Autor Tema: brava za paljenje (mehanicki kvar)  (Pročitano 9742 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže slider

  • VW Početnik
  • Poruke: 155
  • Age: 55
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +10/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VENTO 1.9 D
brava za paljenje (mehanicki kvar)
« poslato: Novembar 20, 2012, 06:54:02 posle podne »
E ovako,
prvo pozdrav svima nisam bio dugo na forumu sa nekim pitanjem jer nisam ni imao nekih problema sa autom ali sam pregledao teme jer se uvek nadje nesto zanimljivo,a i ima puno glava koje razmisljaju bolje nego jedna sama  biggrin.

E sad moj problem je sledeci,mozda nespada u ovu kategoriju pa neka ga admin premesti,kako va ventu ili golf3 da zamenim cesalj na kontakt bravi.Zezala me brava nije htele da dohvati kontakt za alnaser pa sam uzeo polovnu i zamenio taj deo sto ulazi u ulozak brave,medjutim posle nekog vremena se pojavio drugi problem nece da se vrati taj isti deo pa da mi isklj radio itd sto vec treba da iskljuci,pa sam mislio da zamenim i taj ulozak sa te druge brave ali da poslazem cesalj da mi ostane jedan kljuc za sve.Mala napomena: zabusio sam rupicu da mogu da izvucem ulozak iz kucista brave ali sad neznam kako dale tj. kako da dodjem do samog cilindra i ceslja.

nadm se da ima neko pametno resenje :rolleyes:
NEPOSTOJE GLUPA PITANJA NEGO GLUPI ODGOVORI

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 39
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: brava za paljenje (mehanicki kvar)
« Odgovor #1 poslato: Novembar 21, 2012, 12:45:26 pre podne »
Imas jedan "osigurac", kao klin, on drzi sve to na mestu, njega moras da izbijes i onda izvuces ceo unutrasnju deo cilindra, tu ces videti uloske koje mislis da prepakujes. Pazi kad budes vracao klin nazad da ne okrenes za 180' ulozak. Najbolje obelzi markerom pre skidanja.

Van mreže slider

  • VW Početnik
  • Poruke: 155
  • Age: 55
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +10/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VENTO 1.9 D
Odg: brava za paljenje (mehanicki kvar)
« Odgovor #2 poslato: Novembar 21, 2012, 11:56:45 pre podne »
djole zagledao sam ali nevidim taj klin  boodala,jel mozes da pojasnis gde se tacno nalazi




« Poslednja izmena: Novembar 21, 2012, 12:17:43 posle podne od strane slider »
NEPOSTOJE GLUPA PITANJA NEGO GLUPI ODGOVORI

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 39
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: brava za paljenje (mehanicki kvar)
« Odgovor #3 poslato: Novembar 21, 2012, 01:21:57 posle podne »

Van mreže slider

  • VW Početnik
  • Poruke: 155
  • Age: 55
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +10/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VENTO 1.9 D
Odg: brava za paljenje (mehanicki kvar)
« Odgovor #4 poslato: Novembar 21, 2012, 07:16:12 posle podne »
to sam zamenio i sad "okine" paljenje nego nece da skljocne brava kad izvadis kljuc pa da ugasi radio i ostale sitnice sto treba,pa sam hteo tu bravu sa slike da stavim ali da prepakujem "cesalj" tj one iglice da mi bude moj kljuc koji koristim sada za paljenje i za otklj,zaklj vrata.Neznam dali se to moze i ako moze KAKO?
NEPOSTOJE GLUPA PITANJA NEGO GLUPI ODGOVORI

Van mreže kiza91

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1346
  • Age: 32
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • vw rulez
  • Auto: Bugatti Veyron
Odg: brava za paljenje (mehanicki kvar)
« Odgovor #5 poslato: Novembar 23, 2012, 02:19:43 pre podne »
ajd da pitam ovde... ne mogu da upalim auto,sinoc seo,dao kontakt i da upalim kad ono kljuc vec okrenut do kraja,klizi samo..ja ga izvadim a kontakt i dalje upaljen i kad ga zakljucam ne pali se alarm...golf 4 je u pitanju..jel mogu ja da izvadim samo taj deo sto je silder slikao?

Van mreže slider

  • VW Početnik
  • Poruke: 155
  • Age: 55
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +10/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VENTO 1.9 D
Odg: brava za paljenje (mehanicki kvar)
« Odgovor #6 poslato: Novembar 23, 2012, 09:36:53 pre podne »
To mozes izvaditi,moras samo zabusiti jednu rupicu da mozas pritisnuti osigurac sto drzi taj ulozak u kucistu,ali po tvojoj prici rekao bih da je ulozak brave,tj elektricni deo gde su kontakti.Kad skines bravu ima mali saraf sto drzi taj ulozak i samo zamenis ulozak vratis dzeksnu sa kablobima i sve ostalo na svoje mesto i to je to.
NEPOSTOJE GLUPA PITANJA NEGO GLUPI ODGOVORI

Van mreže kiza91

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1346
  • Age: 32
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • vw rulez
  • Auto: Bugatti Veyron
Odg: brava za paljenje (mehanicki kvar)
« Odgovor #7 poslato: Novembar 23, 2012, 12:11:56 posle podne »
ok,hvala tebra...a kako izgleda taj ulozak?gde mogu da kupim drugi?

Van mreže slider

  • VW Početnik
  • Poruke: 155
  • Age: 55
  • Lokacija: Backa Palanka
  • Karma: +10/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VENTO 1.9 D
Odg: brava za paljenje (mehanicki kvar)
« Odgovor #8 poslato: Novembar 23, 2012, 04:34:35 posle podne »
plasticno "cudo" sa pinovima sa donje strane,videces ga kad budes skidao kompletnu bravu sa volana u ulozak se "ubada" dzeksna sa zicama, muske su ti na ulosku a zenske na dzeksni,kosta oko 700-800 din,kupis u prodavnici auto delova naravno naglasis za koji auto ti treba  mahac
NEPOSTOJE GLUPA PITANJA NEGO GLUPI ODGOVORI