VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: bojsha Jun 10, 2010, 10:58:38 pre podne
-
Na tabli mi se upalila lampica na kojoj je nacrtan motor i izbacio mi kompjuter Emissions workshop! Zna li neko sta ovo moze da bude?
Pozdrav svima i hvala puno
-
Meni je palio Engine Workshop lollol ugasim auto upalim i sve normalno B) nekad se istripuje ta elektronika ne mora da znaci da je ista straso...
-
svasta moze da bude, pravac na diagnostiku pa ce ti se kasti
-
emissions i nije, ja cu ionako uskoro sve da cupam/gasim sto se ekologije tice
ali Devile za ENGINE, ja bi ga odslepao na servis
-
Kod ja kae kad se upali emission lampica, da mu ga dam negde malo kolko moze, da ogori filter,...
Elem, posto mu ga ja dajem uvek kolko moze i nema kad da se upali... osim na kontaktu kad proverava lampice... biggrin
Daj ti malo njemu po njonji, prebaci ga + - i puni dok sam ne presalta ... big_boss big_boss big_boss big_boss
-
emission workshop ti je povecana koncentracija ugljen moniksida iz motora,a povecanu kolicinu ugljen monoksida u izduvnim gasovima mogu prouzrokovati sledece stvari:
-lose gorivo
-potroslja ulja(sto je najcesci slucaj)
-u izduvnom sistemu nagomilana garez
moj ti je savet pravac dijagnostika da otklonis sumnji da nije motor na izdisaju.
pozzz
-
Dobro zbori BORKO!
Meni to zvuci kao katalizator, mada naglasavam da mi samo tako zvuci...
A meni se ENGINE WORKSHOP palilo zbog automata za stop svetla koji stoji ispod pedale kocnice. Takodje se zbog toga palilo i ABS/ESP. Taj prekidac je kostao oko 1000 dinara, zamenjen je i nikada se vise nista od toga nije upalilo.
-
Imao sam taj problem,kod mene je u pitanju bila lambda sonda
-
ali Devile za ENGINE, ja bi ga odslepao na servis
to mi je bilo na passatu i to je upalio mozda 2x i posle toga nikad vise... B)
-
Ljudi, primetio sam da kad sipam gorivo na jugopetrolu upali mi EMISSIONS WORKSHOP! nakon bukvalno 5 km voznje. Cim sipam na bilo kojoj drugoj pumpi, odma se ugasi lampica. Cist dokaz sta mi sipamo u rezervoare! Verovatno da je i katalizator zaprljan, al jugopretol je BULJA!!! gundjalo
-
Ma kakav jugopetrol....ja sipam na MOL pumpi u brace jerkovic. Tebi je daleko jbg, al' kad budes sipao, sipaj pun...odmah ces osetiti na leru koliko motor lepse radi. U pitanju je D5 evrodizel iz uvoza.
-
Ma nije to daleko, ja sam isao i u Republiku srpsku samo zbog goriva, em je jeftinije (0,90 eur), em sa punim rezervoarom od 60l predjem skoro 1000 km i naravno ide ko auto ko lud. Jos nisam sipao na MOL-u, al cu danas da ga napunim do cepa pa da vidim. Hvala na ideji!!! alealeee alealeee alealeee
-
Adresa je Brace Jerkovic 110A, peko puta solitera...
-
Pozdrav ljudi iz Beograda sam vozim golfa 5 1.9tdi
Danas mi je na bordu izasla poruka emision workshop..a ujedni sa tim pre par dana je temperatura motora krenula da se ponasala krajnje ludo..stoji na min pa brzo skoci na 90 pa ona opet pada i sve tako..jel mozda neko zna o cemu se radi
?
-
Вози га мало на аутопуту на 3000 обртаја...
А за температуру не знам...
-
Druze,meni kada je palio "emision workshop" se desilo da mi je puklo crevo koje ide od interkulera do turbine.Dva,tri puta sam zanemarivao to dok mi nije puklo dok sam bio na putu i jedva sam se kretao jer mi je uvlacio fals vazduh.Tako da ti je po mojoj preporuci da odes da ti neko nakaci na dijagnostiku i proveri sve sto se tice turbine.Pozdrav i nadam se da sam barem malo pomogao. thumbup
-
Хоће то да јави и због сталне градске вожње и запрљаности егр-а, турбине, накупљене чађи и тако. Наравно све то може имати више узрока, прво дијагностика па све остало.
-
Na passatu b5.5 mi se isto upalilo i ispostavilo se da je EGR . Skinut ociscen i nije više prikazivao grešku. majstor1
-
Da se nadovezem na temu i ne otvaram novu.. U pitanju je passat 3bg sa avf motorom.. mapiran na 160ks i prvo paljenje emisions workshop je nastalo fizickim gasanjem EGR ventila (ukudanje dotoka vakuma) i skidanjem lule koja vodi od njega do glave motora. Na glavi je postavljen cep sa dihtungom.. zatim sam isao na dijagnostiku i prijavio je gresku za EGR koja je obrisana .. I naravno posle nekog vremena se opet upalila... suma sumarum .. ponekad se upali pri paljenju motora a ponekad posle pola sata voznje npr .. :14
Sad uplanu mi je skidanje katalizatora i srednjeg lonca.. Da li postoji neki senzor koji meri protok te zaprljanosti ili slicno? pa mozda zbog toga izacuje gresku.. wacko
Ako neko ima neko objasnjenje bio bih mu zahvalan majstor1 :26 alealeee
-
Није довољно само физички уклонити и обрисати грешку. Мора и софтверски да се искључи, односно да се укодира да не постоји више егр и да самим тим компјутер не рачуна на вредности које су се добијале као када је и постојао егр. Зато то избацује грешку.
А та грешка се код возила која имају егр јавља када је исти много запрљан и само треба мало оштрије возити и неће се јављати после грешка. Дизеле убија стална гужва и пензионерска вожња.
Sent from my vw mk5
-
Hm da li to kodiranje moze da obavi originalna dijagnostika, ili dijagnosticar mora malo vise da se zeza? A sto se tice guzvi strogo izbegavam a i zivim na periveriji.. Izmedju brzina drizim obrtaje od 2 do 3 hiljade bas zbog toga driving biggrin tako da te razumem o cemu pricas :)