VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Taske83 Januar 28, 2012, 08:41:23 pre podne
-
bonk pozzz drugari, imam problema sa menjacem mada nije toliko veliki ali posto sam (pican) volim da mi sve bude na svoje mesto i ispravno. imam obican automatski menjac sa 5 brzina, i sve brzine rade bez problema sem kad prebacuje iz 3 u 4 brzinu.....tj.problem se stvara kad mu dajem po malo gas i kad prebaci malo cimne, dok kad mu dam gas da vuce onda prebaci dobro i bez cimanja. zvao sam par mesta tj.servisa i svi naravno da bi uzeli pare predlazu repariranje menjaca. E sad mene interesuje ima li neko takvih problema i moze li samo na toj 4 brzini da se zameni korpa ili kako se vec zove....poz i nadam se pomoci... driving
-
negine servis to je početak kvara i problema sa aut.menjačem koji su se pokazali kod vw kao sranje do jaja
-
ne bih da te plasim ali to moze biti kvar i do 1000e :D
-
naso sam neke polovne i manuelne ali jos uvek nisam odlucio...sto kaze jedan majstor vozi dok ne stanje pa ces ga servisirati.......mada nisam za takvu soluciju nervira me....jbg bonk
-
haha, kad stane ko zna sta ce sa sobom jos sjebati, bolje ti je mjenjaj to, mozda je neka sitnica, jesi li provjerio ulje?, moj drug ima bmw 325 automatik i nije mu htjelo ubaciti u 3. i poveo je kod majstora i naplatio mu je 1200e i rekao mu je da mu ne moze garantovati da ce raditi vise od 3 mjeseca, nadam se da to nije isti slucaj sa vw. ali to dokazuje da ako vozis automatik, moras biti spreman na te kvarove, ja bih ti preporucio da ugradis manuelni, ako moze 6 brzina, to je zakon tapsac
-
Kad si zadnji put menjao ulje u menjacu? Moja preporka - prebaci na manuelan menjac, kad ga budes prodavao to ce samo biti +, ali ce po instrument tabli uvek da se vidi da je nekad bio automatik ( onaj mali ekran sto imas za brzine )
-
Nediraj ništa i ne brini,to što automatik hoce nekada da trzne je sasvim normalna pojava i ne mora da znaci uopšte da mu je blizu kraj.Vozim vec treceg automatika u svom vozackom stazu od cega su 2 bila Audi,a ovaj sada je Pasat b5.5 tiptronik.Legenda o tome da su Vw automatici loši potiče od nepoznatih kilometraza vozila iz uvoza pa naši ljudi misle da im je automatik crkao,a malo je prešao.Stojim iza toga da sa normalnom voznjom cak i tjunirani prelaze minimum 400000km.U mom bliskom okruzenju kolega ima Audije 1,6 automatika iz 82 godine koji je prešao...ne zna se koliko i nikada mu nije menjano ulje.Ovi noviji zahtevaju ipak redovno odrzavanje tj zamenu ulja na oko 60000km i bez izivljavanja mogu preci veoma mnogo.Klasican automatik hoce nekada da trzne sto je kod novijih DSG menjaca iskljuceno.Vozi ga slobodno tako pogotovo ako ukoliko i dodje do nekog kvara imaš nameru da ga prebacis na manuelni,jer se ne moze sjebati ništa drugo vec samo menjac.A ako baš ne zelis da neko posle prepravke provali da je bio automatik mozes zameniti i sat ili samo raskaciti dzek sa malog ekrančića što pokazuje brzine na satu...
-
Vozi dok ide, kad stane ubacis manuelni i vozis dalje,to ti je najjeftinije.
-
ulje nisam menjao u zadnjim 10000 km ali predhodni vlasnik garantuje da je pre nego sto ga je prodao menjao ulje....mada ipak cu morati to da proverim kod majstora tj.da krenem od jeftinijeg....pa ako ne bude to je to. mada sve zavisi od ukusa ali ja prosto uzivam sa automatikom :) hvala vam drugari sto ste tu mahac
-
jel znas koja ti je oznaka menjaca???ako je 5hp18 uradis servis al obavezno zamenis i filter ail samo orginalni nikako torpan posto je predhodni vlasnik verovatno na tome stedeo i verovatno ti to pravi problem a ako nastavi da trza pri prebacivanju onda nadjes majstora za to skines karter menjaca skine se hidro blok(mozak menjaca)opere se od prljavstine i ima nekih 5-6 ventila koji se provere dal prave problem... ;) puno sam ih tako resio...i nebrini nije to velik problem na tom menjacu.
-
Obavezno promeni ulje i filter ulja u menjacu ali samo ORIGINAL i tada bi trebalo sve da bude ok, cuo sam milion puta da nekom trza auto kada menja brzine i sve su to resili ljudi sa zamenom ulja u menjacu. probaj prvo to.
-
provericu koja je oznaka i sta jos mogu da vidim pa ti javljam. a reci mi kako da proverim ulje..tj.kako da znam koje je dobro koje je los i ostalo. pozzzz
-
koje je ulje najbolje za automatske menjace kao i filter...a da ne znate cene kolike su.....pozzzz
-
najbolje ti je za pocetak odes u porsche ili neki ovlasteni servis i porucis filter (oko25e)i kupis ulje negde u radnji swag (6lit-1lit je oko 800din)odes kod tvog majstora.ulje se menja na karteru tu gde se i proverava kolicina do max(sraf upusten imbus 17) i moras imati kanticu sa dugackom pipom posto verovatno nemate oginalnu kanticu za tocenje.videces kad budes ispustao ulje gledaj kavo je i dali je prljavo...
-
to ti govorim ako ti je menjac 5hp18 ili 5hp 19 a ako je kojim slucajem oznaka menjaca 0n-1 onda si druze u problemu posto su to jako losi menjaci posto dok rade rade a kad pocnu da zezaju onda jako puno para traze da se urade e u tom slucaju vozis dok ide i kad stane manuelna varijanta...
-
Pozz......danas sam zamenio ulje i filter na menjacu i.........NISTA bonk i dalje cima iz 3 u 4 mada je za nijansu bolje.....videcemo u narednih nekoliko dana sta ce da bude ali ne greje me sunce badmood.... Inace sipao sam origilan vw ulje koje kosta u AUTO KOMERCU 1600 din za 1l. i original filter koji je oko 3000 din.....tako da ne gine mi ili repariranje ili drugi....
Jel zna neko i ima br.servisa koji je proveren? pozzzzz bonk
-
Ima... ali u Čačku :( Miško ludak
Verovatno su mnogi culi za njega, on ako ne napravi to, nece niko biggrin
Inace covek radi i trkacke menjace. . . Stvarno je dobar!
-
misko ne radi automatike. a pican nek prepravi na manuelni ko svi normalni ljudi
-
+ i od mene da prepravi na manuelni, ali kao sto sam napisao, mozda ce imati problema nekad kad ga bude prodavao jer ce se videti da je bio automatic po instrument tabli
-
brate moj vecih problema ce imati da ga proda kao automatika. nece ga niko ko ima bar 1 gram mozga u glavi
-
misko ne radi automatike. a pican nek prepravi na manuelni ko svi normalni ljudi
Misko ustvari najvise radi automatike, manuelne slabije. . . Ne znam otkud ti to? Verovatno ne mislis na Miska ludaka
-
@gedora
Znaci imace problema kad bude hteo da ga proda, u svakom slucaju :)) Mnogo su jeftiniji automatici, ako prebaci na manuelni bar moze koji euro vise da izvuce
Prebaci na manuelni i teraj, posle ga prodas nekom laiku koji to nece da provali i kupujes neki auto sa manuelnim obavezno
-
Gedora mislim da nema potrebe da se ponasas tako......ja ako sam pican, pican sam za sebe a ne za tebe. Molio bi te da ne prozivas jer niti se znamo niti nista. Hvala na tvom misljenju ukoliko zelis da mi pomognes ....... Da li je dobar autom...menjac to je pitanje ukusa. videcu sta da radim. za bilo kakav poso ili repariranje ili da promenim na man.menjac treba mi najmanje 500e +. pozzzz mahac
-
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=26565.0 (http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=26565.0)
Druze,imaš u ovoj temi kako je jedan član foruma rešio svoj problem sa automatikom,probaj stupi u kontakt sa njim pa vidi ko mu je odradio...i bez sekiracije nije kod tebe neki veliki kvar u pitanju.
-
Hvala druze.....pozzzz
-
kako se ponasam? picane daj 1600-1800eu za remont automatskog mjenjaca i dobices garanciju godinu dana. ko te proziva i po cemu si se ti ovde osjetio prozvanim? vaske sto se ti ne prihvatis da mu sredis to saltanje kad vec taj automatski mjenjac zakivas u zvijezde? kad vec nije veliki kvar sto da ne?
-
Druze kod tebe nije obicni automatik vec ima ecu, prvo bi trebao da odes na dijagnostiku da se vidi dali ima gresaka
posto ti je menjac sa elektronikom ako ne odradi neki ventil na pr dok prebacuje brzine stornirace gresku u komp,
idi na dijagnostiku ako ima greske nek izbrise i nemoj da odma menjas to sta tester kaze prvo provozaj auto jos par dana i opet na dijagnostiku ako ima istu gresku menjaj taj deo.
Kod tebe bi trebalo da bude ZF menjac to ti je Nemacki proizvodzac samo automatskih menjaca koji koristi vw audi bmw itd, tako da u principu su isti ja sam radio BMW 530d sa ZF menjac koji nije hteo da ubacuje u rikverc a naravno kupio sam delove za vw posto su jeftiniji s amo treba da znas sta trazis, coveku su rekli da treba da kupi nov menjac koji kosta pun k...c para a mene je deo kostao coilleo2tj manje od 2l CocaCole.
Kod tebe bi moglo da bude ili ploca ili je neka lamela otisla naravno i jedno i drugo se menja i servisira ko zna, tako da nije nista strasno.
Da ti je bio mercedesov menjac reko bi ti odma sta mu je posto ja vozim E klasu automatik i ispraksirao sam ga do jaja
-
Potpuno si u pravu uopste nemora da znaci da je ozbiljan kvar vrlo lako moze biti neki vintil na hidro bloku koji uopste nisu skupi niti se skida menjac da bi se zamenio vec samo karter menjaca i hidro blok je odma prvi(1 sat posla) a mozes proci sa pedesetak eura a to sto je neko spominjao 1500-1800 eura je u pravu al za kompletan remont koji se nikad neradi jer nikad nije potrebno tom zf-u raditi kompletan remont.Ja ti mogu preporuciti 3 dobra majstora za te popravke al su jako daleko od tebe u NS-u su i Beceju a sto se delova tice ako ti nesto bude trebalo javi pa cu ti proveriti cene da te neklepaju tamo posto svi izuvaju za delove...samo mi kazi jel ti upali gresku menjaca kad ti se desava taj problem?
-
@gedora
Znaci imace problema kad bude hteo da ga proda, u svakom slucaju :)) Mnogo su jeftiniji automatici, ako prebaci na manuelni bar moze koji euro vise da izvuce
Prebaci na manuelni i teraj, posle ga prodas nekom laiku koji to nece da provali i kupujes neki auto sa manuelnim obavezno
Automatski menjac CUVA motor, tako da nije uvaljivanje prebacivanje manuelnog menjaca, vec usluga ;)
-
imam ja polovnih odlicnih automatskih menjaca ako si za tu varijantu.
-
koja je cena ili da se cujemo?
-
to ti je isto ko da menjas motor zbog gumice ventila bonk
-
da ne otvaram novu temu,zanima me da li je nekako moguce proveriti nivo ulja a i samo ulje autom. menjaca, bez ispustanja na karter?