala), ja samo kopiram ideje koje vidim. Ja sam relativno jeftino prosao, kod mene je trud ono sto me je skupo kostalo.