Cermet ja ti samo mogu reci iz iskustva licnog da obican "tdi majstor" ne moze nista resiti na 1.8t, on ti samo moze reci prodaj ovo i kupi dizela itd... Bolje ces i lakse resiti problem uz pomoc ovih ljudi sa foruma kao sto sam ja, i hvala im do neba... i Cveletu. I za njega sam naravno saznao na forumu, on nije jeftin da tako kazem ali dosta poznaje 1.8t. Bio sam par puta kod njega ali meni je daleko da bih se setkao skoro 300km u jednom pravcu, pa sam dosta stvari resio svojerucno... prosle godine skidao glavu nosio na pranje i proveru, gumice ventila, nov jaci turbo, pumpa uljna i jos sve sto mi je delovalo lose i sumnjivo, izadje preko 1000e ali sam preporodio motor. Taj spaner lanca i lanac mi je Cvele gledao pre 2 god i rekao da je dobar a jos uvek je fabricki, 305000 presao. Malo je tesko naci delove da valjaju, ja ne zalim kad je ovaj auto u pitanju ali eto imao sam problem sa n75 koji sam prosle godine preventivno zamenio, kod Tasica kupljen i otkazao nakon nekih 3500km, pisao sam o tome skoro... ali i to sam resio kad sam vratio stari tj fabricki. I ako nemas, obavezno ugradi satic pritiska turbine, i taj savet sam dobio na forumu... Ulje ravenol 5w40 i extra je za sada, potrosnje gotovo da nema...