Upravo sam preuzeo auto pa da po obećanju prenesem utiske:
Ispostavilo se da je kvar najbanalniji mogući, gubitak pritiska usled neodgovarajućeg N75 ventila koji mi je ugrađen odavno. Dugo vremena je taj ipak vršio funkciju, ali je počeo da trokira.
Cvele je ugradio drugi (a stari ostavio da ne prijavljuje grešku), a on taj njegov zove "manuelna kontrola", što mi nije najjasniji termin, jer pritisak turbine se ne podešava manuelno, niti je fiksan.
Kod mene je pritisak 0,8bara (relativno slaba mapa ali suštinski dobra, stavljena odavno), dakle samo malo veći od fabričkog koji je 0,6.
Auto svakako osetno bolje ide, nije čudo jer je u celosti u dobrom stanju, rekoh prešao samo 178kkm i to van grada.
Što se tiče Cveleta, nesporno je da poznaje taj motor i već samo to mu daje za pravo da bude skup. Računajte da je samo ulazak u njegov garažu minumum 200€, plus ono šta bude uradio. Ja sam prošao sa samo malo više od toga jer posla skoro da nije bilo, ali kod većih zahvata cifra može da bude vrtoglavo velika.
To je cena posedovanja ovog po meni bisera autoindustrije kojih više skoro da nema, a cena polovnih (iako u vrlo lošem stanju) je smešna, upravo zbog skupih potencijalnih kvarova.
Inače, hteo sam da prodam taj auto i nisam za njega dobijao ni 3k, pa sam umesto njega prodao Polo u neuporedivno lošijem stanju za punih 4k, a ovaj zadržao.
Voleo bih da neko zna, poseduje, ili ima iskustva sa malim crnim ventilom koji se zove "manuelna konrola turba", da iznese iskustva i pojasni o čemu se radi.
Hvala i pozdrav svima