VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Šasija, vešanje, kočnice, upravljanje => Temu započeo: Polovic Jul 07, 2014, 05:47:21 posle podne
-
Radi se o polu 6n2 1.4 TDI, kad god stanem na semafor(uzbrdo ili nizbrdo) auto se bukvalno ukopa. Svi vozaci drze na kocnicu samo meni auto sedi ukopan u mestu, iako skacem na sediste da se malo mrdne , auto je ukopan. Pri polasku auto ceo zatrese, pa jedva nekako podje. Blokira samo na prednje tockove.
Uradio sam sledece:
- Promeni kociona creva (nova) topran
- Zameni glavni kocioni cilindar sa polovnim ATE
- Otvorio obe prednje shape i zamenio gumice (nove)
- ocistio i podmazao vodjice
*probao sam da stavim plocice koje su bile pi kraju, auto se dobro ponasao jedno 15 km, posle toga ista prica.
Molim vas za pomoc :30
Snimio sam i video
Polo 1.4 tdi brake problem (http://www.youtube.com/watch?v=DfT5lr55pDQ#ws)
-
A kakvi su ti klipovi na celjusima? Ako su oni zaribali dzaba ti sve ostalo.
-
Izvini, nisam te razumeo bas najolje. Klipovi na shapama? Ako je to oni su bili malo prljavi, fino sam ih ocistio, nabavio set novih gumica (prashinarka i ona glavna za cilindar) i opet isto
Da nepomenem da su diskovi debeli 19mm (novi su 20mm) i paknovi su prilicno novi BOSCH, tako sam kupio auto
-
Ako oba blokiraju jednako onda je problem u glavnom kocionom najverovatnije.
-
Vozacka strana blokira najvise, sa obzirom da za tocak je prikacena osovina. Evo i slika koliko stoji pakna zalepljena na disk.
(http://i926.photobucket.com/albums/ad103/Vladeee/DSCN0653_zpsc31ac84c.jpg) (http://s926.photobucket.com/user/Vladeee/media/DSCN0653_zpsc31ac84c.jpg.html)
(http://i926.photobucket.com/albums/ad103/Vladeee/DSCN0652_zps7c55a97a.jpg) (http://s926.photobucket.com/user/Vladeee/media/DSCN0652_zps7c55a97a.jpg.html)
-
Zameni jos i kljesta, nisu skupa a verovatno je u njima problem.
-
Nije nista drugo ostalo, nego dali iko zna koji je redosled ispustanja vazduha iz kocnica? Citam na nekim forumima kazu da se pocne od zadnjeg suvozackog do najblize vozackom cilindru. Jel to ima veze?
Dali moze da se uglavi vazduh u ABS pump pri promeni glavnog kocionog cilindra?
-
Ispustas od najdaljeg prema najblizem. Ako ispustis kako treba ne moze ostati vazduha. A i ne moze zbog vazduha da blokira cilindar.
-
meni je mehanicar ispustao vazduh uvek od prednjeg levog-desni, posle zadnje, koji su simptomi ako ima vazduh u cevkama ?
-
Simptomi su da blokira onaj tocak koji je prvo odzracen.
-
prvo i najbezbolnije je da probam ispustiti vazduh na pravilni nacin, sutra cu kupiti silikonsko crevo, da bi lakse pratio mehurice
-
Ne samo mehurice vec kociona tecnost razjeda metal uzasno!!!! Zato je uvek treba preko creva i u neku posudu skupljati prilikom pomenutih radova. :46
-
dali mozda neko zna, koje debljine da uzmem crevo? mislom da je 7 mm kljuc
-
Crevo od infzije, oko 3~4mm je unutrašnji prečnik
-
Opet isti problem, blokiraju prednji tockovi. Ispustio sam vazduh kocnica, ali ovaj put sam ispustao po drugim redosledu, Zadnji suvozacki, zadni vozacki pa suvozacki i vozacki tocak, nadam sam se da ce da bude bolje ali jok. Primetio sam da je glicerin malo mutnije boje, pa me jedan prijatelj posavetovao da je on imao isti problem i nakon sve sto je promenio otkrio je da ABS pumpa je bila prljava i nije vracala glicerin.
Jel ima neki nacin da se ocisti ABS pumpa? :30 :30 :30
-
Ima. Zameniti kocionu tecnost par puta u kompletnom sistemu (kad vec nije menjana kad je trebalo)
Verovatno da to nikad nije menjano i sad su sve gumice nabubrile i glave . . .
-
Danas sam zamenio i prednja klesta na oba tocka i isti problem. Kljesta sam izvadio sa pola iz otpada, nisam vadio cilindre da proverim u kakvom su stanju. Jel moze da se proveri kad ostrafim crevo koje ulazi u kljesta dali pusta glicerin ili ne? jel to ima neke veze ?
-
Rekao si:
Uradio sam sledece:
- Promeni kociona creva (nova) topran
- Zameni glavni kocioni cilindar sa polovnim ATE
Pa onda:
Danas sam zamenio i prednja klesta na oba tocka i isti problem. Kljesta sam izvadio sa pola iz otpada, nisam vadio cilindre da proverim u kakvom su stanju. Jel moze da se proveri kad ostrafim crevo koje ulazi u kljesta dali pusta glicerin ili ne? jel to ima neke veze ?
Znaci ne valja glavni kocioni . . .
-
Izvadio sam kocione cilindre sa kljesta, i ovako su izgledali pre cistenja
(http://i926.photobucket.com/albums/ad103/Vladeee/20140922_211239_zps88fa5a90.jpg) (http://s926.photobucket.com/user/Vladeee/media/20140922_211239_zps88fa5a90.jpg.html)
Ovako posle wd 40
(http://i926.photobucket.com/albums/ad103/Vladeee/20140922_211411_zpscc441b41.jpg) (http://s926.photobucket.com/user/Vladeee/media/20140922_211411_zpscc441b41.jpg.html)
opet ima neka sitna linija na cilindrima...