Pozdrav svima! Pošto nisam naišao na trmu đe je neko podijelio iskustvo u vezi dubinskog pranja na internetu, odlučio sam da to uradim i olakšam drugima koji se odluče na ovaj poduhvat. Radio sam dubinsko na svom Golfu Plus usisivačem namijenjenim za dubinsko pranje, a može i bilo kojim koji ima mogućnost usisavanja vode ili bilo kakve trčnosti. Usisivač koji sam ja koristio je Karcher SE 4001 koji ima mogućnost ekstrakcije, ispiranja tečnosti vodom. Hemija koju sam koristio je Ruske proizvodnje, proizvođača Grass, Multi cleaner cijena kod ovlašćenog uvoznika je nekih 8e za litar tečnosti.
1. Prvi korak je da se odlučite da li ćete vaditi sjedišta iz automobila ili ćete ih ostaviti unutra. U mom slučaju sam se odlučio za skodanje sjedišta jer sam probao da radim u automobilu i nije mi bilo baš pristupačno. Predlažem svima koji ovo rade da izvade sjedišta. Vađenje je jako lako. Ja sam se pribojavao da ne bude kakvih problema sa vazdušnim jastucima, ali nije bilo ni greške na kontrolnoj tabli, ni na dijagnostici. U mom slučaju su bila 3 konektora, grijanje sjedišta, airbag i onaj senzor koji uključuje zvučni signal za vezanje pojasa. Sve ide vrlo lako, konektori se istaknu, odvrnu se četiri šarafa koja drže sjedište, ide onaj ZX8, koji ima više zubaca od torexa, ali sam ja koristio torex T50 i bez problema skinuo i vratio sjedište. Što se tiče zadnjih sjedišta, kad ih preklopite imate dva šarafa iza, ide ključ ZX10, ali može klučem 18mm da se odvije. Prednji šarafi su postavljeni iza okruglih plastika koje su 90° u odnosu na sjedište, skinu se mali okrugli poklopčići sa plastika i odvrnu se šarafi, ključ za odvijanje tih šarafa je 17mm. Preklopite sjedište i izvucitr napolje. Isti princip skidanja zadnjih sjedišta je i za VW Tiguan. Postaviću fotografije šarafa ispod ovog posta.
Korak 2 je razmućivanje tečnosti za dubinsko pranje. Već pomenuti Multi cleaner sam razblažio u omjeru 1:20 ili 100ml tečnosti na 2l vode. Uzmite onu pumpicu od tečnosti za čišćenje stakala, ili još bolje kupite pumpicu za prskanje cvijeća, onu od 2l i sebi olakšate posao, ona košta 3e. Projizvod koji sam ja korsitio se miješa u omjeru 1:5 do 1:50.
Korak 3 je da naprskate sjedišta čistačem koji ste kupili i pustite ga da odradi posao nekih 2 minuta. Ja sam koristio paročistač prije ekstrakcije, imam osjećaj da se bolje čiste sjedišta kad se i on koristi, onda uzmite neku grublju četku i istrljajte sjedište.Nakon toga prelazite na ekstrakciju, uzmite i ispirajte sjedište čistom vodom dok ne počnete da usisavate samo vodu. Nakon toga 2 puta pređite sjedište bez upotrbe ekstrakcije, samo usisavanjem. Isti postupak je i za čišćenje ostalih djelova sjedišta. Ukoliko koristite usisivač koj može da usisava vodu, uzmite i izvlačie upijemu tečnost njime, rezultati su takođe dobri, ali ne baš kao pomoću ekstrakcije. Ostavite sjedišta da se suše na suncu.
Četvrti korak je čišćenje enterijera, prvo usisajte automobil detaljnio, onda izvadite patosnice i opet usisajte ono ispod patosnica. Ukoliko imate nekih tvrdokornijih prljavština uzmite grublju četku i istrljajte, a zatim usisajte. Predlažem da provo usisate, pod i patosnice ,pa onda izvadite patosnice, da nebiste istresali prljavštinu sa patosnica na pod. Za čišćenje plsstika san koristio Multi cleaner u omjeru 1:40. Trljao sam plastike malom četkicom za car detailing, mada može i neka druga, pa sam čistio mikrofiber klrpom. Nakon toga sam uzeo i stavio dressing za plastike pomoću Sonax aplikstora i Grass sredttva za čišćenje plastike koej se zove Plastic. Tepih ispod sam odlučio da ne radim ekstrakcijom. Uezo sam Multi cleaner u omjeru 1:20, kao za sjedišta, prskao na krpu i utrljavao u pod. Nakon ovoga pod će dobiti onu finu crnu boju, farbeičku. Nakon toga sam uzeo očistio tapacire, krovište, tkaninu na stubovima i sve tkanine u gepeku. Tkanine u grpeku sam čustio na isti način kao i sjedišta. Krovište, stubove i tapacire sam čistio kao i pod automobila, nanosio proizvod na krpu i utrljavao. Nemojte ovakve djelove da čistite ekstrakcijom jer mogu da se vrlo lako odlijepe. Ukoliko su vam patosnice gumene, očistite ih Multi cleanerom i utrljajte krpom, a ukoliko su ptatnene, očistitr ih kao i sjedišta.
Korak broj 5 je čišćenje kedera, prostora između vrata i konstrukcije automobila, kao i pragova vozila. Ja sam koristio Multi cleaner u kombinaciji sa paročistačem i četkicom. Nakon toga višak pokupite krpom.
Korak broj 6 je vraćanje sjedišta koje jr vrlo lako, spojite sve konektore, vratite sjedište kako treb ada stoji, imaju žljebovi koji upadaju u svojrnležište, ne možete da pogriješite. Na šarafe sam stavio tight lock lepak za šarafe i stegao ih moment ključem na 40NM. Ovaj korak možete da preskočite sa tight lockom i momrnt ključem.
Nakon nekih 7-8h rada, koliko je meni trebalo ćete dobiti jako čist eneterijer i jako dobre rezultate.