Pozdrav Madison! Izvinjavam se na kasnom odgovoru. Automobil je plaćen 400 evropskih, što po meni nije mnogo novca.
Kačim neke novosti, mada ih nema preterano, na autu se radi kako finansije dozvoljavaju. Da ne ispadne da je ovo jedan od onih projekata koji su samo okačeni a na njima ništa nikada nije urađeno.
Naravno, auto nije ostavljen u onakvom izvornom stanju, štrokav i pun đubreta svakojakog, ali sam namerno okačio izvorne slike. Ubrzo nakon toga je sledilo prvo pranje i usisivanje.
Kasno sam shvatio da mi cerada propušta, tako da se uhvatila buđ, ali sada je to rešeno. Prvo što je moralo da se promeni je ovaj KM sat, i da se stavi njegov GTI sat.
MFA radi, što je super. Ima nalepnica koja se odlepila unutar samog sata. Da li neko može da mi kaže neko bezbolno rešenje da se ona izvadi napolje?
Trenutna situacija i najveća briga je što auto vergla, ali neće da upali. Kao što sam u prvoj objavi napisao, auto ima plin (koji želim da što pre leti napolje, u koji se ne razumem i mislim da ni ne želim da se razumem). U suštini, kada auto pokuša da se upali na plin, plin dolazi do isparivača ali ne želim da se bavim time, niti da gubim vreme, auto neće nikada imati plin dok ga ja posedujem.
Pokusaj paljenja na benzin - ne čuju se ni glavna, ni pumpa niskog pritiska u prtljažniku kako radi (znam da je ta pumpa jako tiha, i generalno ju je teško čuti).
Jako dobra vest je što kada auto stoji neko vreme (ovo je moja pretpostavka šta se desi), sliva se gorivo u cilindre, i kada se auto zavergla, upali na trenutak (stalo mi je srce kada se prvi put desilo jer sam mislio da će upaliti
). Tako da auto ima varnicu i ,,samo'' mu fali gorivo.
Ostaviću korake kojim sam se vodio ovde u nadi da možda nekome pomogne ako se zadesi u istoj situaciji. Još jednom napominjem da nemam iskustva sa ovim i da sve što znam, znam preko interneta što sam izučavao, kao i iz servisnih knjiga (Haynes, Bentley). Uvek sam otvoren ako neko ima bolji način ili neki savet, a sigurno ima, da mi napiše da bih naučio
.
- Prvo i osnovno, otišao sam do pumpe i sipao svežih 5 litara benzina i dosuo u gladni rezervoar. Ovo nije učinilo ništa. Naravno, auto ima plin, tako da je prekidac koji menja snabdevanje goriva sa benzina na plin bio na položaju jedan, položaj koji bi trebalo da uključi obe benzinske pumpe.
- Pošto sam sada bio siguran da imam benzin u rezervoaru, pomislio sam da je problem u osiguračima i da je možda neki pregoreo. Uzeo sam i zamenio svaki osigurač u osiguračkoj kutiji sa novim, pošto je većina svakako bila pogrešne amperaže.
- Pumpe se i dalje nisu čule nakon što sam izmenio sve osigurače. Sledeća stavka je bila da se proba drugi relej. Nabavio sam jedan polovan i jedan nov relej (JP Group). Pokušao sam da stavim oba ali se i dalje ništa nije dešavalo. Vreme je bilo da krenem da se pozabavljam instalacijom.
- Na autu se nalazi CE1 struja (stari tip), tako da je lokacija releja na osiguračkoj kutiji na poziciji broj dva (na dizelu je to pozicija za relej za grejače). Relej ima pet polova.
Pin 30 na osiguračkoj kutiji bi konstantno trebalo da dobija napon od oko 12 volti. Nakon što sam povezao unimer na pin 30 i zemlju, video sam da postoji napon od oko 12 volti na tom pinu. Ako se premoste pin 30 i pin 87 (što u suštini treba da simulira ono što se desi kada damo kontakt na autu), trebalo bi da postoji napon od 12 volti na dzeku od glavne pumpe i dzeku od pumpe niskog pritiska u prtljažniku tj. pumpe bi trebalo neprekidno da rade.
- Nakon što sam stavio dve žice izmedju pina 30 i 87 na osiguračkoj kutiji, nije bilo napona na dzekovima od pumpi. Žica koja je zaslužna za dovođenje napona do obe pumpe je crveno-žute boje, pored ove ima i jedna žica braon boje (zemlja). Obe prolaze ispod tepiha uz vozačeva vrata. Tu ima i šta da se vidi, kako je šta premošćeno, na samom kraju kablova se vidi kako je nešto gorelo.
Tabla je takodje letela napolje, da olakša pristup svemu.
- Privremeno je žica samo spojena kako bi trebalo da bude, kasnije ću je zalemiti.
Očistio sam kontakte zemlje, nalazi se pored osiguračke kutije. Takođe sam očistio i kleme na akumulatoru, zemlju koja ide na šasiju i na menjač.
Premošćeni pinovi 30 i 87 opet i eto stabilnog napona od 12 volti na svim dzekovima.
Ovde bio bio srećan kraj da nisu zapekle obe pumpe.
To bi bilo to, za sada, što se tiče sistema za dovod goriva. Igrom slučaja sam prolazeći pored otpada naleteo na par stvarčica koje će sigurno poslužiti u nekom trenutku.
Subjektivno mi je ovaj enterijer lepši od onog koji se sada nalazi u golfu, ali na kraju dana će u njemu završiti onaj za koji nadjem bolji komplet.
Još jedna maska kao rezerva.
Još jedan set lajsni (trenutno imam 3 kompletna seta, od kojih je jedan na kolima).
I da. Prozor koji je bio slomljen je zamenjen. Tako da sada ne moram da se brinem oko mačaka koje mi spavaju u kolima
.
Ako neko ima neke predloge, sugestije ili kritike, sve vrlo rado prihvatam.
Toliko za sada.