VW Klub
Audi - Forum => Predstavite svoj AUDI => Temu započeo: pedjaTDI April 22, 2009, 08:20:49 pre podne
-
(http://i459.photobucket.com/albums/qq312/pedjatdi/27092008006.jpg)
(http://i459.photobucket.com/albums/qq312/pedjatdi/27092008.jpg)
(http://i459.photobucket.com/albums/qq312/pedjatdi/27092008004.jpg)
(http://i459.photobucket.com/albums/qq312/pedjatdi/27092008003.jpg)
(http://i459.photobucket.com/albums/qq312/pedjatdi/27092008001.jpg)
(http://i459.photobucket.com/albums/qq312/pedjatdi/26092008006.jpg)
(http://i459.photobucket.com/albums/qq312/pedjatdi/27092008014.jpg)
-
Ocuvan auto-svaka cast tapsac .Odrzavaj ga i u zdravlje da te sluzi.
-
Auto ti je ko i tablica, VR' brate tapsac tapsac tapsac
-
direktorski..pravi...ja sam vozio 2.3E uh kako ide i koliko je udoban...samo ga lepo cuvaj i odrzavaj...vecno ce da traje tapsac
-
Kakwa LADJA,ewo je nedoder auto:-)
mahac
-
ocuvan auto,svaka cast
-
Auto je za svaku pohvalu. tapsac tapsac tapsac
-
Sto si skroman, auto ti je super ima dosta opreme. Prava limuzina driving
-
Auto je odlican, prava limuzina i jedan od audijevih najboljih modela nihovi 5-aci su ne prevazidjeni. Sluzice te dobro siguran sam s obzirom na stanje.
Za staklo se radi poliranje i kod nas u BG glass servis to radi. Pozovi i pitaj ;)
-
Moj je presao 344000 i jos uvek ne trosi ulje niti duva na merac,cep niti na iberlauf,a motor jos nije otvaran.
-
Ja sam sa mojim autom presao tek 500 KM od kako sam mu promenio ulje i jos mu je ulje na maksimumu.Ne kazem da se nece potrositi u granicama normale do sledece zamene "(a menjam ga posle 5000 predjenih KM)".Sobzirom da sam 13 god.vozio Mercedes Miniku i koristio sam Galaksovo ulje SuperLong koje se pokazalo odlicno za dizel motore starije generacije,ja sam ga sipao i u Audi i za sada ne mogu da primetim da je lose.
-
Moj ne trosi clap a inace je u long service mod-u i prva zamena je na 2 godine ili 30000 km... Zgazio sam 12500 i nivo je isti... Mada u knjizi pise da mu je dozvoljena potrosnja i do 1 litar na 1000 (u ovom modu)
-
Odlican ! stvarno ocuvan primerak i bas je lepo sto je stock tad su najlepsi! i nemoj nista da diras. kolko vidim ovo je restyling 90g pa nadalje ? beer
-
dobarrrrrrrrrrrrrrr tapsac
-
Odlican tapsac tapsac
-
Juzni, odlican je, fabricki.
;)
-
Audi je 89. god. Motor je 2.0 TD sa interkulerom, 5 cilindara, nešto preko 100 ks, ekonomičan, sa potrošnjom od oko 7 lit. na otvorenom i do 8 lit. u gradu.
Na njemu je sve fabrički, ima ABS, servo, el.podizače na svim prozorima, el.retrovizore sa grejačima, el.šiber...tek pre neki dan sam ukapirao da ima radio antenu sa motorom na izvlačenje ali je bila polomljena pa do sad nisam primetio.
Sve u svemu maksimalno utegnut, ne krcka, ne lupa, unutra se motor ne čuje, nema vibracija karakterističnih za dizela.
Jedina mana je što je boja malo izbledela ali i red je ipak je to prva boja pa još crvena a auto star 22 godine, poliranjem se to reši ali kratko traje.
Biće još nekih slika ovih dana.
-
dobar,dobar. tapsac
-
Super je auto tapsac. Znam za slucaje gde su prelazili i preko 500000 km. bez generalne. Sto se tice boje, ako je ocuvana i nema puno ogrebotina mozes i da ga samo prelakiras i bice ko nov. ;)
-
To je najbolji auto koji sam imao ,sada imam vw polo 6n2 2001. godiste-malo i ne udobno sacuvaj Boze kao i sva mala auta. Taj auto je toliko komforan i udoban da nemam reci.Imao sam audi 100 2.3 petak 1987 god tamno plavi zatamnjena stakla el podizaci na svim prozorima,bio je ful,ali registracija me je ubijala pa sam morao da ga prodam za 1000 evra jer niko nije hteo da ga kupi zbog velike registracije.Sto se tice izdrzljivosti tu je mnogo mnogo jak zaista masina.Planiram opet da kupim audia 100 ima da ga sredim da bude ful.Odrzavaj ga i uzivaj u masini
driving
-
Au, svaka cast, koja ladja od auta sto kazu neki !! Oprema, neka kola danas to nemaju ni u fullu haahahahha
Stvarno super primerak, i lepa elegantna boja.
Svaka cast tapsac
-
Neunistivi automobil...
Cuvaj ga i služiće te dugo!
-
sresti ovakvu 100-ku na autoputu sa leve strane u preticanju svakako da je i dan danas je za postovanje i divljenje driving
-
Jel na prodaju audi mozda biggrin
-
audi je stvarno za primjer...
imam u planu uzeti isti auto(samo avant) sa identicnim motorom...
-
Imaju ove stare ladje nesto poesebno, za razliku od ovih danasnjih plasticnih instant auta biggrin.
Odlican ti je brate Audi, kod nas u Cg ovih starih skoro vise i da nema, a kad smo djeca bili najace auto u Pg je bio jedan zeleni Audi200, bio na taksiju, kakav je to auto bio....
Samo nastavi da ga ovako drzis...
-
Audi 100, Audi 80, nesto kasnije i Pasat b3, pa audi b4, pasat b4, pa zatim i audi 100 c4...to su bile limuzine za postovanje..mogu da zamislim koj je pederaj bio u to vreme voziti takve ladje. Sad svi prave isto..
-
Mala ispravka. Ne postoji 'Audi B4" Kolko sam primetio to samo kod nas ljudi nesto brkaju taj model...
-
Auto je strava!!!Ja sam takav hteo da kupim,ali sam se ipak odlucio za Scirocco clap!
-
b4 je platforma na kojoj su se proizvodili modeli 91-96 godine. Nadam se da sam izneo tacnu informaciju.
-
Dobro si rekao http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_80 (http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_80)
-
tapsac tapsac tapsac
-
b4 je platforma na kojoj su se proizvodili modeli 91-96 godine. Nadam se da sam izneo tacnu informaciju.
B-Je oznaka za segmet. 4-je redni broj, tj.cetvrti po redu u B segmentu. A '80" Je oznaka modela, tako da svakako ne moze biti(postojati) Audi B4 PS: A, ako bas hoces tacnu informaciju o platformi o kojoj pricas "B4" proizvodila se 1991-2002.
-
audi 80 B4 moze.. audi 100 B4 nikako..
-
Stetta sto ga prodajes batine
-
Jedan deo mene kaže čuvaj ga drugi kaže prodaj ga...Imam jedan V8 ko iz fabrike driving , ima sekvent, povoljno ali registracija badmood...Žena traži manji auto... blabla a meni dođe da batine ženu sednem u V8 i mahac
-
Ja ga ne bi prodavao. Mislim da ćeš za to love što ga prodaš naći bolja kola, baš je pod konac zategnut. Jedino ako ćeš još izvaliti love za nešto novije proizvodnje
-
Obnovili smo vozni park, biće uskoro predstavljen.
-
SUper sto si tako odlucio!!!! tapsac tapsac tapsac tapsac
-
Auto prodat, moze lock batine