Veliki pozdrav svima!
Evo da i ja predstavim svoje auto.
Volkswagen Corrado 1.8t 20v(originalno g60).
Auto je 1989 godiste, restauriran je komplet.
Od opreme ima el. podizace, el. retrovizore, siber, grijaci siceva, koza, board itd. i sto je najbitnije sve radi
Evo da napisem sta je radjeno na autu, uglavnom su svi dijelovi kupljeni novi, i estetika i mehanika.
EKSTERIJERAuto je lakiran komplet u Spies Hecker crvenu boju sa kristalima, zmigavci na prednjem braniku su zatvoreni, pragovi su od ford fokusa, zadnji branik modifikovan sa dva otvora za auspuh, zatvoreni su svi znakovi, zadnji brisac, naprijed jedan brisac, stavljene su feluge Keskin KT4 16" 9 jota sve 4, gume 215/40, KW gewinde sve 4, kristalni angel eyes farovi sa xenonima, LED stopke, Rieger maska bez znaka, Rieger zadnji spojler.
Auto je u ekstra stanju sto se tice limarije, nije udaran i nigdje nije bilo hrdje.
ENTERIJERKozni kompletan enterijer koji nikad nije presvlacen, pojedini dijelovi u auto su lakirani airbrush tehnikom, neki dijelovi su presvuceni karbon folijom, ugradjene su FK taho ploce i FK cukice za pritisak turba, temperaturu ulja i pritisak ulja, DVD Scott 7", rucica mjenjaca sa osvjetljenjem, volan Raid HP.
GEPEKKutija u gepeku lakirana airbrush, zvucnici Kenwood (obruc zvucnika lakiran u boju auta), pojacalo ESX Signum SX-480, kondenzator Stealth 1F, DVD Scott 7", kutija na gepek vratima presvucena bijelom eko kozom, zvucnici Alpine.
MOTOR1.8 20vt 150ks iz Passat-a 2001 god. mjenjac je ostao od g60, polirana usisna grana, alternator i spaner, postavljeni lifteri za haubu, napravljeno kuciste za filter.
Izmjenjani su dihtunzi, servisi su uradjeni, svjecice nove NGK, stavljani su najkvalitetniji dijelovi sto se mogu kod nas nabaviti.
Evo par slika, necu bas detaljno da ne bude previse.
Evo jedna slika kako je to izgledalo dok je bio g60
Da sad ne idem u detalje, puno posla je bilo oko motora posto je motor od passata, jednostavnije bi bilo od golfa ali izletio mi je motor u odlicnom stanju u tom trenutku. Ovo je cetvrta godina kako vozim ovaj motor u corradu i prezadovoljan sam. Morao sam praviti nove nosace motora, skracivati usisnu, prepravljati nosace za servo pumpu, ubacivati papucicu gasa posto je klapna na potenciometar, prepravljati rezervoar zbog pumpe, immo off, morao sam naci kilometar sat od novog tipa corrada da bi radio obrtomjer i sve ostalo itd. uglavnom sve radi, sto je najbitnije.
Evo dvije slike dok se struja radila
Malo poliranja
U nastavku cu postaviti slike onog sto sam radio ove godine i slike auta kako trenutno izgleda